2017-12-23, 14:35
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaff...
Ja, det förstår jag. "Byt ut skiten". Men det ska inte bli mot annan skit. Skit är och förblir alltid just skit.
Javisst.
Citat:
Hur? Starta nya partier med mera klös i? Du ser ju hur det gått för SD. Paria, åtminstone officiellt. T.o.m. yttrandefriheten är hotad för att några "tycker fel". Det verkar inte särskilt vare sig smidigt eller genomgförbart inom en nära framtid - för nu börjar det att kännas lite bråttom.
Med risk för att bli OT. Jag menar att hela det korrupta, värdelösa skitsystem som mycket riktigt pariaförklarat SD ska bytas ut mot ett helsvenskt traditionsbejakande ett. Helst ska även SD bytas ut.

Men om detta inte låter sig göras förtjänar inte svenskarna att leva. I så fall har de visat sig evolutionärt och historiskt odugliga, och ska dö. Så enkelt är det.

Citat:
Eller tänker du dig någon sorts statskupp/revolution? Hur smidigt är det?

Vad är ditt förslag?
Vore kanske skäl i att förhöra sig med Anderssonskan? Statskupp ställer jag mig själv absolut inte avvisande till.
Senast redigerad av Condottieri 2017-12-23 kl. 14:39.
Citera
2017-12-23, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Javisst.

Vore kanske skäl i att förhöra sig med Anderssonskan? Statskupp ställer jag mig själv absolut inte avvisande till.

Nä, bästa är att helt enkelt rösta på sossen så dom får fortsätta bedriva det stundande haveriet och se vart eländet tar vägen. Jag hoppas att bostadsbubblan går åt helvete och att Östermalm, Stureplan mm, snobbarna hamnar på gatan och får sälja röven till getknullarna.
Citera
2017-12-23, 14:47
Medlem
Milovinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av findus2017
S går inte att lita på. De kallade alla rasister 2013, 2014, 2015 och 2016. Nu nära nyår 2017 och i valår är det inte rasistiskt längre?

Vinner de nästa val kommer de fortsätta kleta brunfärg på alla igen.

De bara ljuger och bedrar.

Fast media är värre.

Det finns bara 2st partier som man kan lita på: SD och Medborgerlig Samling. Glöm inte detta inför valet 2018.
Citera
2017-12-23, 14:48
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Nä, bästa är att helt enkelt rösta på sossen så dom får fortsätta bedriva det stundande haveriet och se vart eländet tar vägen. Jag hoppas att bostadsbubblan går åt helvete och att Östermalm, Stureplan mm, snobbarna hamnar på gatan och får sälja röven till getknullarna.
Ett om möjligt ännu intressantare förslag...
Senast redigerad av Condottieri 2017-12-23 kl. 15:15.
Citera
2017-12-23, 15:08
Medlem
Maggan klimakteriekärringen sa ju för inte så länge sedan att finanserna är utmärkta och att dom är lögnare som hävdar motsatsen. Maggan må du berikas av minst fem hazarer som alla samtidigt skall fylla ditt anus, bättre förtjänar du inte.
Citera
2017-12-23, 15:18
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie

8.000 fler Poliser - Inget har hänt
80.000 lovade utvisningar - Inget har hänt

Dessa ord skall SD gå till val på. Inget annat. Matar man detta får man 30%
Citera
2017-12-23, 15:35
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause
Maggan klimakteriekärringen sa ju för inte så länge sedan att finanserna är utmärkta och att dom är lögnare som hävdar motsatsen. Maggan må du berikas av minst fem hazarer som alla samtidigt skall fylla ditt anus, bättre förtjänar du inte.
1. "Ladorna är tomma"
2. Vi har goda marginaler.
3. Vi är så fattiga att vi måste skicka flyende barn tillbaka till döden.

Hon följer nog bara svetsarens svängningar:
1. vi bygger inga murar
2. alla som ifrågasätter är rasister med rötter i nazismen
2. stoppa och kontrollera alla som reser in i landet.

Öppna era hjärtan...
Citera
2017-12-23, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
1. "Ladorna är tomma"
2. Vi har goda marginaler.
3. Vi är så fattiga att vi måste skicka flyende barn tillbaka till döden.

Hon följer nog bara svetsarens svängningar:
1. vi bygger inga murar
2. alla som ifrågasätter är rasister med rötter i nazismen
2. stoppa och kontrollera alla som reser in i landet.

Öppna era hjärtan...
SD borde plocka isär och hamra in Löfvens 2015, hur han var oförmögen att ta ledning och kommando i en krissituation. Hans velande med allt möjligt. Oavsett vad folk tycker om delar av politiken vill man ha någon som kan ta ansvar, ledning och vara beslutsför i krissituationer. Löfven visade sig vara totalt oduglig på detta. Man bävar för att ha honom som Statsminister i händelse av krig. Men vem av de åtta skulle man lita på i det avseendet? Åkesson som gick in i väggen när det blev tufft? Den lismande smilfinken Kristersson? Annie eller lilla Ebba, huva man ryser vid bara tanken. Återstår Björklund, nja jag tvivlar att han är man för den uppgiften.
Citera
2017-12-23, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause

Håller med en sann poet, Amen..

Kanske ändå ett finurligt utspel så här i valtider?
Fackelbärarna och nyckelskramlarna inom S flyr till MP och räddar dem kvar i riksdagen samtidigt som några förvirrade SD-väljare hoppar över till S?
Citera
2017-12-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Dessa ord skall SD gå till val på. Inget annat. Matar man detta får man 30%
...såvida inte regimagendavänlig media får för sig att typ driva kampanjer för att skoja till det i skallen på mottagliga människor.
Citera
2017-12-23, 16:52
Medlem
Det är så sjukt att man inte skiljer på flyktingar och migranter. Att ta emot flyktingar är en sak, de har ju skyddsbehov, men att ta emot ekonomiska migranter utan några egentliga skyddsbehov är något helt annat. Ekonomiska migranter borde få söka sig hit som på 60 och 70 talet, kräv att de har anställning annars kommer de inte in.

Varför diskuteras inte det!
Citera
2017-12-23, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hpyzk
Det är så sjukt att man inte skiljer på flyktingar och migranter. Att ta emot flyktingar är en sak, de har ju skyddsbehov, men att ta emot ekonomiska migranter utan några egentliga skyddsbehov är något helt annat. Ekonomiska migranter borde få söka sig hit som på 60 och 70 talet, kräv att de har anställning annars kommer de inte in.

Varför diskuteras inte det!

Helt enkelt för att det är rasism att ha den åsikten, det har Steffe sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in