Jo jag missade lite i början så vet inte vad Robban störde sig på Stefan. Stefan verkar dock göra ett ok jobb , dock kan det vara frustrerande som kallar sig för " perfektionister" men aldrig blir klara. Men mitt fokus vore att ge mig opereras mobbarna fast det skulle givetvis slå tillbaka senare.
Hellre en perfektionist som gör ett bra jobb än en slashas som gör hafsverk och ägnar mer tid åt att mobbing och är allmänt störd.
Hellre en perfektionist som gör ett bra jobb än en slashas som gör hafsverk och ägnar mer tid åt att mobbing och är allmänt störd.
Så är det. Fast någon gång måste man säga " nu räcker det". Blir intressant o se Stefan o Helenes reaktion nu när Robin är här. Tror inte hon kommer dyrka Stefan lika ändlöst nu.
Lite tråkigt att de tar in deltagare som åkt ut en gång. Det hade vart OK om enbart en deltagare från torpet hade kunnat få slå sig tillbaka in. Men det börjar bli löjligt när de i slutet nästan är lika många som första dagen på farmen. Det förvånar mig inte om en deltagare från farmen 2011 kommer vinna i slutändan
Nu sjönk Robert ner i dyn och sällskap med kräftorna.
Från +8 på 10-gradiga till -4.
Naive Robert smider planer,........
Ja där sjönk han lite...Varför alliera sig med sina antagonister? Missade vad Dee gjorde gick hon bara ut från rummet eller vadå? Ännu mer respekt till henne..Hon känns mest äkta.
Alexandra är bra genomskinlig när hon tycker Robert ska välja som Dee som förstekämpe. Kan väl aldrig ha att göra med att hon ogillar Dee.
Jo, vore ju perfekt för tjockisen om dee o Heléne blev i kamp Mot varandra så åkte ju åtminstone en farlig konkurrent ut. Konstigt att Robert vill alliera sig med dem. Hade sett Robin som en farlig konkurrent men inte värt en allians med tre slashasar.
Tur att Dee visade civilkurage och lämnade mötet annars hade min världsbild varit helt förstörd.
Fast vem vet kanske Robert kör sin Linda-variant och spelar falskt med vedervärdiga 4(-1):an för att bredda kunskapsunderlaget inför 1:e-kämpe valet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!