2021-09-08, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Man blir speciellt utvald🤣
Varför tar han bilen till brevlådan? Flera gånger om dagen? Rör på fläsket?

Har för mig att han sa att den töms 09 han posta efter att han lämnat Valle på dagis, finns ju ingen brevlåda som töms flera gånger per dag så det verkar ju rätt onödigt i bensinpengar att pendla fram och tillbaka till lådan flera gånger per dag. Så antingen ljuger han åter igen eller så vill han bara komma från familjen och låter t ta ungarna.
Citera
2021-09-08, 19:10
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Precis som någon skrev så kan man ju undra varför han åker flera gånger per dag, den töms väl vid säg 17? Så funkar det där jag bor iallafall, men vad vet jag.

Hans glamorösa affärsidé om en shop BARA för män (inte din basic white dude, utan RIKTIGA män) sket han i så fort han insåg att han kunde tjäna lite mer stålar genom att utnyttja hans kvinnliga fans också…

EDIT: Dagens cringe hittas på T’s instagram där hon och A skickar kärleksförklaringar till varandra, sannolikt sittandes i samma lilla trånga lägenhet
Och att han ens försöker kränga 15ml som hårolja till tjejhår nu! Den lär ju vara slut efter 5 behandlingar!
Citera
2021-09-08, 19:11
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Har för mig att han sa att den töms 09 han posta efter att han lämnat Valle på dagis, finns ju ingen brevlåda som töms flera gånger per dag så det verkar ju rätt onödigt i bensinpengar att pendla fram och tillbaka till lådan flera gånger per dag. Så antingen ljuger han åter igen eller så vill han bara komma från familjen och låter t ta ungarna.
En töms 9, en annan 13, och en tredje 16, alla inom gångavstånd från praktikanten.
Citera
2021-09-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
En töms 9, en annan 13, och en tredje 16, alla inom gångavstånd från praktikanten.

Där ser man, kanske var den fjärde han tog bilen till då . Varför börjar inte rask på posten för? Köra runt i bil och tömma lådor?
Iof hade jag varit arbetsledare hade jag satt han i höghusen utan hiss, det är bra för dom anställda att inte ha för mycket trivselkilon i ett rörligt yrke.
Citera
2021-09-08, 19:19
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Där ser man, kanske var den fjärde han tog bilen till då . Varför börjar inte rask på posten för? Köra runt i bil och tömma lådor?
Iof hade jag varit arbetsledare hade jag satt han i höghusen utan hiss, det är bra för dom anställda att inte ha för mycket trivselkilon i ett rörligt yrke.
Jag tror att han kör till postlådan ofta just för att det känns så bra i själen. Han lurar sig själv lite, får det att verka som om det INTE hade räckt med tre minuters gångväg med en plastpåse en gång om dagen. Jag dömer honom inte för det, men jag blir inte heller imponerad.
Citera
2021-09-08, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Nu har Oljebaronen vart till brevlådan fem gånger sedan igår. (Källa Instagram) och en betydande del av beställarna är kvinnor. Då undrar man om det är kvinnor som köper produkter till sina män eller om det är kvinnor som ratar den uppsjö av produkter för hårvård, för att smeta in i sitt hår med skäggolja.

Finns det någon kvinna i tråden som har provat Oljebaronens nya dunder olja i sitt hår??

Till sist: - Produkter av män, för män. Rask 2021

Inte hans, nej aldrig. För dyrt.

Men jag använder oljor som har allt som hans olja har + lite till, till mitt hår.
Det är inget magiskt med att håret blir mycket hälsommare, känns bättre, ser bättre ut när många kvinnor/tjejer färgar deras hår.
Men min flaska är 4 gånger så stor och kostar kanske 80kr mer. Dessutom funkar den till klåda samt insektsbett, vilket Rasks olja inte gör :P
Citera
2021-09-08, 19:41
Medlem
Ingen som har reupload på bajsbaronens första video om jewels n izzy?
VILKEN MAMMA GÖR SÅ HÄR?!?!
Hahaha!!
Citera
2021-09-08, 19:54
Medlem
Har själv gjort YouTube och pungat in ungefär samma siffror/annonsintäkter som BB, inte fan sitter jag på Soc-idag. Nästan trist hur kasst BB hanterade en lovande hobby, gå in i vården och gör lite nytta. Han har ju ett så stort hjärta?

Det behövs kapabla och sociala händer där - de äldre uppskattar det.
Citera
2021-09-08, 19:55
Medlem
https://www.dailymotion.com/video/x6s8cph den här gamla goding är oslagbar..
"Jag har barn! Jag har inget val än att kliva upp halv 6 medans de andra latar sig och sover till 12 halv 1"
Hehe..
Citera
2021-09-08, 20:22
Medlem
Viper08s avatar
Hahaha chrille är on fire, företagsbaronen swishbaronen, riktiga män sover inte dom arbetar
Citera
2021-09-08, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Så pass, otroligt pinsam människa.
Bilen mår nog jättebra med massor av korta resor.. jag blir provocerad av hans förbannade dumhet.
Varför har han glasögonen? Han sa själv att det var bara för att se smart ut, att det var fejkglas ingen styrka.. blir så pinsamt.
Roade mig med att scrolla igenom hans olika "karaktärer"
Att han inte skäms, härmar Ani* hälsningsfras, som är unik. Sen försöker han dra igång ett drev mot honom.
Hur många människor har han trampat på i jakten på berömmelse?
Jävla skrikhals, gömmer sig, usch!
Hur går det med kriminalvården? Psykologen? Inläggning? Han var ju tvungen att medicinera för att må bra.. jo, tjena.
Citera
2021-09-08, 21:08
Medlem
GonerStoners avatar
Så han har alltså enbart glasögonen för att se "smart" ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in