2021-09-10, 09:23
Medlem
Det här måste ju vara en new low för hans youtubande/sociala medier. Trötta videor (10 minuter högläsning, 3 minuter reklam för hans olja som är FÖR MÄN BARA MÄN ,inte din basic white dude), halvhjärtade projekt, utnyttjande av Uffe och många borttagna videor.

Nej, slutet är nog nära. Snart måste ju han och T inse att det här inte håller.
Citera
2021-09-10, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Jag tror minsann han informerade oss om att det även fungerade som solskyddsmedel och det är ju bra, precis som att man kan använda det mot sin acne..
Vad jag själv undrar lite över gällande denna mirakelprodukt är hur pass den skyddar mot covid och angrepp från fästingar, och om det i nödfall går att röka skiten?
Går den att applicera för att komma tillrätta med frodiga celluliter och fungerar den (frågar åt frugan) till att ta bort generande hårväxt?

Frågorna är många precis som användningsområdena, men jag är trygg i min övertygelse att BB satt in alla sina forskarteam med att hitta många nya fantastiska egenskaper med hans skäggprodukter ….

Isåfall kan du anmäla det om du så önskar.
Den har inget SPF i sig. Även om den hade en liten hnutta så får msn ändå inte marknadsföra det som SPF.
Citera
2021-09-10, 10:46
Medlem
esetts avatar
Eller varför inte ha lite kul. Beställ hem egen olja och ha samma etiketter på och sälj för halva hans pris på en annan adress typ carfredrikalexanderrask "punk" nu. Tror inte han har varumärkesskyddat sitt namn, för sånt kostar pengar. Bara för att skoja till det lite
Citera
2021-09-10, 10:48
Medlem
Hej på er! Har följt tråden passivt länge, och som någon uttryckt tidigare så är Rask nog den enda kreatören jag följer på grund av hur totalt värdelös och odräglig denne är. Har verkligen uppskattat att tråden blivit mer faktabaserad på sistone, speciellt Rasks historiska inkomster gav mig ett gott skratt.

Tänkte bidra lite genom att följa i StorTuffBiker's fotspår och presentera lite försäljningsstatistik från baronens hemsida.

Här har vi då senaste bilden från StorTuffBiker's inlägg:

https://ibb.co/zJp6nH2

Och så här ser lagret ut idag:

https://ibb.co/4RXMfQ8

9 beställningar på lite under två dygn alltså, låter er själva avgöra om det är bra eller dåligt...

Misstänker att baronen (eller rättare sagt, L) kommer täppa igen denna guldgruva inom kort så håll till godo!
Citera
2021-09-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawsoncreek
Hej på er! Har följt tråden passivt länge, och som någon uttryckt tidigare så är Rask nog den enda kreatören jag följer på grund av hur totalt värdelös och odräglig denne är. Har verkligen uppskattat att tråden blivit mer faktabaserad på sistone, speciellt Rasks historiska inkomster gav mig ett gott skratt.

Tänkte bidra lite genom att följa i StorTuffBiker's fotspår och presentera lite försäljningsstatistik från baronens hemsida.

Här har vi då senaste bilden från StorTuffBiker's inlägg:

https://ibb.co/zJp6nH2

Och så här ser lagret ut idag:

https://ibb.co/4RXMfQ8

9 beställningar på lite under två dygn alltså, låter er själva avgöra om det är bra eller dåligt...

Misstänker att baronen (eller rättare sagt, L) kommer täppa igen denna guldgruva inom kort så håll till godo!

Men men men…
Ta 9 gånger 10 så får du summan som sitter fast i Rasks lilla hjärna 🤣 Entreprenörbaronen lär väl gå runt i skjorta snart också 😅
Citera
2021-09-10, 11:08
Medlem
Videoide: Sätt på dig skjorta, kavaj och wish brillorna, sätt dig i bilen och prata expandering, nya produktlanseringar, din ambition att anställa farsan, smyckesavdelningen osv.
Citera
2021-09-10, 11:09
Citat:
Jag tror minsann han informerade oss om att det även fungerade som solskyddsmedel och det är ju bra, precis som att man kan använda det mot sin acne..
Vad jag själv undrar lite över gällande denna mirakelprodukt är hur pass den skyddar mot covid och angrepp från fästingar, och om det i nödfall går att röka skiten?
Går den att applicera för att komma tillrätta med frodiga celluliter och fungerar den (frågar åt frugan) till att ta bort generande hårväxt?

Frågorna är många precis som användningsområdena, men jag är trygg i min övertygelse att BB satt in alla sina forskarteam med att hitta många nya fantastiska egenskaper med hans skäggprodukter ….
När kommer dofter övermogen banan och jäst apelsin? Eller svettig rövstrumpa?🤣
Citera
2021-09-10, 11:11
Citat:
Ursprungligen postat av m0shi
Såklart har poddtanterna fått ta över Rasks gamla poddplattform (eller vad man säger) där han och T laddade upp sin podd innan, så nu står det ”Rask och Therese” under avsnittstiteln istället för namnet tanterna har valt. Känns ju bekant om man ser till Rasks hemsida där det fortfarande finns kvar länkar som leder till CBD-olja. Varför göra något helhjärtat om man kan göra det halvdant och sen slappa på soffan resten av tiden?
Oväntat att ämnet för tanterna är bajs
Citera
2021-09-10, 11:12
Citat:

Nobelpris nästa för den otroligt beprövade skäggoljan, kan den bleka anus tro?
Citera
2021-09-10, 11:53
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men men men…
Ta 9 gånger 10 så får du summan som sitter fast i Rasks lilla hjärna 🤣 Entreprenörbaronen lär väl gå runt i skjorta snart också 😅
Imponerande att folk ändå köper, undrar vilka som köper för barn som hans största följareskara har ju inte skägg, åtminstone inte svenska ungar. Vad hände med städfirman där han skulle betala städare 30k/månad?
Citera
2021-09-10, 12:29
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Eller varför inte ha lite kul. Beställ hem egen olja och ha samma etiketter på och sälj för halva hans pris på en annan adress typ carfredrikalexanderrask "punk" nu. Tror inte han har varumärkesskyddat sitt namn, för sånt kostar pengar. Bara för att skoja till det lite
Haha fantastisk idé ändå!
Citera
2021-09-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Oväntat att ämnet för tanterna är bajs

Bajset faller inte långt från rövhålet så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in