Citat:
Ursprungligen postat av
abc123def
Förutom sandnegern och de andra negrerna så hatar jag den 50 plus-åriga knarkaren som springer runt med sin fjortiskeps och snackar skit och tror han kan allt.
Vilka tycker ni bäst/sämst om och varför?
Min lista av de jag kommer ihåg.
1) Stella
Blev lite "lurad" av utseendet (är ju trots att ett sätt att berätta "vem man är") men hon verkar klipps och vettig (undantaget var väl när hon tvättade kläderna i kastrullen för mat och när hon och Kristi började skrika på varandra).
2) Rastabruden
Stör mig inte så mycket på engelska utryck även om det kan bli lite mycket. Annars verkar hon glad och börjar inte bråka i onödan, klipps oduglig på att bygga och så men hon försöker ju i alla fall
3) ingen
4) Pundaren
Lite smårolig ibland, tycker inte om att han snackar skit om folk och massa onödiga kommentaren men har ju i alla fall lite personlighet
5) Alexandra
Mest pga att hon lurade Pawel snyggt, annars är hon rätt tråkig
6) Mansoor
Inte gjort mycket, vare sig negativt eller positivt
7) Pawel
Samma här, bygger och håller sig för sig själv, verkar hänga i psykgruppen vilket såklart är ett minus
8) Kristi
Lite märklig ibland och känns lite falsk men skapar i alla fall lite aktion
9) JP
Jobbig människa som mest springer omkring och snackar strunt och inte vill jobba alls. Stundtals verkar han dock vettig och försöker ju i alla fall diskutera saker.
10) Daniella
Urtråkig brud, slö och osmart, verkar hänga med Gustav vilket ytterligare bevisar hur osmart hon är.
11) Gustav
Vilken jävla fucking pajas. Osmart som få, pratar som en 14 årig invandrarkidd som försöker vara tuff. Dryg och bråkar såfort något går mot honom. Tycker folk är fega när de väljer den gren de är bäst på trots de bara försöker vara kvar i farmen. Vet inte hur man diskuterar utan börjar bara härja och slänga ur sig ord om hur dålig den andra är på att argumentera. Ska bråka om allt. Naä fyfan vilken hemsk människa, självgod är han också och saknar självinsikt. Finns inget positivt att säga om denna hemska varelse.
Kanske har glömt någon, har inte heller kommenterat de nya då man ju bara sett dem gå i skogen, skulle jag placera in dem skulle de dock hamna på 3e plats allihoppa.
Rocco var ju bäst än så länge. Rolig och verkar ha snällt hjärta, har en vilja att jobba även om han kanske inte var så bra på det. Sedan kanske han tog över vissa projekt men det är faktiskt de andras fel med, det gäller att säga åt på skarpen att "det här är mitt projekt, gör något annat" så hade säkert det löst sig med.