Citat:
Ursprungligen postat av
Viper08
Hahaha chrille är on fire, företagsbaronen swishbaronen, riktiga män sover inte dom arbetar

Oj, vad Baron af Trosa skall slita sitt hår över att största idolens bror inte kan släppa honom och att hans svarsvideos är upprinnelsen till att hans jobb-lögner togs upp i ljuset.
-Jag har arbetat hela mitt liv!! I falsett sjöng han ut i förtvivlan, det visste vi i tråden redan var en stor lögn men kul att det kom fram svart på vitt.
Fan vad jävla värdelös han är, det går ju inte att beskriva hans uselhet. (Inget hat)
Vad har han tagit för sig den senaste tiden, let's brake it down.
1. (Kanske) Youtube Sveriges största giveaway.. Vad hände den vart största fiaskot lades ner utan att ges en offentlig förklaring. Eller den skall enligt rykten fortfarande pågå men i skymundan.
2. Kommentator på Youtube racet. Kanske den tröttaste kommentatorn jag någonsin sett konkade omkring med ett kamerastativ med kamera som han inte kunde ställa in rätt utan det vart klassiska "raskvinklar" med halva huvuden och det ställdes frågor som: Vad är det för årsmodell och hur många hästkrafter har den.. Flera av intervju offren skrattade till och svarade det har jag ingen aning om. Av de 10 talet videos jag kollade igenom från eventet har ingen, INGEN med han i sin video. Det säger ganska mycket om hans marknadsvärde.
3. Produkter för män, av män. Denna lansering riktar sig nu in mot kvinnor och skall brandas om..
Till sist: No hate!