2021-08-28, 00:15
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Synd att man inte kan spola tillbaka i hans live, är helt säker på att det är för att man inte ska kunna spara dem frekvenserna där han säger osmakliga uttalanden.

Han sa ju bland annat att karl jan granqvist ligger med småpojkar eller något liknande, så otroligt korkat att dra sådana skämt i sin live. Gotta love bajsbaronen.
Senast redigerad av Mikkka 2021-08-28 kl. 00:19.
Citera
2021-08-28, 00:16
Avstängd
Han blev väldigt aggressiv och otrevlig dom sista minuterna av liven, brukar han aldrig bli.
Citera
2021-08-28, 00:17
Medlem
Oj vad obekvämt det blev när flummet uppdagades.. T; ”nä men vi kanske ska sluta nu då”

Hade han vetat att han var ren skulle han bara ha tittat in i kameran och punkterat allt.
Citera
2021-08-28, 00:22
Medlem
StellaArtoiss avatar
Det är klart att Rask la upp en skärmdump på Instagram att han röstat flertal gånger på Joakim Lundell under kvällens utdelning utav Kristallen.

Vad är det han söker från att på heltid att suga av Joakim?

En inbjudan till att göra en video tillsammans?

Trekant med Jocke och Jonna?

En fasad för att få folk att tro att han umgås med den största kreatören i Sverige?

Skärmdump från hans Instagram:
https://ibb.co/8cNQj15
Citera
2021-08-28, 00:23
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Han blev väldigt aggressiv och otrevlig dom sista minuterna av liven, brukar han aldrig bli.
Högst sannolikt en reaktion över att även hans trogna fans börjar misstänka att han är påverkad.
Citera
2021-08-28, 00:34
Avstängd
Citat:
Högst sannolikt en reaktion över att även hans trogna fans börjar misstänka att han är påverkad.

Hans trogna följare vet jag inte, iallafall de som hänger i hans lives
Citera
2021-08-28, 00:37
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det som är tydligt är att du INTE ens sett videon och kommentarerna...

Från ditt inlägg
Är det någon som sitter på "reportage"-videon så länka gärna, kan givetvis ändra ståndpunkt om gubben typ dreglar och har lego på golvet.

Magkänsla alltså.

76.000 inlägg på FB och du kan fortfarande inte läsa mellan rader

Det är ironi. Jag vet att gubben inte dreglar och bygger med lego. Grejen här är att det presenteras flertalet grunder i mitt första inlägg, och istället för att argumentera sakligt mot dessa så kör du något irrelevant magkänslakort.

Samma sak med den här dåren
Citat:
Samtidigt sitter du i tråden och vitknektar Rask i tråden (Hur fan orkar du?).

Hakar upp sig på ord (kränkt för han insåg hur många timmar han faktiskt lägger på Rask i veckan) istället för att sakligt argumentera. Ni förlorar.

Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Hade Rask verkligen velat Ulf väl och att ge Ulf publicitet så borde han parat ihop Ulf med Jocke, Clue, Anjo eller någon annan stor kreatör och inte publicerat videon på sin egen sida som han själv visste var död sedan innan.

Dessutom hade han verkligen brytt sig så hade han gett Ulf mer betänketid med tanke på diagnosen, så att han var säker på att detta var något Ulf verkligen ville.
Då hade han sagt att oavsett så hjälper han till med spridning av Ulfs partis budskap osv.
MEN Rask tänker inte på någon annan än sig själv, han hoppades att detta skulle få hans kanal att explodera och bli populär igen och inget annat.

Rask om någon vet hur hans följare är och borde då också ha förvarnat Ulf om att det kan komma en hel del hat (absolut inte okej, men det får stå för Rasks följare).

Den här användaren vinner. Opartiskt, rent och utan lögner.

Men slutsatsen kvarstår - det var ni som drog in gubben till psyket. Det är ingen magkänsla, det är en åsikt som jag baserar på de handlingar som faktiskt har utförts.
Citera
2021-08-28, 00:44
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Det är ironi. Jag vet att gubben inte dreglar och bygger med lego. Grejen här är att det presenteras flertalet grunder i mitt första inlägg, och istället för att argumentera sakligt mot dessa så kör du något irrelevant magkänslakort.

