2018-03-09, 08:51
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Då Robban vaknade tänkte han alltså ;fan e jag i Göteborg när han hör sin vän Ludvig bredvid sig, inte vad fan gör min vän Ludvig i min säng....

Hela deras relation att titta varandra djupt i ögonen, pussas med tårar i ögonen påminner om brokeback mountain. Männen som har fru och barn som träffas ibland, men absolut bara är "kompisar"

Men dom får göra som dom vill. Ifall fruarna tycker det är OK så är det inget fel med det. Robban och Ludde är rätt fina ihop. Riktig stark kärlek mellan två vanliga män. Det är fint det.
Citera
2018-03-09, 08:55
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Hela deras relation att titta varandra djupt i ögonen, pussas med tårar i ögonen påminner om brokeback mountain. Männen som har fru och barn som träffas ibland, men absolut bara är "kompisar"

Men dom får göra som dom vill. Ifall fruarna tycker det är OK så är det inget fel med det. Robban och Ludde är rätt fina ihop. Riktig stark kärlek mellan två vanliga män. Det är fint det.
Äsch. Han mår dåligt av situationen på farmen. Låt han vara glad av lite mänsklig kontakt och värme. Att inte frun kom kan vara för att hon inte vill vara med i tv. Alla vill inte det. Eller så måste hon vara hemma av annan anledning.
Citera
2018-03-09, 09:27
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
JP lyfter ju stämningen med sång och skämt och är allmänt positiv. Tänk om han vinner? Sen är han ju ögongodis också. Spännande till slutet detta.

Visst, J-P är charmig... Smart, manipulativ och falsk.
Just därför, har han kommit så långt, och slunkit undan amulett.

Med dom egenskaperna, passade han nog in på Paradise Hotel.
Senast redigerad av Pantheradus 2018-03-09 kl. 09:34.
Citera
2018-03-09, 09:40
Medlem
bagarn29s avatar
[quote=kermith|63450100]
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59

Fasen du låter som damen med kristallkulan

Citera
2018-03-09, 09:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Visst, J-P är charmig... Smart, manipulativ och falsk.
Just därför, har han kommit så långt, och slunkit undan amulett.

Med dom egenskaperna, passade han nog in på Paradise Hotel.

Och med de egenskaperna åkte han ju ut ur PH nästan i första skedet. (även om man släpade dit alla som hade åkt ut tidigare vid senare tillfälle).

Kontentan blir ju att fjortisarna på PH insåg mycket tidigare hans falskhet än den vuxna Vagina-fyran.
Märkligt men sant.
Citera
2018-03-09, 10:20
Medlem
orrecrists avatar
Jasså fetto Alexandra har en ful pojkvänn?? Undrar vad fulapojkvän säger när han ser att hon delar säng med en gamla knarkare hahaha
Citera
2018-03-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelkäck
Det söta paret stod och kramades med ansiktena intill varandras i kanten av bilden när det var fokus på några andra par som sa adjö efter släktträffen. Sen visade de Robban o älskling i ett mer normalt avskedstagande a la ryggdunk och broderligt famntag. Käckt av producenten att försöka mörka deras verkliga förhållande

Du missade tydligen att Robban även fick en rejäl kyss på kinden av kompisen !
Citera
2018-03-09, 12:49
Medlem
Alexandras pojkvän ser exakt ut som en rumpnisse från filmen Ronja Rövardotter

https://images-cdn.9gag.com/photo/apqW21E_700b.jpg
Citera
2018-03-09, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Jag har även reagerat på Stella och hennes problem med den/det under programmets gång. "Det uppdragen och den uppdraget". Tror inte det beror på löst manus dock då hon sagt så ett flertal gånger i samtal med fittgruppen.

Stella har helt enkelt inte varit flitig i skolan och läst för lite böcker.
Citera
2018-03-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag hoppas att Robin är så smart, men tror faktiskt att han kommer att välja Stefan för att få stångas ,,,,

Den fajten måste bara komma, nu. Alla vi väntar på den. Nu är den absoluta sista chansen för deras fajt. Heja Robin!

Sedan börjar själva finalomgången. JP åker direkt ut pga att han har inga amuletter. Då blir det fem personer kvar som ska tävla om vinsten. Har Helena nångon amulett?
Citera
2018-03-09, 13:42
Medlem
Har en fråga till er alla farmare där ute,

Hur kommer det sig att dominanta tjejer som Helena dras till sådana undergivna killar? Ett beteende jag alltid har sett och förundrats av. Dominanta tjejer tål inte dominanta killar/bestämda killar utan tyr sig till killar de kan behandla som husdjur. Jag mådde faktiskt lite dåligt när jag såg Helenas kille, hon behandlade honom som ett husdjur och han såg ut att ha kommit från ett livslångt trauma. Eftersom jag sökt svar på detta men aldrig fått tänkte jag att jag ställer det. Och till er som frågar om Farmens psykopat i år, det är JP utan tvekan, den grandiosa självbilden han har är utöver det mänskliga. Där kan vi prata om tvärtom, att han tyr sig till undergivna tjejer som låter de manipuleras av hans tekniker, rätt lustigt det där med människans natur egentligen. Dessa (alltsom oftast trasiga) tjejer vet att de blir manipulerade men ändå dras de in i skiten (de inser att de blivit manipulerade innan det är alldeles för sent och blivit för nedbrutna för att göra något åt saken).
Senast redigerad av Gabbe4311 2018-03-09 kl. 13:53.
Citera
2018-03-09, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Den fajten måste bara komma, nu. Alla vi väntar på den. Nu är den absoluta sista chansen för deras fajt. Heja Robin!

Sedan börjar själva finalomgången. JP åker direkt ut pga att han har inga amuletter. Då blir det fem personer kvar som ska tävla om vinsten. Har Helena nångon amulett?

Robin mot Stefan i repet skulle vara episkt. Bägge är sluga och starka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in