2018-01-09, 19:49
Medlem
Har Ann sovit i höet hela dagen?
Citera
2018-01-09, 19:53
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Otroligt moget hanterande av Dee och J-P! Även fast jag älskar Roccos babbel, tror det kommer vara en stor underhållningsfaktor.
Citera
2018-01-09, 19:55
Medlem
Jag antar att det inte är OK att slakta hästarna?
Citera
2018-01-09, 19:57
Medlem
Badios avatar
Rocco blir nog kvar ett tag till iaf, åtminstone tyder en intervju med honom i lokalblaskan om det.
Citat:
Hur fick ni tag i mat?

– Vi hade en egen koloni, odlade grönsaker och så vidare. Det blev även en hel del fiske. Vi fick anstränga oss väldigt mycket för att överleva.

Rocco får frågan om han under inspelningen av programmet hade nytta av sin 30 år långa fotbollstränarkarriär i FC Europa. Då utbrister han igenkännande i skratt.

– Haha, verkligen. I FC Europa är jag van att hantera alla olika typer av karaktärer; människor som är stressade, förbannade, trötta, hungriga ... och lata, haha. Allt detta ingick i paketet under "Farmen".

Inspelningen ägde rum i somras från början av juli till början av september, på en gård utanför Gnosjö i Småland.

Hamnade du i många konflikter under programmets gång, eller var du mer tillbakadragen?

– Jag är en mycket rutinerad man och kan hantera alla situationer. Jag var tuff, men rättvis. Ingen fick köra över mig, jag vet vad jag gör. Jag tycker att vi lyckades bra där allihop.

Efter tiden på "Farmen" återgick livet till vardag för Rocco. Det vill säga att arbeta på Västmanlands Städ & Flytt och träna FC Europa-lag i olika åldrar.
http://www.vlt.se/noje/tv/rocco-fran...overtalade-mig
Citera
2018-01-09, 19:58
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Kul att Rocco tog till sig så av kritiken! De möttes från varsin ände, det var lite fint ändå! Istället för att skrika ”fucking” på repeat.
Citera
2018-01-09, 19:58
Medlem
st3fan91s avatar
Jag har inget emot hästar, jag tycker om att käka hästar - pundarjanne
Citera
2018-01-09, 19:59
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Kärringar bevisar än en gång att de inte klarar av att vara i grupp. Vilken jävla hönsgård
Citera
2018-01-09, 20:00
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
Kunde inte Mandelmann varit med i Farmen.. fan vad kul de hade varit

Eller hur
Citera
Medlem
Eiinnds avatar
"Jag lyssnar på er och gör som jag vill." Rocco äger sönder stället.
Citera
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Kul att Rocco tog till sig så av kritiken! De möttes från varsin ände, det var lite fint ändå! Istället för att skrika ”fucking” på repeat.

Ja mera såna diskussioner till folket tack...
Citera
2018-01-09, 20:01
Medlem
ikaros2008s avatar
Stora delar av gänget verkar ha rymt från Nämndemansgården eller ett Hassela-kollektiv. Gamla avdankade pundare och tablettmissbrukande kärringar.

Men utan de förståndshandikappade så blir det ju inte bra tv. Om alla samarbetade, skötte sig och betedde sig uppfostrat så skulle det bli som ett lamt avsnitt av Äntligen Hemma.
Det skulle bli som att sätta sjömän i Big Brother. Sjömän som är vana att sitta av tid på resor och i BB hade de bara suttit i varsitt hörn med en bok i hundra dagar och bli förvånade när någon säger att tiden är ute; "Redan?"

In med Sebastian Dawkins så blir det ännu mer fart i Farmen!
Citera
2018-01-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Stora delar av gänget verkar ha rymt från Nämndemansgården eller ett Hassela-kollektiv. Gamla avdankade pundare och tablettmissbrukande kärringar.

Men utan de förståndshandikappade så blir det ju inte bra tv. Om alla samarbetade, skötte sig och betedde sig uppfostrat så skulle det bli som ett lamt avsnitt av Äntligen Hemma.
Det skulle bli som att sätta sjömän i Big Brother. Sjömän som är vana att sitta av tid på resor och i BB hade de bara suttit i varsitt hörn med en bok i hundra dagar och bli förvånade när någon säger att tiden är ute; "Redan?"

In med Sebastian Dawkins så blir det ännu mer fart i Farmen!
Tror samtliga kommer ifrån Arbetsförmedlingen, speciellt hon med fläskläppen.

Dawkins hade passat bra vid morgonbönen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in