2018-02-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Det är otroligt att lyckas få så lite uträttat på så lång tid som JP. Det i sig är en talang som tar en livstid att bli mästare på. Det finns en slags trots när han blir åtsagd att utföra något. Han har förmodligen aldrig diskat en endaste kastrull, kanske sköljt ur den på sin höjd och jag betvivlar att han ens vet var startknappen är på en tvättmaskin. Har nu föräldrarna nån gång i tiden sagt åt honom att städa sitt rum så har han halvtrött dragit in några legobitar under sängen. Det enda JP orkar är att argumentera upp luftslott att han minsann gjort mest av alla. Frågan är om han i sitt sinne tror på det själv?

Som sagt han var med i ung och bortskämd.

Undrar hur hans egna barn har det, med en sådan far?
Citera
2018-02-27, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Kände mig lite taskig men när mulle sa " vinna är lite min grej va" så tänkte jag " nej det är det ju inte". Han är fd missbrukare, har något skitjobb, åkte ur farmen till torpet osv. Men misstänker att jag inte var den enda som tänkte så
Glöm inte att han ändå vann- i kampen om drogerna.
Det ska han ha credit för. Han har säkerligen genomgått tolvstegsprogrammet och då -blir man vinnaren.
Citera
2018-02-27, 20:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
Börjar väl även bli dags för besök av familj och vänner snart va?
Brukar inte de vara kring kräftskivan..

Jag bävar för den dagen då familjen till Big Fat Mama kommer. Undrar hur många stackars grisar, kaniner och annat som behöver slaktas då.
Citera
2018-02-27, 20:45
Medlem
Dreamteam vore väl ändå om Stefan och Norsken kunde bli polare och arbeta tillsammans.

Förstå vilka bra grejer de skulle kunna åstakomma!

Robbbeeellibbooobbeeelliibuuu var ju såklart bara tvunget på att gnälla lite på Stefan, han som bara gått och gjort sitt arbete utan gnäll.
Vad gör han själv? klappar kor och hästar. Kollar vad de andra gör..
Citera
2018-02-27, 20:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det ska han ha credit för. Han har säkerligen genomgått tolvstegsprogrammet och då -blir man vinnaren.

Vad är det pundaren skall ha cred för? Att ha misshandlat och förstört andra människors liv och nu skall han ha cred?
Citera
2018-02-27, 20:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Dreamteam vore väl ändå om Stefan och Norsken kunde bli polare och arbeta tillsammans.

Robbbeeellibbooobbeeelliibuuu var ju såklart bara tvunget på att gnälla lite på Stefan, han som bara gått och gjort sitt arbete utan gnäll.

Jag är inte Dr. Phil, men att Hannibal Lecter och norrbaggen skulle bli vänner är lika troligt som att Pablo Roberta är Kirstis oäkta son från ett tidigt förhållande.
Citera
2018-02-27, 20:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes

Det var innan farmen och det var självklart starkt, men ger ingen cred alls i Farmen.
Citera
2018-02-27, 20:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Robban ser till att Vagina-fyran inte plågar eller missköter djuren. Vilket är på sin vakt. Men du kanske önskar det.
Citera
2018-02-27, 21:01
Medlem
kukflashs avatar
Fan vad skönt att Robin fick komma in, välförtjänt eftersom han varit på torpet i flera veckor.
Man såg att Stefan inte blev särskilt glad, men vad kan man förvänta sig av honom? Ingen glädjespridare direkt.
Citera
2018-02-27, 21:01
Avstängd
konstapels avatar
Kirsi var som vanligt tvungen att sprida sitt gift det sista hon gjorde.
Kalla Robin för ögontjänare.

Hos såna som Kirsi är det kodord för människor som inte går att manipulera som de vill. Vilken genomvidrig människa.
Citera
2018-02-27, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vad är det pundaren skall ha cred för? Att ha misshandlat och förstört andra människors liv och nu skall han ha cred?
Är införstådd med vad missbrukarnas leverne lett till.
Men jag vill ändå försöka se nåt positivt, men Mulle har betett sig riktigt dåligt i detta program-
och de där sjuka sammanhållningen dessa har, så visar det på att offer finns på Farmen också.
Citera
2018-02-27, 21:10
Medlem
Ingen kommer våga sätta Robin som andrakämpe.. Han kommer bolla med alla i styrka o teknik. Husförhör mer tveksamt.
Fab 3 är nog inte jättenöjda...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in