Hakar upp sig på ord (kränkt för han insåg hur många timmar han faktiskt lägger på Rask i veckan) istället för att sakligt argumentera. Ni förlorar.

Men slutsatsen kvarstår - det var ni som drog in gubben till psyket. Det är ingen magkänsla, det är en åsikt som jag baserar på de handlingar som faktiskt har utförts.
Du får gärna berätta mer i detalj hur vi fick Ulf att hamna på psyket.

Hade Rask inte prioriterat pengar före människor så hade inte Ulf idag varit inlagd på psyket.

Varför sitter du och försvarar Rask när du inte ens är päläst om hans handlingar? Du utgår alltså från Anjos video?

Du borde ansöka om att bli moderator i Rasks lives, så att du kan hindra att mer blir inlagda på psyket som du påstår.

Samhällshjälte!
Citera
2021-08-28, 00:55
Medlem
Citat:

Kan någon här länka en reupload på senaste liven när BB skulle varit på arslet på piller och tydligen varit aggressiv i slutet av videon 😊😊
Såg nu att varenda video med denna Ulf etc i vanlig ordning är raderade från hans kanal när hans idiotiska planer på fler visningar gick åt skogen som vanligt!
Desperationen vet inga gränser längre😂
Sån smuts o sitta i live med sin fru o tigga pengar o smattra ut offentliga videos samtidigt som man sitter o gråter över att man skulle ha så dålig psykisk hälsa att man aldrig skulle klara av ett vanligt jobb 😂😂 Nej men 100% mer bajs o drama än vad en vanlig person på sin arbetsplats någonsin stöter på klarar han tydligen av!! Jisses alltså detta par BB och T är inte ens white trash dom är något next lever det inte finns ett namn för ännu 😂😂🤦‍♂️
Citera
2021-08-28, 00:58
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Att ha magen att ta emot Swish-donationer ikväll från Ulf som ligger inne på psykiatrin, det är så jävla lågt.

Fyfan.

EDIT: Ulf swishade förövrigt 1001:- ikväll.

Har lust att ringa upp Rask och spela in samtalet, och fråga honom hur han kan ha mage att ta emot pengar från Ulf nu när han ligger inne på psykiatrin.

Finns ingen gräns för Rask.
Rask har själv tagit emot donation på 500 kr, eller om det var 1000 kr av caddenews i en livestream. Personen i fråga:
https://www.youtube.com/watch?v=5vH2Q2LcwJ4

Jag tycker personligen det är sinnessjukt att vara villig att ta emot så mycket pengar från någon med down syndrom. En vettig människa hade tackat för gesten men skickat tillbaka pengarna och bett honom köpa sig något roligt för dem. Men inte baronen af Trosa, nej han tackar för den relativt stora donationen och beger sig till Ica Trossen med pengarna för att köpa oxfilé.

Det finns ingen skam i baronens kropp.. Allt går att skylla på andra. Ulf ville ge bort en halv mille (skadeståndet 80k + 1 bitcoin till följare), i utbyte fick Ulf göra reklam för sin idé om att han skulle bli enväldig härskare över Sverige. Istället för att ifrågasätta lämpligheten av att donera bort pengar från en bipolär människa med tidigare erfarenhet från psykiatrin som nu går i tankarna på att bilda opinion för att bli diktator över Sverige går baronen all in. Hade Ulf bara varit lite egen men ändå önskat att ge bort pengarna hade jag varit oförstående, men likväl inte haft några invändningar med det. När man samtidigt får veta att han har en seriös tro på att han ska bli "kung" alltså enväldig härskare över Sverige genom att sprida budskapet på baronens youtube inser en fullt fungerande människa att hans psykiska hälsa är närmre Lennart Bladhs än en frisk människa. Lennart skulle förändra samhället med det manliga initiativet, Ulf ska bli enväldig härskare.
Citera
2021-08-28, 01:21
Medlem
Citat:

Jag kan försöka reuploada videon imorgon om jag hinner.
Citera
2021-08-28, 02:16
Medlem
Citat:
Samtidigt sitter du i tråden och vitknektar Rask i tråden (Hur fan orkar du?).

Det gör hsn ju inte. Läs om och läs rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in