2021-08-17, 05:09
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Det fanns en tid då Rask hade mycket samarbeten, att en video var reklam för samarbete var vanligt, vad hände, var det visningarna eller var det så enkelt att Rask bröt sig lös då han tycker han gör ett bättre jobb och valde att bli deras konkurrenter?

Han har haft samarbete med både cbd-företag & skäggvaxfirmor innan han blev egen.
Jag mailade tex "shirt store" eller vad det nu var, när rask gjorde reklam för dom för att sedan hoppa in och snaska att han minsann hade catfishat magmysamicke i en månad i samma video.

Efter det såg man aldrig shirt store och dom fula luvtröjorna på raskus kanal igen!
Citera
2021-08-17, 07:15
Medlem
Wooqiprwos avatar
Det är synd för honom att det är videorna om hans far som får mest visningar.
Citera
2021-08-17, 07:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det är synd för honom att det är videorna om hans far som får mest visningar.
Eller tvärtom - tur. Det är väl de videorna som nu skall ligga till grund för hans bok om jag förstått det rätt.
Citera
2021-08-17, 08:20
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eller tvärtom - tur. Det är väl de videorna som nu skall ligga till grund för hans bok om jag förstått det rätt.

Tänker mer att han verkar ju inte vilja veta av sin far just nu så blir ju inte så mkt missbruks-content.
Citera
2021-08-17, 08:26
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
När någon tog upp det i en live eller frågestund så förnekade han att han sagt det i rättegången, och att allt som sas där är hemligstämplat...

Jag läste FUP:en efter det att Förtals & Uthängnings-Baronen begått sina illgärningar mot alla dessa stackars människor, och jag minns mycket väl att där stod att han Köpt Följare och att han sagt att ”Alla Gör Så”..

Återigen BB är du fast i en STOR FET LÖGN

Att du ens orkar se dig själv i spegeln på mornarna är en gåta för den psykologiska vetenskapen ….
Citera
2021-08-17, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Problemet med Rask är att han aldrig haft någon röd tråd. Han gör videor om precis allting. Sitter ofta och läser innantill från artiklar på Aftonbladets webbplats och liknande. Han upprepar sig väldigt ofta, har en oskön grandios självbild, och har aldrig haft rensopat framför trappen.
Fast han hade en röd tråd från början och flera år framåt vilket var att hänga ut människor, till en början farsan och andra personer han kände sen när familjen inte ville vara med längre gick han på människor han inte ens träffat lol, det är klart det är svårt att byta inriktning när man hela livet varit ett svin, både privat och i sin yrkesroll.

Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Jag mailade tex "shirt store" eller vad det nu var, när rask gjorde reklam för dom för att sedan hoppa in och snaska att han minsann hade catfishat magmysamicke i en månad i samma video.

Efter det såg man aldrig shirt store och dom fula luvtröjorna på raskus kanal igen!
Jag tror att det nog var för det bästa att Rask blev canclad, såna empatistörda människor som honom blir riktigt jävla grisiga direkt dom känner doften av framgång.

Nu försöker han fortfarande harva på med någon inbillad grandios fantasi att han är en företagare, vem är det som tutat i honom det egentligen?

Snart har ännu ett år gått från att domen föll och vad har förändrats i hans liv? Det enda är väl att barnen blivit äldre, själv ligger han fortfarande och jäser i sovrummet med ännu en affärsidé som redan gått sideways.
Citera
2021-08-17, 14:21
Medlem
Wooqiprwos avatar
Har märkt att han i tidigare klipp kört med greenscreen. Varför gör han inte det nu? Det ser inte lika seriöst ut med spjälsäng osv i bakgrunden.
Citera
2021-08-17, 15:19
Vad har han för inkomst nu förtiden? Minns för nått är sedan tjänade han väl mellan 60-100k i månaden, verkar som att det här gått utför.
Citera
2021-08-17, 15:37
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Vad har han för inkomst nu förtiden? Minns för nått är sedan tjänade han väl mellan 60-100k i månaden, verkar som att det här gått utför.

Jag skulle hålla det ytterst tveksamt, kanske 60-100 Tkr/år på sin höjd.
Citera
2021-08-17, 15:41
.
Citera
2021-08-17, 15:42
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag skulle hålla det ytterst tveksamt, kanske 60-100 Tkr/år på sin höjd.
Han uppgav själv att han tjänade mellan 60-100k i månaden, man tjänar inget på att ljuga om sin inkomst
Citera
2021-08-17, 15:46
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Han uppgav själv att han tjänade mellan 60-100k i månaden, man tjänar inget på att ljuga om sin inkomst

Tjänar och tjänar, han vill väl förmedla en aura av rikedom och framgång runt sig, då passar det bättre att påstå att man tjänar pengar. I verkligheten verkar han leva ett fattigt liv med skitbilar, WT-kläder och allsköns krimskrams, ingen kvalité på Baronens livsföring. Inte top notch direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in