2018-03-08, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
I kvällens avsnitt kom det fram mera om vad, som försvunnit.
Bla nämnde Robert att det försvunnit vaniljsocker- vad har man vaniljsocker till?
Någon som har söt-sug- och någon som har tillgång till kök o källare. De som ansvarat för mat o kök.
Det måste bara vara mullorna-
Robert borde kunnat räkna ut, vem som stjäl till egen mun.
Nån kolatorsk såklart
Citera
2018-03-08, 07:42
Medlem
bombaccis avatar
På program som Robinson så brukar de flesta deltagare gå ned i vikt. Så tycks inte vara fallet på farmen, åtminstone inte i år. En person som Alexandra borde ju annars kunna rasa i vikt när hon inte ska ha tillgång till socker och annat onyttigheter. Det är lite konstigt faktiskt. Farmendeltagarna får det ganska generöst med mat tycks det som. Framförallt om man stjäl som mullorna gör.
Citera
2018-03-08, 07:54
De har hur mycket mat som helst. Varför sno?!
Blir skittråkigt med alla iscensatta intriger och konflikter.

Har någon bild på Alex snubbe?
Citera
2018-03-08, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kung? Som ska åka hem när han får mothugg eller springer och gråter i famnen på en tjej. Ha ha.

Kolla vad som hände i Grekland. Nä han är en liten blöjunge.
JP går ju bara och skrattar åt dom andra.
Men jag vill se Stella som vinnare nu när den bästa i Rocco är borta
Citera
2018-03-08, 09:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
JP går ju bara och skrattar åt dom andra.
Men jag vill se Stella som vinnare nu när den bästa i Rocco är borta

Tusan vad han skrattade åt Gurra. Han skrattade så mycket att han ville åka hem.

I PH var det någon som tog en tuppfight med honom. Det slutade med att han for in i en tjejs famn och grät ut.

Han är verkligen macho den lille blöjungen.
Citera
2018-03-08, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Tusan vad han skrattade åt Gurra. Han skrattade så mycket att han ville åka hem.

I PH var det någon som tog en tuppfight med honom. Det slutade med att han for in i en tjejs famn och grät ut.

Han är verkligen macho den lille blöjungen.
Haha
Jag får hålla med dig, men han är kung på det han gör. Gänget som är med är inte så skarpa. Robban och Stefen tex
Citera
2018-03-08, 09:28
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Robert blir förlåtande mot mobbarna bara för att han får sin käresta flåsandes i örat i nån minut, ett lågvattenmärke

Jag trodde det var en kompis. Men det kanske var en brokeback-"kompis"?

Robert har fan tappat det helt nu. Han ser ut som en rugguggla som plockat fjädrarna av sig själv. Han pendlar mellan blyg och kuvad till totalt dominerande och stirrig blick. Slår vad om att när han inte är storbonde längre kommer han gå tillbaka till sin andra personlighet. Den kuvade, ensamma Robert.
Citera
2018-03-08, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Robban har sagt att det inte var Stella, Alexandra eller JP som hade tagit saxarna.
Återstår då endast en person då både Helena och Robin försökt övertala resterande farmare att plocka fram saxarna. Mysteriet löst
Citera
2018-03-08, 09:59
Medlem
Måste säga att tisdagens avsnitt var det roligaste i Farmens historia fram tills Stefan vägrade plocka fram saxarna. Roberts jakt på kaninerna och vredesutbrott på dem var hysteriet roligt och när han försökte vara seriös och samtidigt såg ut som en rymling från Gökboet förstår jag mycket väl att övriga bröt ihop.
Tror ytterst få skulle kunna hålla minen om er arbetsledare gick igenom dagens uppgifter med den frisyren :-)

Löjligt av Stefan/JP att inte ta fram saxarna dock.
Citera
2018-03-08, 10:07
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
På program som Robinson så brukar de flesta deltagare gå ned i vikt. Så tycks inte vara fallet på farmen, åtminstone inte i år. En person som Alexandra borde ju annars kunna rasa i vikt när hon inte ska ha tillgång till socker och annat onyttigheter. Det är lite konstigt faktiskt. Farmendeltagarna får det ganska generöst med mat tycks det som. Framförallt om man stjäl som mullorna gör.
(FB) Farmen 2018
Citera
2018-03-08, 10:14
Medlem
Hjulhusets avatar
Hoppas att Robban tar Stefan som förstekämpe igen och att han tar Robin så Stefan åker ut i Repet.
Det kommer säkert rensas mer så det blir ngn till som då blir vald av segraren av dem. Hoppas då Robin väljer Helena så hon får en medalj när hon slår ut Stella eller Colgate.
Citera
2018-03-08, 10:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Ja men ok, då har Robban det då. Känns som du läser in för mycket på hans kroppsspråk och vad han gör och har en förutfattad mening av hans egenskaper som ledare.

Jag hade också blivit förbannad och ledlös av att ha ett gäng vuxna småbarn att ta hand om, att folk aktivt mobbar mig under tiden jag är storbonde och att saker som skulle kunnat lösas långt tidigare, fastän mina anmärkningar om precis var felet ligger, ändå går fel för att de inte blivit åtgärdade. Robban är ju mentalt trött, och inte konstigt varför.

Robban är en av de få som har tagit rollen på allvar och som inte låtit rådgivare eller ögontjänare göra jobbet åt honom, problemet är bara att flera hatar honom av olika anledningar och resten är letargiska och vill inte vara på farmen längre. Då kommer man ingenstans, vare sig man är ledare eller ej.

Jag skulle vilja hålla med här. Att bedöma någons ledarstil efter ett par 22 minuters program regisserade av PKbolaget är ju inte så mycket att hänga i julgranen. I en vanlig situation hade Vagina-fyran varit sparkade från jobbet med en sittning med Unionen och cheferna. Man ser ju vad de är för avskräden i verkligheten och vilka sysslor de har.

Utom vagina fejset. Resten är ju riktiga sneseglare. Vagina fejset har faktiskt växt lite i mina ögon den senaste tiden. Tycker bara att det är synd att en så söt tjej har gått på myten om att behöva se ut som en knulldocka. Men det är hennes val i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in