2018-03-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vegakapten
Jag ger fullständigt faan i vad ni andra säger!
Jag har, den här omgången av farmen, hållit på Dee Robban Robin Helena

Övriga är inte värdiga att vinna Farmen 2018
Instämmer!- men Stefan har också de rätta takterna.
Citera
2018-03-15, 22:19
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsiesta
Fått den känslan bara, men speciellt i dagens avsnitt då hon såg ut som en pojke
Det har jag skrivit långt bak i tråden, Dee är en svensk version av Poussey från Orange is the new black.
https://vignette.wikia.nocookie.net/...20140726192003
Citera
2018-03-15, 22:25
Medlem
Vad var grötkastaren??
Citera
2018-03-15, 22:27
Medlem
Rokushikis avatar
Fruktansvärt tillfredställande att se JP misslyckas totalt under dagens tävling - om man slår upp "glida på en räkmacka" i en ordbok är det en helsida med hans porträtt.
Citera
2018-03-15, 22:31
Medlem
Vegakaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Instämmer!- men Stefan har också de rätta takterna.
Iofs...men Stefan är en slug jävel och jag uppskattar inte sluga jävlar...jag föredrar ärliga, uppriktiga typer som man förhoppningsvis kan känna sig trygga på och lita på.
Citera
2018-03-15, 22:42
Medlem
Spännande att försöka gissa sig till förstekämpe! Vilka håller på vem?
Rocco-Alex
Gustav-Helena
Pawel-Helena
Stella-Alex
J-P-Alex
Kirsi-Helena
Linda-?
Robin-Helena
Dee-Helena
Kanske glömt någon..
Citera
2018-03-15, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äh, Pundar-Mulle var ju orsaken till att Törpet (som Helena säger) brann upp. Han glömde släcka fotogenlampan, så hela jävla kåken brann upp.
Extra kul att JP förlorade intelligenstestet och åkte ut idag. JP hör hemma i en säng med kondom på kuken, och inte bland kunnigt farmarfolk.
Tror du han klarar pårullningen själv?
Fast som tidigare påpekats han har lyckats ta sig långt utan att bidra så hjälper nog någon till med det också.
I idrotten brukar man väl säga att ingen minns en 2:a så man får väl hoppas att en farmen 4:a snabbt glider in i glömska.
Men han är ett irritationsmoment av klass, där vann han och risken är att man minns honom även när man själv blivit dement.......
Citera
2018-03-15, 22:51
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredro
Pavel snodde ägg, känns som en sådan typ. Och Stefan vinner

Jo, det är ju så man minns Pavel. En gnällspik av Guds nåde, och en fullständigt inkompetent snickare. Han gjorde inte många knop på vare sig Farmen eller Torpet.
Citera
2018-03-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Tydligen ”sjuk”😅 Kanske verkligheten hann ikapp..Han är ju den som verkligen har betett sig som ett äkta svin i årets farm. Tätt efterföljer Alex, JP och Stella
Dom skulle hämta djuren innan slutfinalen då kanske Alex åker med dom andra svinen i vagnen bakom Vincent?
Citera
2018-03-15, 23:01
Medlem
Var Mulle på NA-möte?
Citera
2018-03-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Var Mulle på NA-möte?

Om du läser några rader uppåt! Suck
Citera
2018-03-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jo, det är ju så man minns Pavel. En gnällspik av Guds nåde, och en fullständigt inkompetent snickare. Han gjorde inte många knop på vare sig Farmen eller Torpet.

Mest fascinerande m Pawel är att han ändrar skepnad utifrån vilka han har bredvid sig. Torpet m dem där ... from , snäll sa väl inte ett enda dumt ord . På farmen m slimen Gustaf växte lillskiten och blev stor i korken . Snacka om Dr jenkyl och Mr Hyde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in