2018-01-09, 22:38
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Tack där ser man. Nu blev jag besviken. Trodde det var en ny skön snubbe bara. Alltså varit med två ggr i PH och även ung och bortskämd. Trist

Hittar dock inte något om att han blev dömd så..
Citera
2018-01-09, 22:38
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Dessutom är han ju inte bög

Men han beter sig bögigt.
Citera
2018-01-09, 22:39
Medlem
orrecrists avatar
Under vem storbonden väljer till förste kämpe på sön (för det är väl söndag eller är det redan på torsdag?) några spekulationer?

Brukar ju vara dom som bråkar mest & stör den allmänna husfriden eller dom som bidrar minst till farmen som brukar bli valda först. Eller tänker storbonden taktiskt redan från början & vill ha ut någon rival kan tänkas?
Citera
2018-01-09, 22:43
Medlem
Kespos avatar
Vilken fjant Gustav är. Och hur kommer det sig att så många använder "fucking" som svordom när de pratar svenska? Det kanske bara är jag som är gammalmodig, men jag tycker de framstår som ointelligenta när de gör det. Nu är väl inte många av dem som söker in till Farmen jättesmarta, men de borde väl kunna tänka någonting på hur de kommer framstå i TV.
Citera
2018-01-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Hittar dock inte något om att han blev dömd så..

Därav nämnde jag bara att jag var besviken över hans medverkan två ggr i PH och ung & bortskämd.

Sex med tjejer är inte olagligt men jag tål inte PH och liknande piss-såpor.
Citera
2018-01-09, 22:45
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Därav nämnde jag bara att jag var besviken över hans medverkan två ggr i PH och ung & bortskämd.

Sex med tjejer är inte olagligt men jag tål inte PH och liknande piss-såpor.

Ah, sorry. Trodde du blev besviken av misstanken. Men då är vi på samma linje, tål inte heller såna skitprogram..

Tror ni det här med bordsbön blir ett stående inslag i år eller kommer de börja säga från?
Citera
2018-01-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Ah, sorry. Trodde du blev besviken av misstanken. Men då är vi på samma linje, tål inte heller såna skitprogram..

Tror ni det här med bordsbön blir ett stående inslag i år eller kommer de börja säga från?

Ingen fara.

Nej tror det är borta senast under söndagens program då typ ingen uppskattar den och storbonden bestämmer
Citera
2018-01-09, 23:02
Medlem
dialektikers avatar
Fast jag måste säga återigen att JP som jag först fått ett oerhört negativt negativ känsla i att han skulle tillföra lägsta klassens blåsta bimbobeteende imponerade enormt (med draghjälp av den otroligt pedagogiska Dee) i sitt bemötande av den oerhört tålamodsprövande och helt efterblivna Rocco.
Men sen vet jag ju inte vad JP kommer att visa prov på framöver. Kanske var det Rocco som är helt utflippad som lockade fram en av de vettiga sidorna som JP besitter?

Mänskliga möten när de är som bäst.
Citera
2018-01-09, 23:09
Medlem
Kespos avatar
Hoppas vi inte får förra årets antiklimax, där det faktiskt fanns en hel del underhållande deltagare som alla försvann efter bara några veckor. Efter halva säsongen var det knappt någon underhållning alls.
Citera
2018-01-09, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kespo
Vilken fjant Gustav är. Och hur kommer det sig att så många använder "fucking" som svordom när de pratar svenska? Det kanske bara är jag som är gammalmodig, men jag tycker de framstår som ointelligenta när de gör det. Nu är väl inte många av dem som söker in till Farmen jättesmarta, men de borde väl kunna tänka någonting på hur de kommer framstå i TV.

Imponerande samling psykfall, borde hetat farmen rehab istället med tanke på mängden potentiella pundare. Men, det är ju sådana man vill se i farmen, vill man se en fridfull gårdsidyll tittar man på Mandelsmanns gård istället.
Citera
2018-01-10, 00:04
Medlem
Pippirayas avatar
Dee framstår än så länge som den vettigaste deltagaren i alla såpor någonsin! Kirsi är fan jag som fjortonåring. Och jag skäms ännu. Dock misstänker jag att hon spelar över. Hon har det där i sig, men kan hejda sig i vardagslivet. Annars skulle hon nog vara misshandlad till köttfärs om hon är mentalskötare. Eller så är det en omskrivning av hemmafru med barn hon lyckats psyka sönder.

Jösses vilken kavalkad av udda typer! Ofantligt underhållande!
Citera
2018-01-10, 05:42
Medlem
BreEEeevs avatar
Stella är ju riktigt attraktiv, förstår inte kritiken mot henne. Hade inte backat om jag fått krypa på.
Sen jobbar hon dessutom som lokförare vilket gör henne än mer sexig ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in