2018-01-20, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Hoppas hon väljer Alexandra och blir sönderknögglad under grinden.

Hoppas på Daniella så det blir lite match, tror hon väljer sågen eller grinden. Hon kan nog faktiskt såga även fast man sett väldigt lite från hennes sida.
Citera
2018-01-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def
Förutom sandnegern och de andra negrerna så hatar jag den 50 plus-åriga knarkaren som springer runt med sin fjortiskeps och snackar skit och tror han kan allt.

Vilka tycker ni bäst/sämst om och varför?

Min lista av de jag kommer ihåg.

1) Stella
Blev lite "lurad" av utseendet (är ju trots att ett sätt att berätta "vem man är") men hon verkar klipps och vettig (undantaget var väl när hon tvättade kläderna i kastrullen för mat och när hon och Kristi började skrika på varandra).

2) Rastabruden
Stör mig inte så mycket på engelska utryck även om det kan bli lite mycket. Annars verkar hon glad och börjar inte bråka i onödan, klipps oduglig på att bygga och så men hon försöker ju i alla fall

3) ingen

4) Pundaren
Lite smårolig ibland, tycker inte om att han snackar skit om folk och massa onödiga kommentaren men har ju i alla fall lite personlighet

5) Alexandra
Mest pga att hon lurade Pawel snyggt, annars är hon rätt tråkig

6) Mansoor
Inte gjort mycket, vare sig negativt eller positivt

7) Pawel
Samma här, bygger och håller sig för sig själv, verkar hänga i psykgruppen vilket såklart är ett minus

8) Kristi
Lite märklig ibland och känns lite falsk men skapar i alla fall lite aktion

9) JP
Jobbig människa som mest springer omkring och snackar strunt och inte vill jobba alls. Stundtals verkar han dock vettig och försöker ju i alla fall diskutera saker.

10) Daniella
Urtråkig brud, slö och osmart, verkar hänga med Gustav vilket ytterligare bevisar hur osmart hon är.

11) Gustav
Vilken jävla fucking pajas. Osmart som få, pratar som en 14 årig invandrarkidd som försöker vara tuff. Dryg och bråkar såfort något går mot honom. Tycker folk är fega när de väljer den gren de är bäst på trots de bara försöker vara kvar i farmen. Vet inte hur man diskuterar utan börjar bara härja och slänga ur sig ord om hur dålig den andra är på att argumentera. Ska bråka om allt. Naä fyfan vilken hemsk människa, självgod är han också och saknar självinsikt. Finns inget positivt att säga om denna hemska varelse.

Kanske har glömt någon, har inte heller kommenterat de nya då man ju bara sett dem gå i skogen, skulle jag placera in dem skulle de dock hamna på 3e plats allihoppa.

Rocco var ju bäst än så länge. Rolig och verkar ha snällt hjärta, har en vilja att jobba även om han kanske inte var så bra på det. Sedan kanske han tog över vissa projekt men det är faktiskt de andras fel med, det gäller att säga åt på skarpen att "det här är mitt projekt, gör något annat" så hade säkert det löst sig med.
Senast redigerad av ikkenicke 2018-01-20 kl. 23:10.
Citera
2018-01-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Min lista av de jag kommer ihåg.

4) Pundaren
Lite smårolig ibland, tycker inte om att han snackar skit om folk och massa onödiga kommentaren men har ju i alla fall lite personlighet

9) JP
Jobbig människa som mest springer omkring och snackar strunt och inte vill jobba alls. Stundtals verkar han dock vettig och försöker ju i alla fall diskutera saker.

Rocco var ju bäst än så länge. Rolig och verkar ha snällt hjärta, har en vilja att jobba även om han kanske inte var så bra på det. Sedan kanske han tog över vissa projekt men det är faktiskt de andras fel med, det gäller att säga åt på skarpen att "det här är mitt projekt, gör något annat" så hade säkert det löst sig med.

4) Undrar varför han fastnat så för Dee, det ligger garanterat mer i det än vad han säger. Jag har märkt att Dee väldigt tydligt visar när hon blir chockad av folks dumhet. Kanske hon har bemött Mulle på det där sättet. Jag tror nog Mulle är medveten om att ett par strängar på hans lyra har brustit, då tror inte jag det är så jävla roligt att få det upp i ansiktet sådär.

9) Det är väl kul att vi har med någon lallare som står och rör om i grytan hela dagarna.

Rocco) På den flygande mattan, med megafon i handen. Output på den jäveln alltså, ingen jävla input!
Citera
2018-01-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AncientScripture
9) Det är väl kul att vi har med någon lallare som står och rör om i grytan hela dagarna.

Jao det håller jag med om, var mer en lista på vilka personligheter jag gillar bäst, tex Gustav avskyr jag ju men är ändå glad att han är med. Tråkigast är ju typ Daniella, Pawel, Alexandra osv som bara är en grå massa. Saknar någon att heja på och som kan erbjuda lite humor.
Citera
2018-01-21, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
pinsamt. bara för louise är en svag person så skall inte krisi straffas för det.

Fast att gå och hacka hur mycket som helst innefattar ju vissa risker irl också. Tycker ändå att det var löjligt att hon åkte ut för en liten näve gröt i bakhuvudet. Hade hon satt sig på henne och matat knytnävar så tänderna flög ut hade det varit något annat men en öppen hand gröt efter vem vet hur mycket psykningar...

