Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Det måste vara ett skämt, oljan och vaxet är bra på hela kroppen, hud och hår. Både rasken och hans nickedocka T gör reklam för dess magiska egenskaper.. pinsamt.
Riktiga produkter för män av män.. han smörjer sina nariga händer med skäggvax.. undrar om det även botar cancer, fattigdom och dumhet? Kanske han kan prova smeta på svartmöglet? Hjälper det mot svettningarna mellan skinkorna, som han har såna besvär med?
Är det väldigt drygt, annars blir det mycket kostsamt.. hjälper det mot psykisk ohälsa? Kan barnen ha med sig produkterna som matsäck på utflykt med skolan? Jag har så många frågor... munzåret, herpes som han har, är vaxet bra på det?
Jag tror minsann han informerade oss om att det även fungerade som solskyddsmedel och det är ju bra, precis som att man kan använda det mot sin acne..
Vad jag själv undrar lite över gällande denna mirakelprodukt är hur pass den skyddar mot covid och angrepp från fästingar, och om det i nödfall går att röka skiten?
Går den att applicera för att komma tillrätta med frodiga celluliter och fungerar den (frågar åt frugan) till att ta bort generande hårväxt?
Frågorna är många precis som användningsområdena, men jag är trygg i min övertygelse att BB satt in alla sina forskarteam med att hitta många nya fantastiska egenskaper med hans skäggprodukter

….