2018-03-04, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Absolut är det så.
Tror Stefan har störst chans att vinna om han väljer JP och de blir stryka som de gnäller om hela tiden man-mot-man.

Ja självklart håller han på och slickar röv som vanligt, det måste vara jobbigt för honom när han ska fördela sin rövslickeri mellan personer som ogillar varandra, tänk om idioten hade lagt den kraften på att plugga till kunskap istället. Eller den kraft som antagligen krävs för att slicka nåns röv som han själv ogillar. Jag menar det är ganska uppenbart att han egentligen inte gillar Stefan, han tror ju att Stefan skulle kunna bränna ner alla andra deltagare för att vinna farmen.

Men jag tror inte Stefan skulle ha störst chans i styrka mellan de två, jag tycker rövslickaren ser ut att vara lite större och starkare.
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-04 kl. 14:17.
Citera
2018-03-04, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
De är regisserade.
Inte kul att kolla på.

Tittar bara på söndagar, väntar när skiten äntligen är över.
Det är mycket roligare titta på Robins IG.
Citera
2018-03-04, 14:10
Medlem
När stefan (direkt efter att ha blivit vald) sa vid bordet om att Robban har pratat om vem av de två är starkast så sa han "det är flera olika tjejer som har kommit till mig och avslöjat det, så jag vet helt säkert att det är sant"
Vilka tjejer tror ni han syftade på? Han sa FLERA tjejer, vilket bekräftade för honom att det var HELT sant. Om det var bara var Stella och alex så tror jag inte det hade bekräftat ett skit för honom,så dum är han nog inte så att han går på deras ord, tror det är ganska uppenbart för alla farmare att mulle gänget har många psykologiska taktikspel för sig.
Därför tror jag att Dee kan ha gjort lite backstabbing igen fast mot Robert den här gången, och avslöjat lite grejer som Robban inte als uppskattar att hon har sagt till Stefan.
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-04 kl. 14:19.
Citera
2018-03-04, 14:55
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah

Men jag tror inte Stefan skulle ha störst chans i styrka mellan de två, jag tycker rövslickaren ser ut att vara lite större och starkare.

Tveksam om CP skulle ta Skolskjutar-Steffe i styrka, trots större fysik.
Jag trodde att Linda skulle köra över Dee Snider i repet, men hon var ju handikappad och hade inte en aning om hur man utnyttjar sin fysiska ”överlägsenhet”.
Så handfallen som CP är (har ni sett hur ovan han är vid fysiskt arbete) så skulle Skolskjutarn köra över honom.
CP vet nog inte hur man drar i ett rep.
Skolskjutarn däremot, han har nog hängt en hel del folk i snaror under sina dagar.
Citera
2018-03-04, 14:55
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Hahaha alltså han kan ju inte må så bra den människan..
https://www.facebook.com/Farmentv4/v...7557138641700/

Lägg speciellt märke till Roberts näsvingar (?) när han blir upprörd, eller när han tror sig säga nåt moraliskt. De blir på helspänn. Även munnen snörper ihop sig tror jag nog nu när jag tänker på det....
Citera
2018-03-04, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Du menar att du tycker han är udda för att han blir förbannad över en matstöld, som dessutom förstör chansen att klara uppdraget?

Jag tycker hans reaktion är sund. Känns som att du passar bra in i Mullornas tjuv- och tattarpack.

Nu spelar du bara dum och pratar om stöld vilket såklart är svårt att försvara och det inget jag vill göra heller. Jag tycker det är ganska uppenbart att jag inte syftar på VAD han reagerar över utan på HUR han reagerar.

Men take på att du reagerar med personliga påhopp bara för att nån skriver ett inlägg du inte håller med om så har jag väldigt svårt att ta dina åsikter seriöst om vilka reaktioner du tycker är sunda och osunda.

Du visar iallafall tydligt vilken typ av pack du tillhör när du reagerar dom du gör. Säger som Dee skulle ha sagt "dude that's not healthy for you"
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-04 kl. 15:36.
Citera
2018-03-04, 15:04
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Jag trodde att Linda skulle köra över Dee Snider i repet, men hon var ju handikappad och hade inte en aning om hur man utnyttjar sin fysiska ”överlägsenhet”.
Så handfallen som CP är (har ni sett hur ovan han är vid fysiskt arbete) så skulle Skolskjutarn köra över honom.
Skolskjutarn däremot, han har nog hängt en hel del folk i snaror under sina dagar.

Håller med fullständigt. Det ingår inte i JP:s (vill inte förolämpa andra folkgrupper)
dna att klå en sån som skolskjutar-Stefan i repet eller sågen. Direkt en svettdroppe kommer i pannan på'n kommer han bli allmänt förvirrad och undra "vad är det som händer?"...
Citera
2018-03-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Jo det är iförsig sant. han skulle säkert stå där som en mupp och försöka övertala Stefan att inte dra så hårt.haha
Jag kan inte fatta att han spelar/spelat fotboll på en nivå där han har tjänat pengar på det. Om det ens är sant.
Hur fan skulle han kunna vara en bra fotbollsspelare? Slicka röv på motståndarlaget för att de inte ska göra mål kanske..
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-04 kl. 16:16.
Citera
2018-03-04, 16:23
Avstängd
konstapels avatar
Om lill-steffe menar allvar med sitt tuffa machosnack så väljer han JP men jag tror att han fegar ur och väljer Dee.
Citera
2018-03-04, 16:30
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Tittar bara på söndagar, väntar när skiten äntligen är över.
Det är mycket roligare titta på Robins IG.

Det är lite mesigt av TV 4 att inte visa när JP och Alexandra knullar. Dom kinde ju visa hur det guppar under täcket, åtminstone. JP har ju trots allt bara en styrka på Farmen, och det är ju hans knullförmåga.

Det skulle inte förvåna mig om JP knullar till sig prispengarna på en halv mille också.
Citera
2018-03-04, 17:35
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det är lite mesigt av TV 4 att inte visa när JP och Alexandra knullar. Dom kinde ju visa hur det guppar under täcket, åtminstone. JP har ju trots allt bara en styrka på Farmen, och det är ju hans knullförmåga.

Det skulle inte förvåna mig om JP knullar till sig prispengarna på en halv mille också.

JP kanske har lärt sig något från Paradise Hotel...? I övrigt tror jag inte det där, Alex skulle man i efterhand få ångest av... Och inte må så bra.
Om han nu Kn*****e till sig vinst pengarna, så betyder det ju att vinnaren blev en "hon". Och vem är hon...? Tror på Helena, och hon tycker nog en dildo i längden, är klart bättre än JP.
Citera
2018-03-04, 17:52
Medlem
kermiths avatar
Tror Hannibal Lecter väljer tottenham-denver-washington. Han snack om mano a mano är nog mest för pojkrummet hos morsan och farsan som bara tjötar enligt honom. Vagina-fyran har rört om i hans skalle framförallt husnegern vem som skall offras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in