2021-08-31, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Det är fan att man missar dessa live’s. Spelar folk in tiggeriet ut i fall att det skulle ske något ”spännande”? Förstår att det är meningslöst att ladda upp rent tiggeri, vad fick han i koppen igår då?. Någon dag måste det ju brista för han om det trollas i liven varje gång.
Spelade in gårdagens live igår men den är inte värd att lägga upp, men jag ska försöka fortsättningsvis att alltid spela in om det skulle hända något roligt att dela i tråden.

Han fick drygt en hundring igår.
Citera
2021-08-31, 19:35
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Enligt min personliga uppfattning så tyckte jag inte Rask lät så påverkad utav benso igår, förmodligen eftersom han insåg sitt misstag efter förra vekans tiggarlive.

Till och med hans "fans" frågade förra veckan om han var påverkad under sin tiggarlive, inte så konstigt med tanke på hur mycket han flummade.

Kan han inte börjat tulla på flaskan igen då, jag ska inte yttra mig då jag inte sett liven men det känns konstigt att han skulle börjat med benzo. Man ser ju Therese lite då o då ladda upp på instagram när hon tar ett glas, inget fel med det men rask kanske inte kan hålla sig och tänker en stänkare klarar jag av så blir han flummig för hans kropp sällan dricker numera. Menar flaskan är mer lättåtkomlig än benzo. Jag har ju varit borta rätt länge och missat en del under sommaren, har han fått tabletter utskrivet eller? Eller vad kommer rykterna om att han ska vara benzad
Citera
2021-08-31, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Nu när magmysmicke är borta då vänder dom sig till BB.
Det är väl typ bara Rask och Micke som kör LIVE?

Det hör då iaf inte till vanligheterna att youtubers kör live flera gånger i veckan.
Citera
2021-08-31, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vet du vad psykisk misshandel innebär?

Jo visst, mycket möjligt. Jag tror att han gillar att ha kontroll och veta vart hon befinner sig. Bra eller dåligt i dunno.
Citera
2021-08-31, 19:38
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Så du kategoriserar Rask som en kriminell? Är Cissi Wallin också en kriminell individ enligt dig?

De som står för olika former av hatbrott, typ som näthat? Kategoriseras dessa av dig också som kriminella? Kanske du kategoriserar dig själv som kriminell om du tänker efter noga. Nej men skämt å sido. Rask är inte kriminell, däremot har han låtit sin käft jobba åt han lite domar.

Nä det är inte kriminellt att vara dum i huvudet. Sen kan man tycka att han säljer en skäggolja med 600% påslag skulle vara kriminellt, men det är de inte heller.
Citera
2021-08-31, 19:40
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Kan han inte börjat tulla på flaskan igen då, jag ska inte yttra mig då jag inte sett liven men det känns konstigt att han skulle börjat med benzo. Man ser ju Therese lite då o då ladda upp på instagram när hon tar ett glas, inget fel med det men rask kanske inte kan hålla sig och tänker en stänkare klarar jag av så blir han flummig för hans kropp sällan dricker numera. Menar flaskan är mer lättåtkomlig än benzo. Jag har ju varit borta rätt länge och missat en del under sommaren, har han fått tabletter utskrivet eller? Eller vad kommer rykterna om att han ska vara benzad
Han fick benso utskrivet under våren, något han påstår att han aldrig tog emot.

Receptet ligger ofta kvar ett år innan det tas bort, om man aldrig hämtat ut det.
Citera
2021-08-31, 19:40
Medlem
Citat:
Nä det är inte kriminellt att vara dum i huvudet. Sen kan man tycka att han säljer en skäggolja med 600% påslag skulle vara kriminellt, men det är de inte heller.

Exakt min poäng, kom ihåg att oljorna är handgjorda bara, vad nu det innebär
Citera
2021-08-31, 19:41
Medlem
Citat:
Så du kategoriserar Rask som en kriminell? Är Cissi Wallin också en kriminell individ enligt dig?

De som står för olika former av hatbrott, typ som näthat? Kategoriseras dessa av dig också som kriminella? Kanske du kategoriserar dig själv som kriminell om du tänker efter noga. Nej men skämt å sido. Rask är inte kriminell, däremot har han låtit sin käft jobba åt han lite domar.

Faktiskt ja, har man dömts för brott så har man begått kriminella handlingar, Cicci wallin lika så. Skillnaden mellan dessa är dock att Cicci slutade medan Rask har brutit mot domen och förtalat flera av målsägandena igen efter domen föll. Senaste videorna han la ut om de han förtalat med samma argument som han dömdes för var för 2 månader sedan.
I och med att han fortfarande håller på med samma kriminella handlingar så är han kriminell och inte få kriminell och det var inte heller en enskild händelse.

För du vet att flera typer av narkotikabrott, är mindre på straffskalan än det han gjorde va?
Citera
2021-08-31, 19:47
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:

Idiot.

Rask fortsätter göra videos med förtal, med andra ord fortsätter han med sina kriminella handlingar.

Cissi Wallin har inte gjort nya brott.
Citera
2021-08-31, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Faktiskt ja, har man dömts för brott så har man begått kriminella handlingar, Cicci wallin lika så. Skillnaden mellan dessa är dock att Cicci slutade medan Rask har brutit mot domen och förtalat flera av målsägandena igen efter domen föll. Senaste videorna han la ut om de han förtalat med samma argument som han dömdes för var för 2 månader sedan.
I och med att han fortfarande håller på med samma kriminella handlingar så är han kriminell och inte få kriminell och det var inte heller en enskild händelse.

För du vet att flera typer av narkotikabrott, är mindre på straffskalan än det han gjorde va?

Vänta nu är Rask dömd 2 gånger i olika brottsmål mot samma personer?

Då har jag missat något. Sen ja du skriver det själv att han begått kriminella handlingar, vilket även jag påstod. Dock ser jag mfl inte förtal något som man ska bli stämplad som kriminell för.
" Titta där kommer han, det är en kriminell typ"
- Jaha men vad har han gjort då?
" Nej men han snackade skit och blev dömd"

Du förstår nog min poäng.
Citera
2021-08-31, 19:53
Medlem
Citat:
Vänta nu är Rask dömd 2 gånger i olika brottsmål mot samma personer?

Då har jag missat något. Sen ja du skriver det själv att han begått kriminella handlingar, vilket även jag påstod. Dock ser jag mfl inte förtal något som man ska bli stämplad som kriminell för.
" Titta där kommer han, det är en kriminell typ"
- Jaha men vad har han gjort då?
" Nej men han snackade skit och blev dömd"

Du förstår nog min poäng.

Jag håller med dig, men det är så det ser ut i Sverige. Helt sjukt haha
Citera
2021-08-31, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Idiot.

Rask fortsätter göra videos med förtal, med andra ord fortsätter han med sina kriminella handlingar.

Cissi Wallin har inte gjort nya brott.

Vet inte vem av oss som gjort ett konto här enbart för att snacka skit om BB. Och vem som är idioten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in