2018-02-01, 21:01
Medlem
Rocko när han mjölka kossan och retade kirsti

Kirstis glädje i slutet = Gustav kommer in på torpet?
Citera
2018-02-01, 21:02
Avstängd
konstapels avatar
Fy satan vilken obehaglig människa Kirsi är. När tom en lugn kille som Robin lackar på henne så borde hon greppa läget men psykfall som hon gör inte det.
Hon kommer att åka ut (igen), det är bara en tidsfråga.
Citera
2018-02-01, 21:05
Medlem
orrecrists avatar
Kan lika gärna stå en jävla korg med mat där, har ni inte lärt er nått hur dom filmar för att lura oss? (Kirstis glädje i slutet alltså)
Citera
2018-02-01, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har missat något ...

De tre sista på Torpet får en möjlighet att kämpa sig tillbaka till Farmen ... De som slås ut på Torpet får ingen mer chans utan åker ut....

Då kan man ju undra varför Robin frivilligt ville ställa upp och tävla?!? Får han en amulett på Torpet?
Citera
2018-02-01, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Kan lika gärna stå en jävla korg med mat där, har ni inte lärt er nått hur dom filmar för att lura oss? (Kirstis glädje i slutet alltså)
Eller kanske Gutta som kommer på besök till Torpet?
Citera
2018-02-01, 21:13
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Eller kanske Gutta som kommer på besök till Torpet?

Precis!
Citera
2018-02-01, 21:15
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Fy satan vilken obehaglig människa Kirsi är. När tom en lugn kille som Robin lackar på henne så borde hon greppa läget men psykfall som hon gör inte det.
Hon kommer att åka ut (igen), det är bara en tidsfråga.

Tv4-produktionen måste ha missuppfattat hennes ansökan. Det stod nog att hon blivit mentalt skött, inte att hon är mentalskötare. Nu börjar hon ömsa drakskinn inför norrbaggen....
Citera
2018-02-01, 21:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Då kan man ju undra varför Robin frivilligt ville ställa upp och tävla?!? Får han en amulett på Torpet?
Nej, han är nog jäkligt medveten om sin kompetens helt enkelt och väljer att hellre gå vidare med två personer som inte gillas av andra än två personer som i slutändan kan ge honom konkurrens p g a popularitet ...

Är min gissning.
Citera
2018-02-01, 21:34
Medlem
Fazerfazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Här är en intervju med Daniella efter att hon åkte ut som avslöjar sensationella uppgifter om Farmen. https://jpst.it/1aqbL

Jag skulle VERKLIGEN vilja ha tillgång och kunna läsa om vad farmarna skriver där i sin facebookgrupp med tanke på nivån de har IRL så kan jag bara föreställa mig hur illa det lär vara med alla gömda bakom varsin skärm
Citera
2018-02-01, 21:38
Medlem
Jag hoppas Gustav får stanna kvar, kan bli intressant och se hur de andra grabbarna reagerar på hans beteende när dom kommer in Tror ingen av dom klickar med Gustav
Citera
2018-02-01, 21:42
Medlem
FETochFULs avatar
Gustav fucking mannen är arg för han aldrig hann "japp" daniella xD
Citera
2018-02-01, 21:43
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Tv4-produktionen måste ha missuppfattat hennes ansökan. Det stod nog att hon blivit mentalt skött, inte att hon är mentalskötare. Nu börjar hon ömsa drakskinn inför norrbaggen....

Jag vägrar tro att hon jobbar som mentalskötare. Troligen är det något vik. som hon hade för länge sedan som hon anger istället för bidragsparasit.
Såna som hon brukar hitta på en uppsjö av svårdiagnosticerade åkommor för att kunna leva på FK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in