2018-02-01, 21:51
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Kan lika gärna stå en jävla korg med mat där, har ni inte lärt er nått hur dom filmar för att lura oss? (Kirstis glädje i slutet alltså)

Eller en säck med löskukar !!??

eller så kan det ju vara så att Gustav kommer ? Spekulationerna kan börja
Citera
2018-02-01, 21:52
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fazerfazer
Jag skulle VERKLIGEN vilja ha tillgång och kunna läsa om vad farmarna skriver där i sin facebookgrupp med tanke på nivån de har IRL så kan jag bara föreställa mig hur illa det lär vara med alla gömda bakom varsin skärm

Det haglar nog rätt friskt med ”fakking”, ”bete dig mannen” och ”käften, pajas”
Citera
2018-02-01, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Min uppfattning är tvärtom -- Pawel är ganska kritisk till Gustav men spelar spelet för att hålla sig kvar så länge som möjligt.

Kolla Pawels blickar när Gustav drygar sig efter att ha blivit vald som förstekämpe ....
Det är hur tydligt som helst i den scenen att det är nåt på tok. Gustav och Dee skrattar och flamsar om att "nu ska Gustav få kämpa" medan Pawel är gravallvarlig och tyst. Jag tolkar Pawels beteende som att han vet att det är han som ska upp i tinget mot Gustav. Dee och Gustav bara spelar. Gustav ska inte behöva kämpa. Pawel ska ta en för laget. Det är redan bestämt, men nu när det blir verklighet är Pawel inte ett dugg sugen.
Citera
2018-02-01, 22:02
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Jag vägrar tro att hon jobbar som mentalskötare. Troligen är det något vik. som hon hade för länge sedan som hon anger istället för bidragsparasit.
Såna som hon brukar hitta på en uppsjö av svårdiagnosticerade åkommor för att kunna leva på FK.

Tydligen så har hon en fotbollsspelande son. Hon har recenserat hans tränare. Det här är i Västerås, dock så var det inte Rocco Patatis som hon lovordade, men hon kanske varit på nån match där han tränat motståndarlaget? *Spekulationer*
Citera
2018-02-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Kul att han kallade mulle för vit riddare när han tidigare lekt vit riddare delux.

Som man känner sig själv känner man andra. Oväntat träffsäkert ordspråk gällande Fakking.
Citera
2018-02-01, 22:03
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är hur tydligt som helst i den scenen att det är nåt på tok. Gustav och Dee skrattar och flamsar om att "nu ska Gustav få kämpa" medan Pawel är gravallvarlig och tyst. Jag tolkar Pawels beteende som att han vet att det är han som ska upp i tinget mot Gustav. Dee och Gustav bara spelar. Gustav ska inte behöva kämpa. Pawel ska ta en för laget. Det är redan bestämt, men nu när det blir verklighet är Pawel inte ett dugg sugen.

Låter osannolikt att fjant-Gurra skulle välja Pawel. Mer sannolikt blir det Mulle eller JP.
Citera
2018-02-01, 22:11
Medlem
pedrens avatar
Jag har inte mycket till övers för Mulle men kvällens avsnitts höjdpunkt var nog ändå när han konfronterade Gustav vid middagsbordet och sa att han åt som ett "jävla svin"! Då älskade jag honom och hans direkta stil!

Och Gurra var ju så arg att han skakade och ville helst lämna bordet snarast möjligt. Sedan sitter han framför filmkamerorna och hävdar att de övriga farmarnas kommentarer inte rör honom i ryggen.
Citera
2018-02-01, 22:13
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Eller en säck med löskukar !!??

eller så kan det ju vara så att Gustav kommer ? Spekulationerna kan börja

Tja ett Gustav-Rocco 2.0 inte mig emot
Citera
2018-02-01, 22:15
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedren
Jag har inte mycket till övers för Mulle men kvällens avsnitts höjdpunkt var nog ändå när han konfronterade Gustav vid middagsbordet och sa att han åt som ett "jävla svin"! Då älskade jag honom och hans direkta stil!

Och Gurra var ju så arg att han skakade och ville helst lämna bordet snarast möjligt. Sedan sitter han framför filmkamerorna och hävdar att de övriga farmarnas kommentarer inte rör honom i ryggen.

Tänkte precis samma, gillade mulle i början men sen har det bara gått utför, otrevlig & helt blåst, men skönt att se att någon kan säga till Gustav, satt precis innan & tänkte undrar när mulle & Gustav ska ryka ihop..?!
Citera
2018-02-01, 22:20
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedren

Han vågar inte mopsa mot Mulle för då blir det nog gipsvagga för den där spinkiga groggpinnen Gustav
Citera
2018-02-01, 22:25
Medlem
Kollat ikapp avsnitten av torpet. Hyfsat misslyckat av produktionen när jag (som uppskattar farmen normalt sett) hellre ser torpet än farmen.

Mer behagligt samt roligt. Och som jag sagt sen dag 1.
Vilken förlust för farmen, deltagarna och oss tittare att Robin inte fick vara en av deltagarna på farmen. Helt komplett. Snäll, ödmjuk, lugn, trevlig, händig.
Han hade behövts på farmen. Minst sagt
Citera
2018-02-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Låter osannolikt att fjant-Gurra skulle välja Pawel. Mer sannolikt blir det Mulle eller JP.

Väljer han Pawel går han ju emot sina egna principer. Redan efter 3 veckor dessutom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in