Fy satan vilken obehaglig människa Kirsi är. När tom en lugn kille som Robin lackar på henne så borde hon greppa läget men psykfall som hon gör inte det.
Hon kommer att åka ut (igen), det är bara en tidsfråga.
Fy satan vilken obehaglig människa Kirsi är. När tom en lugn kille som Robin lackar på henne så borde hon greppa läget men psykfall som hon gör inte det.
Hon kommer att åka ut (igen), det är bara en tidsfråga.
Tv4-produktionen måste ha missuppfattat hennes ansökan. Det stod nog att hon blivit mentalt skött, inte att hon är mentalskötare. Nu börjar hon ömsa drakskinn inför norrbaggen....
Då kan man ju undra varför Robin frivilligt ville ställa upp och tävla?!? Får han en amulett på Torpet?
Nej, han är nog jäkligt medveten om sin kompetens helt enkelt och väljer att hellre gå vidare med två personer som inte gillas av andra än två personer som i slutändan kan ge honom konkurrens p g a popularitet ...
Här är en intervju med Daniella efter att hon åkte ut som avslöjar sensationella uppgifter om Farmen. https://jpst.it/1aqbL
Jag skulle VERKLIGEN vilja ha tillgång och kunna läsa om vad farmarna skriver där i sin facebookgrupp med tanke på nivån de har IRL så kan jag bara föreställa mig hur illa det lär vara med alla gömda bakom varsin skärm
Jag hoppas Gustav får stanna kvar, kan bli intressant och se hur de andra grabbarna reagerar på hans beteende när dom kommer in Tror ingen av dom klickar med Gustav
Tv4-produktionen måste ha missuppfattat hennes ansökan. Det stod nog att hon blivit mentalt skött, inte att hon är mentalskötare. Nu börjar hon ömsa drakskinn inför norrbaggen....
Jag vägrar tro att hon jobbar som mentalskötare. Troligen är det något vik. som hon hade för länge sedan som hon anger istället för bidragsparasit.
Såna som hon brukar hitta på en uppsjö av svårdiagnosticerade åkommor för att kunna leva på FK.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!