2021-09-15, 17:43
Medlem
Vilket miss tag jag gjorde som såg hans senaste video när han bara läser som en amöba om hanif. Mitt i allt, helt utan varning så lägger det jävla svinet av en äcklig lökrap rakt in i micken. Han är sjuk i huvudet som gör sådant mot dem som lyssnade på skiten.
Citera
2021-09-15, 17:44
Medlem
NY VIDEO! Företagsbaronen läser först en artikel på AB och läser sedan hela HB’s svar. Meningarna som är hans egna kan räknas på två händer. Ett extremfall av läsa innantill, inte värt att kolla. 3/10 små tatuerade baroner får den av mig.
Citera
2021-09-15, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Vilket miss tag jag gjorde som såg hans senaste video när han bara läser som en amöba om hanif. Mitt i allt, helt utan varning så lägger det jävla svinet av en äcklig lökrap rakt in i micken. Han är sjuk i huvudet som gör sådant mot dem som lyssnade på skiten.

Jadu, det va 10 minuter man inte får tillbaka haha. Rapar och osmakliga skämt är dock hans paradgren, så man måste ändå vara beredd på det
Citera
2021-09-15, 18:00
Medlem
Bra video idag det ska han ha eloge för! Undra vilken målgrupp han siktar in sig på för Hanif är på första sidan av alla nyhetssajter.

Helt okej läst, lite svajigt ibland men 8/10 för läsningen. 10/10 för att han även läste upp Hanif statement, den kunde man enkelt ha missat även om den fanns på alla nyhetssajter i relation till artikeln.

Schysst och lagom längd på reklamen 7/10

Sund input med sina egna funderingar o tankar 8/10

Jag ger videon totalt 8.25/10

Edit: ne men på riktigt folk som går in på Youtube skiter fullständigt i det med Hanif Bali när dom går in där. Otroligt konstiga videos de senaste två man undrar lite hur han tänker när han gjort dom.
Citera
2021-09-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Bra video idag det ska han ha eloge för! Undra vilken målgrupp han siktar in sig på för Hanif är på första sidan av alla nyhetssajter.

Helt okej läst, lite svajigt ibland men 8/10 för läsningen. 10/10 för att han även läste upp Hanif statement, den kunde man enkelt ha missat även om den fanns på alla nyhetssajter i relation till artikeln.

Sund input med sina egna funderingar o tankar
8/10

Edit: ne men på riktigt folk som går in på Youtube skiter fullständigt i det med Hanif Bali när dom går in där. Otroligt konstiga videos de senaste två man undrar lite hur han tänker när han gjort dom.

Pedofilämne igen då! Det är väl close to home för Bajsbaronen då han egen pappa är en likadan pedofil!! Verkar vara ett återkommande ämne i baronens liv.. undra varför 🤔
Citera
2021-09-15, 18:30
Medlem
Jag är inte så säker på att reklamen i början av varje video gynnar företaget, någon borde kanske ta ett snack med chefen för marknadsföring.

Dagens video, fan lägg ner lite engagemang Rask, du blir bara latare och latare för varje år du stannar på youtube.
Citera
2021-09-15, 18:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

Sund input med sina egna funderingar o tankar 8/10

Jag börjar undra om du missförstått poängsystemet eller om du bara finner en stor glädje i att få vara så där djupt sarkastiskt - samtidigt som du vet att några kommer ta dig på orden och bli provocerade..

Din Edit
Självklart går inte folk in på Youtube för att inhämta information om Hanifaffären. Det är nedsållat i media och vill man veta var Hanif står i frågan så går man givetvis till hans Facebook. Vi är överens där.

Jag tror han famlar efter ett content som skall tas emot med gillande. Han är däremot för otålig för att hålla fast vid och arbeta efter en linje tills han behärskar den bra och hans tittare vill se mer av det.
Det här hoppandet ökar kritiken, inte viljan att titta.
Citera
2021-09-15, 18:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Jag är inte så säker på att reklamen i början av varje video gynnar företaget, någon borde kanske ta ett snack med chefen för marknadsföring.

Dagens video, fan lägg ner lite engagemang Rask, du blir bara latare och latare för varje år du stannar på youtube.
Nej, lång seg reklam i starten eller i mitten för all del, är skittråkigt. Det gäller inte bara Rask, det är många som klumpar ihop flera minuter skit som man bara hoppar över.

När det gäller oljorna så är det Rasks egen produkt och han borde istället baka in det lite i innehållet på ett humoristiskt och lättsamt sätt.
Chrille Berg skulle kunna ge honom bra tips där.
Citera
2021-09-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, lång seg reklam i starten eller i mitten för all del, är skittråkigt. Det gäller inte bara Rask, det är många som klumpar ihop flera minuter skit som man bara hoppar över.

När det gäller oljorna så är det Rasks egen produkt och han borde istället baka in det lite i innehållet på ett humoristiskt och lättsamt sätt.
Chrille Berg skulle kunna ge honom bra tips där.
I en av hans senaste videos som är 10 minuter lång börjar han med att prata om sina oljor i 3 hela minuter, det är bara för mycket, jag tror det kan ha motsatt effekt, nu verkar cbd-satsningen återupprepa sig, han sitter på ett lager med en massa varor men få som köper, därför panik pushar han dom överallt hela tiden.
Citera
2021-09-15, 18:45
Medlem
Citat:

Att läsa upp någon annans texter rakt upp och ned och dra in pengar på reklamintäkter är ett solklart upphovsrättsintrång.

Jag ska dra det för dig, Rask, så till och med en tjockskallig youtubemissbrukare som du fattar. Tar du Anjos video och spelar upp den i sin helhet på din kanal, och bara kommer med några instick där du ger din syn på saken om något han sagt, så återger ju du bara hans verk. Det får du inte göra utan tillåtelse, och det vet du.

Det är samma sak med texter, Rask. Du får inte ta någon annans text utan tillåtelse och återge den i sin helhet och tjäna stålar på det. Vill det sig illa kan du bli skadeståndsskyldig.
Citera
2021-09-15, 18:55
Citat:

Han marknadsför nu skiten för huden, är det någon som orkat kontakta läkemedelsverket?
Sen gör han åter reklam för cbd, inte sin egen, men har han inte fått smäll på fingrarna tillräckligt?
Citera
2021-09-15, 19:27
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han marknadsför nu skiten för huden, är det någon som orkat kontakta läkemedelsverket?
Sen gör han åter reklam för cbd, inte sin egen, men har han inte fått smäll på fingrarna tillräckligt?
Han slåss mot sin variant av väderkvarn, han vill ta den fajten, ok ändå nånstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in