2018-01-19, 05:43
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Har bara slökollat ibland när tiden räcker till, vem är den storbystade "gudinnan" som bräker på skånska?

Hon är riktig söt trots överdimensionerade läppar (fillers)

Ja fast jag paxade henne redan efter första avsnittet
Citera
2018-01-19, 06:32
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
De kan jag intyga du var fan mig en kåt jävel & hon tillhör dig

Efter inspelningen var klar så har mannen fortsatt sitt sitt kall här i livet
och är numera heltids murare i sin hemstam i uganda där alla pratar hans språk click click mannen

här är hans senaste verk https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aBxKeLO_460sv.mp4
Citera
2018-01-19, 06:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Om nån trodde att Gustav blev förbannad idag för Kirsis skull är ni lurade. Gustav fick total panik idag när Kirsi blev förstekämpe eftersom han insåg att hans lilla Dani antagligen blir andrekämpe. Då är det slut på nojsandet (och mer?) i sänghalmen.

Ujujuj vad Kirsi kommer få skit om hon väljer det för henne bästa motståndet=Dani. Det var väl Gustav som tyckte att Rocco var feg som valde den för honom bästa grenen?

Har nån upplyst Gustav om att det här är en fucking tävling??
Jag instämmer i det fetade. Hela lilla utbrottet vid köksbordet och efteråt var dock riktig humor att se ... G betedde sig som en tjurig treåring i värsta trotsåldern.

Kirsi kommer knappast välja D som andrekämpe utan snällt lyssna på vad Gustav tycker ... är min gissning...
Citera
2018-01-19, 06:46
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Mycket möjligt, kan tänka mig detta!

Alltså nej. Det är regelrätt mobbning. Han tar varje chans att skrika i hennes ansikte att hon är korkad och dum i huvudet, men att trakassera EN människa på det sättet är kanske helt okej?

Såg du t.ex. när de skulle mäta dörren till växthuset och han skällde på henne när hon ville mäta både upptill och nertill (helt korrekt)? Hon lyssnade på honom och fick ändå skit. Sen stack han därifrån och började ropa när han kommit en bra bit att hon minsann borde veta att hon ska mäta upptill, vilket var exakt vad hon sagt hela tiden.
Japp det är klockren mobbning. Han är sjukt osäker i sig själv, han mår bättre av att trycka ner en lite tjugoåring. Hoppas han mår dåligt när han kolla på sig själv på tv!
Citera
2018-01-19, 07:02
Medlem
sappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Har bara slökollat ibland när tiden räcker till, vem är den storbystade "gudinnan" som bräker på skånska?

Hon är riktig söt trots överdimensionerade läppar (fillers)

Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev

Uhmm grabbar det är min fru ni snackar om!! ;p
Citera
2018-01-19, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Jag har ingen tv - men förstår så mycket att dessa reality-såpor är förnedrande.

När dom letar efter deltagare, tar dom sådana som har instabilt psyke. Kanske sådana som har adhd elller liknande bokstavskombination. Därmed är tittarsuccen given. Dom medverkande gör bort sig. -
Förnedringsteven håvar hem.
Ja så är det sannolikt. Oetiskt bortom ord.
Citera
2018-01-19, 08:00
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Hmm...Kan den gamle gamnacken till flaskhals ha lagt in en stöt eller två off camera och blivit avvisad?

Ja Mulle stod väl där på morgonkvisten å borsta tänderna med halva hakan full av vitdregel å ville ha en puss å Dabba-Dee sa nej. Klart han lacka ur...
Citera
2018-01-19, 08:06
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Det är lite småkul att Pajas-Gustav argumenterar med Stella om att det var dumt att utse den enda som "kan laga mat", till förstekämpe.
Vadå kan laga mat? Det enda dom äter just nu är i princip gröt, kokt potatis samt ägg.. Fyfaaan va svårt det är att koka till det!

Fast bor man hemma hos mammsen och får frukost på sängen, samt en middag enligt kostcirkelns alla regler på daglig basis så kanske det är en kunskap som gått förlorad...
Citera
2018-01-19, 08:35
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag instämmer i det fetade. Hela lilla utbrottet vid köksbordet och efteråt var dock riktig humor att se ... G betedde sig som en tjurig treåring i värsta trotsåldern.

Kirsi kommer knappast välja D som andrekämpe utan snällt lyssna på vad Gustav tycker ... är min gissning...
Jag tror inte heller hon vågar gå emot aggro-Gustav och välja det mest uppenbara motståndet, Dani. Det vore hysteriskt roligt dock att se Gustavs reaktion.
Citera
2018-01-19, 09:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Det är lite småkul att Pajas-Gustav argumenterar med Stella om att det var dumt att utse den enda som "kan laga mat", till förstekämpe.
Vadå kan laga mat? Det enda dom äter just nu är i princip gröt, kokt potatis samt ägg.. Fyfaaan va svårt det är att koka till det!

Fast bor man hemma hos mammsen och får frukost på sängen, samt en middag enligt kostcirkelns alla regler på daglig basis så kanske det är en kunskap som gått förlorad...
Ja, är det sant att hon är den enda i gänget som kan fixa något ätbart så är det självklart att hon skall åka ut ... Samtliga övriga behöver ju då tvingas att laga till mat till sig själva.
Vuxna människor som inte skulle greja att koka lite potatis ... man tar sig för pannan...
Citera
2018-01-19, 10:11
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
här är hans senaste verk https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aBxKeLO_460sv.mp4

Vad i... herregud så fint.
Sm-guld i mureri nästa.
Citera
2018-01-19, 10:27
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Och jag orkar inte se det där äcklet borsta tänderna hela tiden. Vafan det är tredje gången kameramännen bestämmer sig att filma det.

Trodde jag var ensam. Ja, det är tre avsnitt i rad nu, börjar gå mig på nerverna

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Aldrig varit i slagsmål = pajas, i dina ögon?

Ja, vi har förstått att du känner den lilla fjollan. Det räcker nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in