2020-10-05, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
Enligt honom är det är hans bror som läser och informerar. En lögn kanske, Bajshögen är ju inte direkt känd för att hålla sig till sanningen.
Det är klart det är så, Stora Ludde sitter på lunchrasten på sitt jobb och läser tråden och vidarebefordrar inläggen till Rask som kan läsa dom direkt från sängen.
Citera
2020-10-05, 16:37
Medlem
Bra nyheter med en kriminell dåre som får föra sin agenda och en enda lång story från Jockes instagram.
Citera
2020-10-05, 17:57
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bra nyheter med en kriminell dåre som får föra sin agenda och en enda lång story från Jockes instagram.
Haha de är så pinsamt, "jag jobbar hårdare än dem flesta" aa absolut rask finns ingen som jobbar så hårt som dig på copy/paste knappen, ditt innehåll visar bristen på engagemang vilket i sin tur leder till att du bara blir mer o mer irrelevant. Shape up för Fan, ditt jobb går ut på att skapa innehåll, sluta och kopiera andras saker och använd hela tiden.
Citera
2020-10-05, 19:27
Medlem
Citat:

Den videon är ändå exklusiv och har nyhetsvärde. Sedan om Blanco kan klassas som Youtuber med sina 2.8k prenumeranter och snitt 500-1000 views är en annan fråga. Men om svaret är ja så är nyhetsvärdet högt. Vad klassas egentligen som Youtuber, min personliga åsikt är att detta inte kan anses som en youtuber precis som en instagram-person med 200 följare inte kan ses som influenser. Det är väl youtube-communityt själv som får avgöra vad som är milstolpe för titeln och inte jag. Men om Blanco ska klassas som en Youtuber så ja, då sitter Rask på en exklusiv top-story.
Citera
2020-10-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Den videon är ändå exklusiv och har nyhetsvärde. Sedan om Blanco kan klassas som Youtuber med sina 2.8k prenumeranter och snitt 500-1000 views är en annan fråga. Men om svaret är ja så är nyhetsvärdet högt. Vad klassas egentligen som Youtuber, min personliga åsikt är att detta inte kan anses som en youtuber precis som en instagram-person med 200 följare inte kan ses som influenser. Det är väl youtube-communityt själv som får avgöra vad som är milstolpe för titeln och inte jag. Men om Blanco ska klassas som en Youtuber så ja, då sitter Rask på en exklusiv top-story.

Är man tjenis med Rasken är man tydligen nyhetsvärde. Blanco, Sungen, fan och hans moster.
Kul att han tidigare rapporterade om att Therese Lindgren skulle klippa sig men inte resultatet när hon faktiskt klippt sig.
Citera
2020-10-05, 20:35
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Är man tjenis med Rasken är man tydligen nyhetsvärde. Blanco, Sungen, fan och hans moster.
Kul att han tidigare rapporterade om att Therese Lindgren skulle klippa sig men inte resultatet när hon faktiskt klippt sig.
Det är så fruktansvärt lågt nyhetsvärde i att Therese Lindgren ska klippa håret att jag blir helt CP på det. Hur tänker man när man använder det som en "nyhet"? I den senaste videon säger Rask själv att han bara kör nyheter när det hänt saker som är av nyhetsvärde.

Och när han väl hittar någonting som faktiskt är lite intressant som att någon har dömts till två års fängelse sammanfattar han inte vad fan det handlar om utan klipper in ett tre minuter långt klipp där den dömde själv får berätta. Detta följs upp med tio raka minuter rakt från Jockibois Instagram-stories som man bara spolar förbi eftersom man inte orkar eller ens vill kolla på det.

Rask, om du läser detta och har planer på att fortsätta med din nyhetskanal, försök att gräva fram faktiska nyheter och sitt inte på ditt lata arsle och bara klipp ihop material från andra. Ge oss en sammanfattning om vad det handlar om och klipp sen in lite material om det behövs. Låt annars bara bli. Hade jag velat se tio minuter Jockiboi-stories hade jag väl prenumererat på Jockiboi istället.
Citera
2020-10-05, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I vår familj är vi alldeles för väluppfostrade för att spotta i någon som helst form av servisdel. Brukar ni i din familj sitta och loska på tallrikar och glas så är det en sedvana som inte är vanlig i Sverige i alla fall.

