2018-03-05, 21:50
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Det r alltid lika roligt med frisyrer som ser ut som skabbiga rvar!

r det detta som ger en kollektiv bestraffning som Jkla Pajas pratar om?
Citera
2018-03-05, 21:54
Medlem
Vilka fantastiska potatisplockare.. Inte mnga de fick upp genom att slita upp blasten.. En grep och grv under brukar ju ge en 7-10 per planta... Vilka plantor....
Citera
2018-03-05, 22:01
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Inte sett mnga minuter av Farmen i r men ett litet klipp frn TV4:s YouTube-kanal dk upp. Dr lstes storbondebrevet frn Dee Omar upp.

Stefan mste verkligen avsky den dr Robban. Det r min enda betraktelse.
Citera
2018-03-05, 22:03
Medlem
Allts den dr klippningen! Spnnande att se hur det utspelar sig
Citera
2018-03-05, 22:07
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Allts den dr klippningen! Spnnande att se hur det utspelar sig

Jag hade ltt gtt med p att bli klippt s, det ser ju s frbannat roligt ut
Citera
2018-03-05, 22:16
Medlem
Vill ni ha dagens skratt nu precis innan dagen r till nde? Kolla in HANNIBAL Lecter- A.K.A Stefans min precis i samma sekund Robban blir utropad som storbonde av Paolo!
Citera
2018-03-05, 22:23
Medlem
Tror p JP som frsta kmpe den hr veckan.
JP var riktigt kaxig mot Robban igr efter tinget, mer eller mindre hnade honom "Robban r du stolt ver Stefan nu eller?" sa han och skrattade, jag tror inte Robban kommer glmda bort det dr.
Sen "nskade" ju Dee att han skulle ta nn av J.P , alex och Stella, vljer han J.P s uppfyller han hennes nskan samtidigt. Men mycket kan ju hnda p ett par dagar, kan lika grna bli Alex eller nn annan som r ett strre "hot" (dax att tnka taktiskt nst sista veckan), Men just nu r han nog inne p att hmnas fr Dees skull och str sig sjlv p J.P

Sen vljer J.P Robin(?) till A.K . Stella och Alex gr ju bort direkt. Helena r fr farlig i husfrhret och samma med Stefan s det borde bli Robin (han tnker att han kanske har en chans i styrka mot honom)

Frgan r bara om det ens blir en vanlig vecka den hr veckan med frstakmpe val osv? Hur har det varit tidigare p nstsista veckan?
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-05 kl. 22:47.
Citera
2018-03-05, 22:36
Medlem
Fan har ngrat mig redan haha..
Man ska ju inte underskatta J.Ps rvslickar frmga, mnniskan har ju gjort det dr hela sitt liv och Robban r nog en kille som skulle kunna falla fr snt igen och igen. vilket fall som helst ska det bli spnnande att se om J.P lyckas slicka sig ur det hr ocks. Om han ens vill, han mste ju ha en amulett snart, han kanske vill bli vald s han fr vlja andrakmpe fritt
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-05 kl. 22:44.
Citera
2018-03-05, 22:37
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Tror p JP som frsta kmpe den hr veckan.
JP var riktigt kaxig mot Robban igr efter tinget, mer eller mindre hnade honom "Robban r du stolt ver Stefan nu eller?" sa han och skrattade, jag tror inte Robban kommer glmda bort det dr.
Sen "nskade" ju Dee att han skulle ta nn av J.P , alex och Stella, vljer han J.P s uppfyller han hennes nskan samtidigt. Men mycket kan ju hnda p ett par dagar, kan lika grna bli Alex eller nn strre "hot", Men just nu r han nog inne p att hmnas fr Dees skull och str sig sjlv p J.P

Sen vljer J.P Robin(?) till A.K . Stella och Alex gr ju bort direkt. Helena r fr farlig i husfrhret och samma med Stefan s det borde bli Robin (han tnker att han kanske har en chans i styrka mot honom)

Frgan r bara om det ens blir en vanlig vecka den hr veckan med frstakmpe val osv? Hur har det varit tidigare p nstsista veckan?

Jag skulle gissa p att nsta tvekamp kommer fljas av att Paolo sger "Vi r inte klara" och att det d blir en ny kamp direkt..
Citera
2018-03-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Fan har ngrat mig redan haha..
Man ska ju inte underskatta J.Ps rvslickar frmga, mnniskan har ju gjort det dr hela sitt liv och Robban r nog en kille som skulle kunna falla fr snt igen och igen. vilket fall som helst ska det bli spnnande att se om J.P lyckas slicka sig ur det hr ocks. Om han ens vill, han mste ju ha en amulett snart, han kanske vill bli vald s han fr vlja andrakmpe fritt
Har den vandrande bidn ngon andrekmpe han kan sl?
Fast han kan ju ha dolt sina talanger han har ju aldrig behvt visa ngot.
Frhoppningsvis har han visat allt han kan om Farmen vilket r....r....inget alls.
Citera
2018-03-05, 22:51
Medlem
l150s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Farmen 2019, kan det vara ngot fr Herr Vedklyvaren?

Jo men visst!
Knner mig riktigt sugen p att bli sgad och kluven p Flashback.
Citera
2018-03-05, 22:55
Medlem
Zurfarn08s avatar
Skolskjutarn ska nog inte ta jobb som chefsstrateg inom en.nra framtid - alla hans planer sprack . Det var ju uteslutet att Dee skulle vlja Robban som storbonde, men vad hnde?

Nu vill jag se en repris p nomineringen till frstekmpe. Skolskjutarn skulle skra ihop av ilska = stor humor. Jag kan inte ens frestlla mig hans reaktion om han skulle ka ut. Topplocket flyger vl av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in