2018-01-31, 22:10
Medlem
elgecys avatar
Vad har hänt med Daniella efter torpet? Kanske missat någon avsnitt, hmm..
Citera
2018-01-31, 22:25
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Vad har hänt med Daniella efter torpet?

Hon tävlade i spiktävlingen mot Norsken och åkte ut.
Citera
2018-01-31, 22:26
Medlem
Repeatzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Dum fråga: Kan en kvinna som storbonde enbart välja en kvinna som förstekämpe?

Kan en kvinna som är förstekämpe enbart välja en kvinna som andrekämpe?

Anledningen till att jag frågar är att kvinnorna aldrig nämner männen som alternativ när de spånar över vem de ska välja.

Som jag förstått det så kan så klart storbonde välja vem som helst, däremot kan tydligen kvinna bara välja kvinna och man bara välja man till en början(?), vet dock inte när detta ändras då jag trodde att om man valde motsatt kön blev det kunskap som gren per automatik.
Citera
2018-01-31, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Jag ser gärna att Gunilla Persson kommer in som joker på torpet.

Vill du vi ska få hjärnblödning?

Citera
2018-01-31, 22:49
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Vill du vi ska få hjärnblödning?

Hon hade fått dom andra att framstå som normala.
Citera
2018-01-31, 22:50
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Tänk att gå och slita en hel dag också kommer du in till en dabbande kock som gjort korngröt och som dessutom flinar, dabbar och slänger sig med fånig engelska. Klart det brister till slut. Sedan tror jag hon är riktigt falsk och inte så dum som hon framstår. Det är PR för internetkarriären som riktar sig mot småbarn.

Exakt. Jag tror faktiskt det är väldigt slitsamt att mjölka. En stor eloge till Mulle för att han fixar det. Han kan ha lackat ur av den anledningen också.
Citera
2018-01-31, 22:51
Bannlyst
In med Gustav Mandelmann som joker på Farmen!
Citera
2018-01-31, 22:57
Medlem
bringeroflights avatar
Jag har inte kollat Torpet så ofta men har branden varit ännu? Fick vi i så fall reda på vad det berodde på?
Citera
2018-01-31, 23:06
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
har branden varit ännu?

Nej.
Citera
2018-01-31, 23:38
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Skulle tro att Linda väljer en kille för att skydda Helena från att blir andrekämpe.
Tror du att Linda tänker så långt? Det undrar jag. Att tänka verkar inte vara hennes starka sida.
Citera
2018-01-31, 23:39
Medlem
RZLAs avatar
Smaken är som baken när det kommer till tjejer, men jag är ändå förvånad att så många sitter och kåtar upp sig på Stella i tråden. I mina ögon är hon både kall, bicthig och intrigant. Vekar dessutom ganska humorbefriad, kan i alla fall inte komma på att hon har sagt något roligt en enda gång. Utseendemässigt ser hon ut som hej kom och hjälp mig: manhaftig negress med blonderade Pippi Långstrum-flätor, stora silikonpattar och läppar. Fruktansvärt vulgärt och smaklöst utseende.

Drömmen vore faktiskt att finalen står mellan henne och Gustav, och att Gustav vinner, bara för att det vore så kul att se reaktionen på vissa här i tråden då.
Citera
2018-01-31, 23:41
Medlem
Fy fan vad tråkigt programmet har varit den här veckan. Jag vill verkligen ha ut Svinto, Pajasen JP, Lokföraren och den utmärglade polacken. Bara för att dom är så förbannat tråkiga. Tittar hellre på Tok-Gustav då han murar eller knark-Mulle som spelar allan. Även den långtråkige Manne om han heter så kan dra. Alexandra är en frisk fläkt som kan ställa till bråk. Nu kan det kvitta vem som flyger och far. Hoppar att rätt man vinner i slutändan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in