2018-01-19, 10:27
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, är det sant att hon är den enda i gänget som kan fixa något ätbart så är det självklart att hon skall åka ut ... Samtliga övriga behöver ju då tvingas att laga till mat till sig själva.
Vuxna människor som inte skulle greja att koka lite potatis ... man tar sig för pannan...
Utifrån Gustavs logik, så skulle då den som lagar maten, vinna hela skiten. För denne kan och ska ju inte riskera att åka ut.

Kommer en snygg brud snart. Då tror jag vi får se en ändring i Gustavs beteende.
Citera
2018-01-19, 10:31
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
De kan jag intyga du var fan mig en kåt jävel & hon tillhör dig

Tack!!! (Ger dig ”tummen upp” på samma sätt som Rocco gjorde när Vincent berömde hagen).
Citera
2018-01-19, 10:33
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Utifrån Gustavs logik, så skulle då den som lagar maten, vinna hela skiten. För denne kan och ska ju inte röstas ut.

Kommer en snygg brud snart. Då tror jag vi får se en ändring i Gustavs beteende.

Komiskt att Gustav dessutom står och skäller över att Stella "inte ens kan argumentera", när ynglingen själv uppvisar fullkomliga brister inom grundläggande argumentation.

Tycker mest han står och skäller och sprider okvädesord runtomkring sig.

Dessutom tycks han lida av allvarliga brister i hur man uttrycker sig språkligt. Att konsekvent använda förstärkningord såsom "fucking" är exempel på dessa språkliga brister.

Invandrarna i programmet pratar ju bättre svenska än "mannen".
Citera
2018-01-19, 10:33
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sappy
Uhmm grabbar det är min fru ni snackar om!! ;p

Hon är inte gift.
Citera
2018-01-19, 10:39
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Komiskt att Gustav dessutom står och skäller över att Stella "inte ens kan argumentera", när ynglingen själv uppvisar fullkomliga brister inom grundläggande argumentation.

Tycker mest han står och skäller och sprider okvädesord runtomkring sig.

Dessutom tycks han lida av allvarliga brister i hur man uttrycker sig språkligt. Att konsekvent använda förstärkningord såsom "fucking" är exempel på dessa språkliga brister.

Invandrarna i programmet pratar ju bättre svenska än "mannen".

Logik och språk är inte något för Gustav.
Fattar inte vad han har att göra med vem hon väljer som förstekämpe. Anser han att de ska rösta demokratiskt? Och hur har Kirsi lyckats blåsa sin grupp så fullkomligt? Räcker med att titta på henne, för att begripa att hon är opålitlig och bara tänker på sig själv (som sig bör i ett sånt här program iof. sig).
Citera
2018-01-19, 10:46
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Hon är inte gift.

Helt dödsseriös =D
Citera
2018-01-19, 10:48
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Logik och språk är inte något för Gustav.
Fattar inte vad han har att göra med vem hon väljer som förstekämpe. Anser han att de ska rösta demokratiskt? Och hur har Kirsi lyckats blåsa sin grupp så fullkomligt? Räcker med att titta på henne, för att begripa att hon är opålitlig och bara tänker på sig själv (som sig bör i ett sånt här program iof. sig).

Ja, det är sannerligen en skara riktigt otäcka människor som samlats för denna upplaga av farmen.

Kirsis uppenbara inställsamma beteende när det passar är långt ifrån friskt. Det är manipulativt och angränsar till psykopati.

Skulle ej vilja ha en sådan människa i min omgivning.
Citera
2018-01-19, 11:02
Medlem
bagarn29s avatar
Jag är vanligtvis en ganska snäll person. Hade jag varit på farmen så hade jag tagit med mig Gustav ut i skogen för att plocka lite "blåtiror".

Stella har visat en styrka denna veckan som inte trodde hon hade. Gillar inte silikon och botox så hon är inget jag tänder på.

Dani är väl den som ger mest ryckningar i supersalamin.

Jag hoppas att Kirsi väljer Dani men hon vågar väl inte gå emot "Gustavs pack" så hon tar nog Alexandra.

Tänk om hon väljer Dani. Gustav får nog gå i terapi.
Citera
2018-01-19, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Mycket möjligt, kan tänka mig detta!

Alltså nej. Det är regelrätt mobbning. Han tar varje chans att skrika i hennes ansikte att hon är korkad och dum i huvudet, men att trakassera EN människa på det sättet är kanske helt okej?

Såg du t.ex. när de skulle mäta dörren till växthuset och han skällde på henne när hon ville mäta både upptill och nertill (helt korrekt)? Hon lyssnade på honom och fick ändå skit. Sen stack han därifrån och började ropa när han kommit en bra bit att hon minsann borde veta att hon ska mäta upptill, vilket var exakt vad hon sagt hela tiden.

Ja, när Stella sade sin motivation innan hon sade namnet på vem som skulle "röstas ut"(menar till förste kämpe) så trodde jag att hon skulle välja Mulle. Men SÅ ROLIGT får det ju inte vara...Farmen kanske skulle bli mer spännande om det ibland var så att Storbonden fick i mycket hemligt uppdrag att rösta någon till första kämpe som produktionen bestämt, för att skapa lite mer överraskande drama.
Senast redigerad av Ruskette 2018-01-19 kl. 11:14.
Citera
2018-01-19, 11:30
Medlem
Gustav är en skam för alla oss som älskar hårdrock, kan inte någon slita av honom Maiden-tröjan och slänga på honom en tröja med Petter istället, det hade passat hans vokabulär perfekt.

Stella förvånar mest, ser ut som rena monstret men verkar vara den smartaste av hela gänget.

Dee, farmens solstråle, hoppas du vinner!
Citera
2018-01-19, 11:47
Medlem
dialektikers avatar
Då det gäller Kristis inställsamhet mot Stella. Visst ville hon inte bli vald som förstekämpe, men sen har hon insett att Stella är en stark person. Kristi har från dag ett gett sig på svaga människor. Men hon är inställsam mot de "som har en ställning" i gruppen.
Citera
2018-01-19, 11:53
Medlem
Årets upplaga av farmen har gått överstyr. När de inte ens kan äta tillsammans längre. Undrar om Paolo ryter ifrån snart. Deltagarna från skogen kan nog ändra kemin i gruppen.

Att mäta både upptill och nertill på gaveln av växthuset är helt fel och onödigt. Det mått som är nertill där regel redan fanns är det givna måttet. Regeln upptill sågas till samma längd, plus det mått som ev överlappar stolparna (beror på var man fäster överliggaren) och då blir det lika i bägge änder. Inte särskilt smart av produktionen att inte ta in en enda händig deltagare.

Årets deltagare verkar ha svårt förstå att en förstekämpe måste utses varje vecka. Som de resonerar nu tycker de valen är felaktiga. Vem menar de då skall väljas? Tankevurpa en masse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in