Citat:

Därför har jag svårt att tro på tittarmejlen. Jag kan ju hitta på något som
”Både min mamma och pappa slog mig och knarkade hela tiden. Jag flyttade hemifrån när jag var 15. Dina videos har hjälpt mig att må bra nu!” Tog 30 sek att skriva nån fejk story. Medans Rask stolt som en hjälte tar mer än gärna upp att han hjälper tusentals tittare 🤣

”Både min mamma och pappa slog mig och knarkade hela tiden. Jag flyttade hemifrån när jag var 15. Dina videos har hjälpt mig att må bra nu!” Tog 30 sek att skriva nån fejk story. Medans Rask stolt som en hjälte tar mer än gärna upp att han hjälper tusentals tittare 🤣
Och inte fan hjälper han nån missbrukare eller anhörig heller genom att visa upp att man ska vråla och hota missbrukaren som en jävla galning om missbrukaren inte vill bestraffas genom att hänga med till sjukhus för att Rask ger orders om det.
Om jag var missbrukare som var far till Rask så hade jag nog knarkar sönder mig totalt om han börja försöka tvinga mig till att sluta lixom genom att hänga ut mig på nätet. Jag hade blivit så förkrossad att jag nog aldrig hade slutat knarka efter det hat som sonen skickade ut genom videos som verkade ämnade för att varna hela jävla Sverige för mig fast jag inte skadar en enda människa med missbruket.
Tvånget motiverar missbrukare till att fortsätta lixom och det borde inte vara nån hemlighet att man inte kan tvinga missbrukare till att vilja sluta med missbruket.. eftersom missbrukaren måste ju själv vilja det annars går det aldrig.
Hade man skrivit som mig istället för som dig till han så hade han såklart aldrig läst upp det eftersom han ser ju ut som en hejjarklacksledare som försöker motivera sin far till att dö av droger lixom vilket han har uttryckt flera gånger att han vill att fadern dör så att Rask får känna sig duktig.. därför skulle han då aldrig sluta tjata om att fadern ska kissa på en sticka innan han får träffa sin familj lol.. tillbaka till knarket gubbe jag tänker aldrig sluta försöka tvinga och ge orders till dig som har ett lägre värde genom dina lögner och svek.. här kommer du inte in och får träffa din familj din lågvärderade missbrukare. Urs tvi.
Kriminella förlorar ibland rätten att bestämma över sig själva.. och det är ju som att Rask dömmer folk till brottslingar som inte förtjänar rätten att bestämma själv om dom blir uthängda eller inte.
Men lagen säger dock att det är Rask som blir av med rätten att bestämma över sig själv om han inte förstår att han inte har rätten att hänga ut folk på ett negativt sätt på internet utan personens samtycke. Tar man sig rätten att bestämma över andra på det viset då åker man in för förtal.