2018-03-15, 20:03
Medlem
Om man tänker logiskt, borde ju Alex bli förstekämpe? Hon har lyckats med bedriften att skaffa sig fler ovänner än vänner. Och måste ju hålla med Kirsi där..Alex måste ut.
Citera
2018-03-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Kirshi är väl 100% full av hat? Vilken otäck människa.

Hon tillhör väl dom goda religiös som hon är. Fast hon är lika religiös som en vägglus. Hon är kanske en vägglus!
Citera
2018-03-15, 20:05
Medlem
Kan inte låta bli och skratta åt Pawel 🤣 Så fort han kom i lag m Gustaf så blev han stor i truten .... håll Käften till Rocco !
Undrar vad Robin tänkte om det ? Pawel som är sååååå snäll och fin . Rocco och Robin kom ju varandra nära . Pawel blev som förbytt 🤣🤣🤣🤣
Citera
2018-03-15, 20:06
Medlem
johanjosefssons avatar
Ja, det bästa är om Alexandra blir vald.

Stefan har en chans mot henne i kunskap, han har visat att han kan, även om han lite klumpigt kuggade på Valack. Det viktigaste är att Helena slipper tvingas möta Alexandra i ENBART styrka. Hon undviker det genom att välja en annan gren eller att möta henne i alla tre grenar i finalen.

Blir lite irriterad på att de ska ändra allt hela tiden. Kan de inte få låta de tidigare deltagarna rösta fram någon till final istället, som det gjort flera gånger tidigare? Varför ändra på ett vinnande koncept?

Kan inte påstå att jag är vidare förtjust i det här finalveckeupplägget.
Citera
2018-03-15, 20:08
Medlem
mr.demons avatar
Vad har hänt med tackisen mulle då? Satt han inne på eller nåt. Eftersom att han inte var med.

Jävlar vad JP sög på kunskap. Men heder att han inte visade sig arg i alla fall.
Citera
2018-03-15, 20:10
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opposita
Stefans kommentar var ju underbar "Jag fattar inte varför de tar hit de gamla farmarna utan att ta hit ordningsvakter"

Pawel fick attityd, vem hade skitit i hans pizza?

Hoppas på Helena som vinnare. Vore härligt om hon slog ut både Alexandra och Stefan.
Kirisi är fortfarande lika otäck...
Vad han verkade bögig när han höjde rösten Pawel, är han homosexuell eller? Inget fel med homosexuella men jag bara undrar.
Citera
2018-03-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Ja, det bästa är om Alexandra blir vald.

Stefan har en chans mot henne i kunskap, han har visat att han kan, även om han lite klumpigt kuggade på Valack. Det viktigaste är att Helena slipper tvingas möta Alexandra i ENBART styrka. Hon undviker det genom att välja en annan gren eller att möta henne i alla tre grenar i finalen.

Blir lite irriterad på att de ska ändra allt hela tiden. Kan de inte få låta de tidigare deltagarna rösta fram någon till final istället, som det gjort flera gånger tidigare? Varför ändra på ett vinnande koncept?

Kan inte påstå att jag är vidare förtjust i det här finalveckeupplägget.

varför överhuvudtget låta gamla bittra luffare såsom kirsti&pawel ens komma tillbaka kör en kunskapstävling mellan dem 3 kvarvarande förloraren åker dem 2 kvarvarande möts i en final
Citera
2018-03-15, 20:11
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Hon verkar faktiskt vassare i kunskap, konstigt nog.
Fan trodde hon var blåst, men hon verkar ju kunna frågorna skitbra. Hon säger hon kan inte ett skit men det är ju bara bluffprat, smart taktig, få andra att underskatta en och visa korten när det gäller.
Citera
2018-03-15, 20:14
Medlem
Hoppas Dee levererar förstekämpevalet med klockren speedad svengelska. Folk kommer gå bananas xD Bästa chansen att få ut Alexandra bör vara att se till att man får välja gren och ta sågen. Hon är vass i kunskap och går inte att rubba i grinden. I sågen bör det räcka med att såga en halv stock, sen knäcker kolossen resten själv
Citera
2018-03-15, 20:15
Medlem
Copiadyos avatar
Skulle vi inte få veta vem som gömde äggen
Citera
2018-03-15, 20:20
Bannlyst
JP: "as fett"

You went full neger. Never go full neger.

Inte homo-Pawel förnekar sig aldrig. "Min kultur är att hålla käft och ta emot...och äta"

Gillar att det grälas så fort de är tillbaks.

Ja var är Mulle? Återfall efter sina femton minuter?

Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Vad han verkade bögig när han höjde rösten Pawel, är han homosexuell eller? Inget fel med homosexuella men jag bara undrar.

Han tydligen på sociala medier att han inte är det. Om han är i garderoben gör han ett fantastiskt dåligt jobb med att dölja det.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-03-15 kl. 20:28.
Citera
2018-03-15, 20:24
Medlem
oppositas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz

Osäker skulle jag satsa på. Måste visa sig ball nu när han inte kan råka illa ut som deltagare. Han har inte direkt en auktoritär röst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in