Förespråkar inte våld men tycker ändå det är fjantigt att hon åkte för det. Det öppnar som sagt för taktisk mobbning. Inte alls bra. Speciellt eftersom tittaren inte fått se upprinnelsen heller. Borde vara tydligare med reglerna här. Om hon kastat gröten över bordet t.ex (likt Fittri gjorde tidigare säsong)...också diskning? Fegdrik och Taturektikerns fekaliekletande kunde ha spridit sjukdomar men det blev ingen diskning.

Tycker det borde vara högt i tak sammanfattningsvis. De ska leva som man gjorde för X00 år sedan. Inte blev man diskad för att man surnade till då. Vad är det för schatte som tagit det här beslutet?

Citat:
Ursprungligen postat av abc123def
Förutom sandnegern och de andra negrerna så hatar jag den 50 plus-åriga knarkaren som springer runt med sin fjortiskeps och snackar skit och tror han kan allt.

Vilka tycker ni bäst/sämst om och varför?

Måste säga att jag inte alls förstår negerhatet i det här fallet. Av de som är kvar nu (eller kan förmodas ha chans att komma in igen):

Tier 1 (verkar så här långt vara "OK" folk): Fläskläpp, lundensaren, V6, polacken, Patatis.

Tier 2 (50/50): Mulle, Svinto, blonda tjockisen (har hon ett alias ännu?), JP, norskjäveln (egentligen sett för lite för att bedöma men han verkade normal...kanske tier 1).

Tier 3 (galna och/eller korkade): Kristi, Tourettes (båda två nordiska alltså. Ser dock gärna att båda stannar för underhållningen och fortsätter göra bort sig. Kanske ändrar inställning till Tourettes beroende på hur många "fucking" jag får höra nästa vecka men Kristi är spikad)

Skogsgänget verkar också relativt normala(!) så uttalar mig inte om dem ännu men skenet kanske bedrar?
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-01-21 kl. 02:58.
Citera
2018-01-21, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AncientScripture
4) Undrar varför han fastnat så för Dee, det ligger garanterat mer i det än vad han säger. Jag har märkt att Dee väldigt tydligt visar när hon blir chockad av folks dumhet. Kanske hon har bemött Mulle på det där sättet. Jag tror nog Mulle är medveten om att ett par strängar på hans lyra har brustit, då tror inte jag det är så jävla roligt att få det upp i ansiktet sådär.

Rocco) På den flygande mattan, med megafon i handen. Output på den jäveln alltså, ingen jävla input!

Ja....? Kan det vara så att Mulle erbjöd Dee att sova med honom i storbondestugan men att hon sade "Nej, tvi gubbdjävel!"och Mulles självkänsla fick sig en törn... Alexandra och Stella såg ju ut att ligga i samma säng som honom någon gång i begynnelsen....Dock såg Stella smart nog ha lagt sig på andra sidan om Alexandra för att slippa ligga bredvid Mulle. Jag tycker Mulle verkar alltmer begåvningshandikappad. Han t.o.m. ser mer efterbliven ut för var program jag sett.
Citera
2018-01-21, 10:28
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja....? Kan det vara så att Mulle erbjöd Dee att sova med honom i storbondestugan men att hon sade "Nej, tvi gubbdjävel!"och Mulles självkänsla fick sig en törn... Alexandra och Stella såg ju ut att ligga i samma säng som honom någon gång i begynnelsen....Dock såg Stella smart nog ha lagt sig på andra sidan om Alexandra för att slippa ligga bredvid Mulle. Jag tycker Mulle verkar alltmer begåvningshandikappad. Han t.o.m. ser mer efterbliven ut för var program jag sett.
Och han skulle vinna vm i dålig hållning utan tvekan!😂
Citera
2018-01-21, 11:13
Medlem
Det har kanske nämnts i tråden redan men jag läste att Louise blivit polisanmäld av Kristi brud. Hon skadade nacken. Louise funderar i sin tur på att polisanmäla Kristi brud för förtal.
Citera
2018-01-21, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Det ser jag som helt uteslutet. Tror TV4 resonerar att är man diskad så är man diskad från allt vad Farmen heter.

Så är det nog.

Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666

Haha, skulle ju passar rätt bra in här: https://www.youtube.com/watch?v=Rt0G0fyziT4
Citera
2018-01-21, 12:14
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666

Men gotländska kvinnan som kom i skogen senast var nog minst i semifinal, fast då i specialgrenen där man har en valfri ryggsäck på sig....brrr....
Citera
2018-01-21, 18:05
Medlem
rocco till torpet ikväll

https://www.instagram.com/p/BeNY0XonTFu/?taken-by=tv4
Citera
2018-01-21, 18:09
Medlem
Missade torsdagens avsnitt, så jag kollade det idag. Vad är Fucking Gustavs jävla problem? Klarar inte av att se den pajasen! Och sån jävla dubbelmoral; han törs inte knysta när Gamnacken går på Dee helt oprovocerat. Var inte det en "pissig attityd mot en brud"?

Och sen hans totala frispel när förstakämpevalet avkunnades. Vad fan har han med det att göra? Hoppas de sätter honom i köket om Kristi Brud åker hem.
Man börjar ju nästan undra om han är ett troll, regisserad av produktionen för att skapa drama? För man kan väl inte vara så jävla störd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in