2018-02-28, 19:53
Medlem
st3fan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jo jag missade lite i början så vet inte vad Robban störde sig på Stefan. Stefan verkar dock göra ett ok jobb , dock kan det vara frustrerande som kallar sig för " perfektionister" men aldrig blir klara. Men mitt fokus vore att ge mig opereras mobbarna fast det skulle givetvis slå tillbaka senare.

Hellre en perfektionist som gör ett bra jobb än en slashas som gör hafsverk och ägnar mer tid åt att mobbing och är allmänt störd.
Citera
2018-02-28, 19:53
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Robin verkar populär bland tjejerna. Först hoppar Dee upp på honom nu Helena.

Jo trevlig, kul , snygg sympatisk kille, inte så svårt att förstå
Citera
2018-02-28, 19:55
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st3fan91
Hellre en perfektionist som gör ett bra jobb än en slashas som gör hafsverk och ägnar mer tid åt att mobbing och är allmänt störd.

Så är det. Fast någon gång måste man säga " nu räcker det". Blir intressant o se Stefan o Helenes reaktion nu när Robin är här. Tror inte hon kommer dyrka Stefan lika ändlöst nu.
Citera
2018-02-28, 19:57
Medlem
Nu sjönk Robert ner i dyn och sällskap med kräftorna.
Från +8 på 10-gradiga till -4.
Naive Robert smider planer,........
Citera
2018-02-28, 19:58
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Cuckbert är rädd och behöver söka hjälp hos dem han föraktar, lata människor som han är så trött på
Citera
2018-02-28, 19:59
Medlem
Alexandra är bra genomskinlig när hon tycker Robert ska välja som Dee som förstekämpe. Kan väl aldrig ha att göra med att hon ogillar Dee.
Citera
2018-02-28, 19:59
Medlem
Han.Jelins avatar
Heja Robin och Helena, alla andra kan dra åt helvete!

Även Dee om hon senare skulle börja pakta med negerläppen, colgate och kossan. Då kanske det inte är så farligt att vara själv där inne med dem?
Citera
2018-02-28, 20:01
Medlem
Robert är en riktigt osäker människa.

Lite tråkigt att de tar in deltagare som åkt ut en gång. Det hade vart OK om enbart en deltagare från torpet hade kunnat få slå sig tillbaka in. Men det börjar bli löjligt när de i slutet nästan är lika många som första dagen på farmen. Det förvånar mig inte om en deltagare från farmen 2011 kommer vinna i slutändan
Citera
Medlem
Han.Jelins avatar
Det kommer bli svårt att få ut Helena och Robin i tinget. Båda är antagligen bäst i kunskap och starkast.
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Nu sjönk Robert ner i dyn och sällskap med kräftorna.
Från +8 på 10-gradiga till -4.
Naive Robert smider planer,........

Ja där sjönk han lite...Varför alliera sig med sina antagonister? Missade vad Dee gjorde gick hon bara ut från rummet eller vadå? Ännu mer respekt till henne..Hon känns mest äkta.
Citera
2018-02-28, 20:02
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Alexandra är bra genomskinlig när hon tycker Robert ska välja som Dee som förstekämpe. Kan väl aldrig ha att göra med att hon ogillar Dee.

Jo, vore ju perfekt för tjockisen om dee o Heléne blev i kamp Mot varandra så åkte ju åtminstone en farlig konkurrent ut. Konstigt att Robert vill alliera sig med dem. Hade sett Robin som en farlig konkurrent men inte värt en allians med tre slashasar.
Citera
2018-02-28, 20:03
Medlem
Tur att Dee visade civilkurage och lämnade mötet annars hade min världsbild varit helt förstörd.
Fast vem vet kanske Robert kör sin Linda-variant och spelar falskt med vedervärdiga 4(-1):an för att bredda kunskapsunderlaget inför 1:e-kämpe valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in