2018-03-04, 09:13
Medlem
Gröt fightetskan måste väl ligga ettan!!
Citera
2018-03-04, 09:18
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
OrkAnn kniper väl ändå förstaplatsen?
Nej, jag tycker inte Ann kniper första platsen, Kirshi var värre!
Tycker inte hon skall vara med på listan alls, det var nog rätt att hon drog!

Däremot är inte Manne med, och jag skulle ställa Manne före Stella och Robban, och Robban tycker jag är ungefär som Stella. Louise skulle peta upp Gustav ett hack. Robin tycker jag är 1:a.

1. Kirshi
2. Louise
3. Gustav
4. JP
5. Alexandra
6. Mulle
7-8 Stella och Robban, delad plats.
9. Manne
10. Pawel
11. Dee
12. Helena
13. Robin

EDIT: Linda skall med, men hon ligger mellan Mulle och Stella/Robban. Att man är galen behöver inte betyda, att jag favoriserar denne mindre. Både Stefan och (och tidigare Gustav) favoriserar (favoriserade) jag högre.
Senast redigerad av Pantheradus 2018-03-04 kl. 09:58.
Citera
2018-03-04, 09:25
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Gröt fightetskan måste väl ligga ettan!!
Grötmongot? Hon som slaska gröt och hota med näven innan hon gick?
Citera
2018-03-04, 09:26
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Hahaha alltså han kan ju inte må så bra den människan..
https://www.facebook.com/Farmentv4/v...7557138641700/
Du menar att du tycker han är udda för att han blir förbannad över en matstöld, som dessutom förstör chansen att klara uppdraget?

Jag tycker hans reaktion är sund. Känns som att du passar bra in i Mullornas tjuv- och tattarpack.
Senast redigerad av Zurfarn08 2018-03-04 kl. 09:32.
Citera
2018-03-04, 09:29
Medlem
Citat:
Grötmongot? Hon som slaska gröt och hota med näven innan hon gick?
Exakt. Louise hette hon väl... Stabil typ...
Citera
2018-03-04, 09:31
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Sammansatt personlighet. Men behandlade hönorna väl, gjorde hon.
Blir intressant att läsa om när Kirsi bjöd mullorna på middag hemma hos sig.
Hon vill nu gräva ner stridsyxan.
Stella anlände stolt som en tupp,på sin lättviktare.
Efter kommer bärgningsbilen dragande/släpande med två vespor. J-P och Mulle.
Alexandra kommer cyklande några timmar försent.
Alexandra skulle inte ens orka komma. Hon ligger hemma i soffan med chipspåsarna som sällskap.
Citera
2018-03-04, 11:33
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Han har dock haft gänget med sig nu. Det är skillnad. Skulle de haft motsättningar skulle de varit vedervärdiga mot honom, arbetsstrejkat och hittat på sattyg. Glöm inte att dessa psykopater nu smörar för att de vill ha en allians.
De skäms nog inför arbetssamma Helena och Robin att hålla på med sitt lata, smutsiga, lågvattenmärkta beteende också. Så de har skärpt till sig av den anledningen också.
Inte är det Robbans förtjänst att saker blir gjort nu på gården.
Uppenbarligen har han inte gruppen - mullorna - med sig, eftersom det fortsatt hittas på sattyg. Nu är baconet borta. Skammen inför Helena o Robin hade du också fel i. Tattarpacket har ingen skam i kroppen. För jag utgår från att det är samma pack som stulit, saboterat och förstört tidigare, som gör det även nu. Bebis-Stefan kan också ha anslutit och varit delaktig i den senaste stölden.

Nu stiger Robban och Dee ytterligare. Jag tror inte Robin eller Helena har nån del i detta heller.
Citera
2018-03-04, 12:15
Medlem
Frågan är om Steffo kör det säkra kortet idag som jag anser JP är, eller om han vågar köra på Dee eller Robin..??
JP 50%
Dee 40%
Robin 10%
Citera
2018-03-04, 12:48
Medlem
Banangurkazzs avatar
Vet inte om ni noterat men JP springer alltid efter förstekämpen efter utdelningen av förstekämpe för att säga något i stil med att han är chockad och ger peppande ord till kämpen att det inte är över och blabla. Gör han detta för att säkra upp för sig själv?
Citera
2018-03-04, 13:12
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Vet inte om ni noterat men JP springer alltid efter förstekämpen efter utdelningen av förstekämpe för att säga något i stil med att han är chockad och ger peppande ord till kämpen att det inte är över och blabla. Gör han detta för att säkra upp för sig själv?
Absolut är det så.
Tror Stefan har störst chans att vinna om han väljer JP och de blir stryka som de gnäller om hela tiden man-mot-man.
Citera
2018-03-04, 13:36
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Frågan är om Steffo kör det säkra kortet idag som jag anser JP är, eller om han vågar köra på Dee eller Robin..??
JP 50%
Dee 40%
Robin 10%
Av motiveringen han har gett i trailern som tv4 har släppt, så kan man lista ut att det är Dee. Tror inte han skulle beskriva varken CP eller Robin som "nån som satt kniven i ryggen på andra", eftersom han verkar räkna dem som sina kompisar - i den mån han håller siged kompisar.
Citera
2018-03-04, 13:38
De är regisserade.
Inte kul att kolla på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här