2019-04-20, 14:05
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenf
Ordet "ha" istället för har är standard i hennes "vänskapskrets" och vanligt i Västerbotten. Nog tror jag hon gillar att få sig rätt ofta
Nu är det inte ordet "ha" jag utgick ifrån. Istället var det för att alla Tereses kompisar, som tydligen också är dyslektiska, söker sig hit till tråden. Jag vet att flertalet av hennes kompisar talar och skriver i stort sett felfri svenska, trots sitt handikapp - de kommer märkligt nog inte in i tråden och skriver.

Jag är Umebo och därför bekant med ordet "ha". Det var alltså av ironi det jag skrev.
2019-04-20, 14:23
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nylund30
T håller sig till en kille ha ett förhållande
T va me Joel sen slut tog Jimmy sen slut Joel singel ett tag och nu ha hon Patrik tro jag killen hette

Patrik ha jag hört ha epelesi och bott i Örebro trakten han ha hoppa runt bland kvinnor minskat t ha träffat hans barn

Är inte Therese orolig över att han är otrogen då han verkar ha hoppat runt bland kvinnor? Finns ju många tjejer som är bra mkt snyggare än Therese och är villiga att ha sex med honom
2019-04-20, 14:33
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
T håller sig till en kille ha ett förhållande
T va me Joel sen slut tog Jimmy sen slut Joel singel ett tag och nu ha hon Patrik tro jag killen hette

Patrik ha jag hört ha epelesi och bott i Örebro trakten han ha hoppa runt bland kvinnor minskat t ha träffat hans barn
Först skriver du "hette", för att i nästa stycke berätta om epilepsi han har haft och vars han bott. För att vara en som nästan vet som du tycks göra, känns inte så trovärdigt faktiskt.

Vad är det som har minskat, är det epilepsianfallen eller är det Patriks "hoppa runt" bland kvinnor som har minskat?
2019-04-20, 19:57
Medlem
Hur gick det för tessan å sitta barnvakt?
2019-04-20, 20:22
Medlem
Var de sambos? Hur fick de reda på att kvinnan låg bakom alltihopa?
2019-04-20, 21:14
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Var de sambos? Hur fick de reda på att kvinnan låg bakom alltihopa?
Användaren "SmygarBerit" har gjort en bra sammanfattning:
(FB) Anmälde sitt ex för grova mail/inlägg som hon själv gjort i hans namn (Skellefteå)

Men det hände mer senare. Tråden går inte att sammanfatta helt och hållet med alla turer hit och dit. Och med Tereses alla låtsaskompisar som kommit in i tråden till hennes försvar. Rekommenderar därför att läsa tråden.

Här finns länkar till FUP:ar, domar m.m:
(FB) Anmälde sitt ex för grova mail/inlägg som hon själv gjort i hans namn (Skellefteå)
2019-04-21, 00:28
Medlem
Det skulle vara intressant att sammanställa alla "vänner" som figurerat i tråden.
Sen verkar det som att T har otroligt svårt att vara ensam.
Hon kanske hatar att ligga, men gör det för att slippa vara ensam.
Hinner hon byta sängkläder mellan sina pojkvänner?
2019-04-21, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Hur gick det för tessan å sitta barnvakt?
Vad jag hört vet satt terese barn vakt hela helgen och även nu iveckan barn vakt de hade gått bra
2019-04-21, 11:26
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Vad jag hört vet satt terese barn vakt hela helgen och även nu iveckan barn vakt de hade gått bra
Så "1986tora" har kommit hem nu då? För det var ju nu i påsk Terese skulle sitta barnvakt när "1986tora" och hans partner skulle ut och fara.
2019-04-21, 12:38
Medlem
Citat:
Hej Nylund.

Vet du om Terese kommer att överklaga domen? Har du hört något om det?
2019-04-21, 12:47
Medlem
Citat:

vem hörde du de av?
2019-04-21, 16:27
Medlem
Dagens fråga: Hur många låtsasvänner kan en människa ha? Börjar bli väldigt många här i tråden nu.

Nylund, vart ligger det relevanta för DIG att berätta att P legat runt? Tror nog att den som legat runt mest här är T, hon är inte så oskyldig som du tror

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in