Citat:
Ursprungligen postat av
Khorneflakes
Ja men ok, då har Robban det då. Känns som du läser in för mycket på hans kroppsspråk och vad han gör och har en förutfattad mening av hans egenskaper som ledare.
Jag hade också blivit förbannad och ledlös av att ha ett gäng vuxna småbarn att ta hand om, att folk aktivt mobbar mig under tiden jag är storbonde och att saker som skulle kunnat lösas långt tidigare, fastän mina anmärkningar om precis var felet ligger, ändå går fel för att de inte blivit åtgärdade. Robban är ju mentalt trött, och inte konstigt varför.
Robban är en av de få som har tagit rollen på allvar och som inte låtit rådgivare eller ögontjänare göra jobbet åt honom, problemet är bara att flera hatar honom av olika anledningar och resten är letargiska och vill inte vara på farmen längre. Då kommer man ingenstans, vare sig man är ledare eller ej.
Jag skulle vilja hålla med här. Att bedöma någons ledarstil efter ett par 22 minuters program regisserade av PKbolaget är ju inte så mycket att hänga i julgranen. I en vanlig situation hade Vagina-fyran varit sparkade från jobbet med en sittning med Unionen och cheferna. Man ser ju vad de är för avskräden i verkligheten och vilka sysslor de har.
Utom vagina fejset. Resten är ju riktiga sneseglare. Vagina fejset har faktiskt växt lite i mina ögon den senaste tiden. Tycker bara att det är synd att en så söt tjej har gått på myten om att behöva se ut som en knulldocka. Men det är hennes val i livet.