2019-05-08, 15:29
Medlem
Å ena sidan är det naturligt att utgå från att det är T, med sina böjelser för eld, som tänt på.

Å andra sidan är det mer än lovligt korkat att tända på sin egen moped.

Fan vet ...

Edit: Facebookkonversationen just nu verkar tyda på att T och K är på samma sida i detta.
Senast redigerad av byggare bob 2019-05-08 kl. 15:35.
2019-05-08, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det missade jag!

Var i valet och kvalet om jag skulle sitta uppe till san vänen blev avstängd, men jag skulle upp och jobba så jag orkade inte

Så det kom en "varning" här igår alltså?

Ja kobran bad sanvännen som hon kallade terese😉 att gå ut och kolla på moppen. Inlägget är nu borta men på natten brinner mopeden och så här skriver kimpa på tessans fb idag

https://minfil.com/02p2D9ofn5/IMG_20190508_153117_png

Luktar lite skunk tycker jag.
Senast redigerad av Naturligt-urval 2019-05-08 kl. 15:35.
2019-05-08, 15:53
Medlem
hum.by.666s avatar
Nu är det två som ska "vittna"... om vadå? Man kan väl inte vittna om skadegörelse när man frågar vem/vilka det kan vara som skadat mopeden.
2019-05-08, 15:58
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Nu är det två som ska "vittna"... om vadå? Man kan väl inte vittna om skadegörelse när man frågar vem/vilka det kan vara som skadat mopeden.

Skulle inte förvåna mig om både kimpan och Fläsk-Fia har någon som dom vill sätta dit för något och så har dom ”sett” denna person tända fyr på mopeden
2019-05-08, 16:03
Medlem
SmygarBerits avatar
Att Kimpa är i farten igen och viglar upp mupparna till olika konflikter igen förvånar mig inte
2019-05-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Skulle inte förvåna mig om både kimpan och Fläsk-Fia har någon som dom vill sätta dit för något och så har dom ”sett” denna person tända fyr på mopeden

Kimpas morsa verkar vara smart. Vill vittna men vet inte mot vem😂. Jösses vilka idioter!
2019-05-08, 16:05
Medlem
Har det varit mer sanvänner i tråden som jag missat? If so, vem har detta sparat så jag kan få se? Vad har jag missat?
2019-05-08, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Har det varit mer sanvänner i tråden som jag missat? If so, vem har detta sparat så jag kan få se? Vad har jag missat?

Allting raderades hann inte med skärmdumpar.
2019-05-08, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Allting raderades hann inte med skärmdumpar.

Attans, måste jag sluta sova för att hinna med i vändningarna här? :P
2019-05-08, 16:14
Medlem
hum.by.666s avatar
Terese kanske har slagit sig in på ny bana?
Är moppen försäkrad? Vad kan man få i ersättning för en gammal moppe?

Hudiksvall har sina glada - Umeå har bara surkartar som vill bråka med varandra. Polisen har arslet fullt med anmälningar hit och dit som inte leder till ett åtal.
Dessa kombattanter är idag runt 30 år och kanske lever i 60-70 år till - många anmälningar kan tillkomma och detta blir en sjujäkla lång tråd som kommer att överleva flera av oss.
2019-05-08, 16:16
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Attans, måste jag sluta sova för att hinna med i vändningarna här? :P

Alltså jag känner samma sak! Så fort man går ifrån en stund så har det hunnit dyka upp en ny san vän som har levt rövare och hunnit bli avstängd och inläggen raderade
Men jag hann med några inlägg igår iaf!

Ibland önskar jag att moderatorerna inte var så snabba så att man hinner med i svängarna
2019-05-08, 16:25
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Kimpas morsa verkar vara smart. Vill vittna men vet inte mot vem😂. Jösses vilka idioter!

Haha jag såg det!
Och herregud vad det kliade i fingrarna att kommentera, men jag vill inte bli outad på Flashback eller få kiss-Tessan efter mig och hemmet nedbränt!
Iofs så bor jag en bra bit ifrån henne, men man vet aldrig!

Undrar om Tessan+Kimpa+kimpas mamma försöker sätta dit P*rnilla nu? Skylla skadegörelsen på henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in