Jag har givetvis lika stor rätt att protestera när du kräker ur dig oväsentliga dumheter som du har att kräkas ut dem.
Yttrandefrihet på Flashback innebär inte att du får kräkas ur dig en dumhet som ingen får reagera på ..

Edit

Ditt tillägg:

Jag har inte en aning om vad han gör eller inte gör med sina barn ... Oavsett så konstaterar du ju själv att de har minst en fungerande förälder - Therese - och att det därmed faktiskt inte går någon nöd på dem.

Tycker inte du är rätt person att tala om hur en lycklig familj ser ut.
Sen med det att spotta i glaset, det verkar ju inte du göra med alla dina inlägg som mestadels verkar ske på fyllan.

On topic, inget riktat till den jag citerade alltså. inget BB gjort ger anledning till soc attt ta några barn. Jag önskar inte ens rask det oavsett hur mkt jag ogillar tönten.
Okej om han skulle förgripit sig på barnen och nån blir så skadad att den blir trans, men jag tror inte det händer. Eller att barnen blir alkisar.
Eller om han hade barn med en förälder.
Senast redigerad av drrty 2020-10-05 kl. 20:50.
Citera
2020-10-05, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Tycker inte du är rätt person att tala om hur en lycklig familj ser ut.
Sen med det att spotta i glaset, det verkar ju inte du göra med alla dina inlägg som mestadels verkar ske på fyllan.

On topic, inget riktat till den jag citerade alltså. inget BB gjort ger anledning till soc attt ta några barn. Jag önskar inte ens rask det oavsett hur mkt jag ogillar tönten.
Okej om han skulle förgripit sig på barnen och nån blir så skadad att den blir trans, men jag tror inte det händer. Eller att barnen blir alkisar.
Eller om han hade barn med en förälder.

I scenarion du beskriver så ska givetvis barnen tas ifrån föräldrarna på direkten!
Citera
2020-10-06, 12:46
Medlem
Blir han dömd till fängelse kanske domstolen tycker det vore på sin plats med en mindre
rättspsykiatrisk undersökning av den misstänkte eftersom ingen människa vid sitt sinnes fulla bruk skulle bete sig som Rask.

Skulle det kunna sluta med obestämd tid på rättpsyk istället för fängelse för brottslingen?

Jag är nog inte den enda som tycker både Rask och Magmys hör hemma där.. det skulle åtminstone minska skadorna på oskyldiga.
Citera
2020-10-06, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Va skönt för baronen att denna tråd finns så han kan läsa och lära sig, gick in och prova igen.... Nu fungerar det inte längre, vilket sammanträffande att den sluta fungera efter mitt inlägg.
Hej hej rask, kul att du är här och läser!
Hehe, busted ännu en gång.

När man är så bra på att ljuga att man tror på det själv, då är det klart att det blir vi som är lögnarna, syntax error i Rasks hjärna.

Fortsättningen på Estonia ute nu, spontant känner jag att del 1 blir grymt svår att bräcka, den hade han lagt ner sjukt mkt arbete i med Baronens mått såklart.

Senaste Rask news vad fan var det? Så fruktansvärt låg kvalité man fick ju själv skämmas.

Imorgon är det 4 veckor till rättegången
Baronen lever ut sin inre Fransos på IG, sammanfattning i ett ord: cringefest. Kommer man på att lägga ut något dylikt är det en tydlig brist på meningsfulla aktiviteter i ens liv.

Han är nidbilden av den pinsamma farsan.
Senast redigerad av AndersJohanssen 2020-10-06 kl. 14:17.
Citera
2020-10-06, 16:52
Medlem
Kan man meddela rask att Rask News är så dåligt att publiken skäms å hans vägnar?
Citera
2020-10-06, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Kan man meddela rask att Rask News är så dåligt att publiken skäms å hans vägnar?
Satt du också med skämskudden?

Enligt Rask ska man få kicken om man gör ett dåligt jobb, kanske dags att ge foten till sig själv då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in