2021-09-10, 00:24
Medlem
volvosnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Vad har han sagt?

"Nu även som handkräm och mot hudbesvär som acne och eksem." Står 2 sidor bakåt i tråden
Citera
2021-09-10, 01:52
Medlem
exexexexs avatar
Ofrivilligt gravid? Smörj livmodern med lite Raskolja cederträ, fostret är ute dagen efter!

Rädd för att bli våldtagen? Med söt apelsin i underlivet flyr även den mest inavlade afghanen till doktorn med svidande penis!

Kan inte någon som är duktig på det, Raskifiera denna magiska video med raskolja/rask/rasks moderatorer/lagar sin balt-merca... Kanske att han väcker sin döda farmor där vid 2:00 också?
https://youtu.be/0UgiJPnwtQU

För Rask är inte det här humor, det är morgondagens verklighet!
Citera
2021-09-10, 02:41
Medlem
När släckte familjen Rask ner för dagen?
Citera
2021-09-10, 06:52
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
När släckte familjen Rask ner för dagen?
Dum fråga. 23:36
Citera
2021-09-10, 07:23
Medlem
erpers avatar
Rask borde vara med i programmet Draknästet med sina oljor.
Citera
2021-09-10, 07:37
Fp
Citera
2021-09-10, 07:37
Det måste vara ett skämt, oljan och vaxet är bra på hela kroppen, hud och hår. Både rasken och hans nickedocka T gör reklam för dess magiska egenskaper.. pinsamt.
Riktiga produkter för män av män.. han smörjer sina nariga händer med skäggvax.. undrar om det även botar cancer, fattigdom och dumhet? Kanske han kan prova smeta på svartmöglet? Hjälper det mot svettningarna mellan skinkorna, som han har såna besvär med?
Är det väldigt drygt, annars blir det mycket kostsamt.. hjälper det mot psykisk ohälsa? Kan barnen ha med sig produkterna som matsäck på utflykt med skolan? Jag har så många frågor... munzåret, herpes som han har, är vaxet bra på det?
Citera
2021-09-10, 08:31
Medlem
Jag måste medge att det var lustigt att höra en 3 minuters reklam om skäggolja där man marknadsför till kvinnor haha.
Citera
2021-09-10, 09:00
Medlem
Såklart har poddtanterna fått ta över Rasks gamla poddplattform (eller vad man säger) där han och T laddade upp sin podd innan, så nu står det ”Rask och Therese” under avsnittstiteln istället för namnet tanterna har valt. Känns ju bekant om man ser till Rasks hemsida där det fortfarande finns kvar länkar som leder till CBD-olja. Varför göra något helhjärtat om man kan göra det halvdant och sen slappa på soffan resten av tiden?
Citera
2021-09-10, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvosnubben
Börjar han inte ge sig ut på djupt vatten igen? när han hävdar att hans olja är bra för olika åkommor?
Som någon skrev tidigare, det finns beprövade läkemedel för det han hävdar att hans olja är bra för.

Alla dessa oljor har dessa egenskaper dock, finns hur mycket information som helst om det. Och nej det är inte lika effektivt som t ex sallicylsyra, men salicylsyra torkar ur huden något väldigt och är heller inte alltid bra.
Är mycket påläst om sådant.

Gör Rasks produkter det han påstår?
Oljorna har de egenskaperna.
Är det ett mirakel?
Nej absolut inte.
Citera
2021-09-10, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag måste medge att det var lustigt att höra en 3 minuters reklam om skäggolja där man marknadsför till kvinnor haha.

Märks att han inte ens förstår vad han läser om 😂
Citera
2021-09-10, 09:16
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det måste vara ett skämt, oljan och vaxet är bra på hela kroppen, hud och hår. Både rasken och hans nickedocka T gör reklam för dess magiska egenskaper.. pinsamt.
Riktiga produkter för män av män.. han smörjer sina nariga händer med skäggvax.. undrar om det även botar cancer, fattigdom och dumhet? Kanske han kan prova smeta på svartmöglet? Hjälper det mot svettningarna mellan skinkorna, som han har såna besvär med?
Är det väldigt drygt, annars blir det mycket kostsamt.. hjälper det mot psykisk ohälsa? Kan barnen ha med sig produkterna som matsäck på utflykt med skolan? Jag har så många frågor... munzåret, herpes som han har, är vaxet bra på det?

Jag tror minsann han informerade oss om att det även fungerade som solskyddsmedel och det är ju bra, precis som att man kan använda det mot sin acne..
Vad jag själv undrar lite över gällande denna mirakelprodukt är hur pass den skyddar mot covid och angrepp från fästingar, och om det i nödfall går att röka skiten?
Går den att applicera för att komma tillrätta med frodiga celluliter och fungerar den (frågar åt frugan) till att ta bort generande hårväxt?

Frågorna är många precis som användningsområdena, men jag är trygg i min övertygelse att BB satt in alla sina forskarteam med att hitta många nya fantastiska egenskaper med hans skäggprodukter ….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in