2019-05-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Haha jag såg det!
Och herregud vad det kliade i fingrarna att kommentera, men jag vill inte bli outad på Flashback eller få kiss-Tessan efter mig och hemmet nedbränt!
Iofs så bor jag en bra bit ifrån henne, men man vet aldrig!

Undrar om Tessan+Kimpa+kimpas mamma försöker sätta dit P*rnilla nu? Skylla skadegörelsen på henne?

Jo det är bra svårt att hålla sig😂.

Jo det är väl det mest troliga. Undrar vad den stackars p*rnilla gjort mot terese egentligen?
2019-05-08, 16:30
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Jo det är bra svårt att hålla sig😂.

Jo det är väl det mest troliga. Undrar vad den stackars p*rnilla gjort mot terese egentligen?

Alltså oerhört! Tur att jag sällan dricker nu för tiden, annars hade det nog lätt kunna bli en fylle-outning 😂😂

Det undrar jag med. Har hon insett att T är precis så galen som vi alla redan vet att hon är? Ställt henne mot väggen?
2019-05-08, 16:52
Medlem
Citat:
Alltså oerhört! Tur att jag sällan dricker nu för tiden, annars hade det nog lätt kunna bli en fylle-outning 😂😂

Det undrar jag med. Har hon insett att T är precis så galen som vi alla redan vet att hon är? Ställt henne mot väggen?

Skulle vara kul att veta vem som ringde brandkåren😁. Oavsett vem tessan och muppgänget anmäler så lär ju tessan iaf bli huvudmisstänkt som vanligt.
2019-05-08, 16:55
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Skulle vara kul att veta vem som ringde brandkåren😁. Oavsett vem tessan och muppgänget anmäler så lär ju tessan iaf bli huvudmisstänkt som vanligt.

Ja verkligen!
Är det hjälte-Tessan som vanligt?
Vilken tur att hon alltid är i närheten så att hon kan vara en hjälte och ringa brandkåren!
Hoppas verkligen att någon har tagit en skärmdump på det som skrevs inatt, speciellt det om mopeden.
2019-05-08, 16:58
Medlem
jah_man2s avatar
Här är ett par länkar som T's nya san vän postade här i forumet igår.
Tyvärr har jag inte hennes inlägg här i tråden sparade.

http://forumbilder.se/I5C73/screenshot-20190507-233858 Påstått mess från JK.

http://forumbilder.se/I5C73/screenshot-20190507-233053 Minns inte varför san vännen postade bilden.

http://forumbilder.se/I5C73/screenshot-20190507-232822 Återigen en obegriplig bild.

http://forumbilder.se/I5C73/screenshot-20190501-135930 Tydligen ett inlägg från Kimpas "nya" sida enligt san vännen.
2019-05-08, 17:10
Medlem
hum.by.666s avatar
Nej, det var inte moppen som brann. Det hade varit lite knivigt också för henne att ta sig hem därifrån. Minst 6 km att gå för bussen hade slutat gå vid den tiden. Tror inte Terese orkar gå hem, genom hela stan mitt i natten.

Såg nu att hon gjort ett nytt inlägg:
"Ha meka moppe då idioterna som förstört saker på moppen tog även bort skruvar så ha skruva så denna sitter fast nu
Tack för trevlig service på lajtis låna verktyg

Idiotern är anmälda skador är fotade. Anmält försäkrings bolaget"
Senast redigerad av hum.by.666 2019-05-08 kl. 18:02.
2019-05-08, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Nej, det var inte moppen som brann. Det hade varit lite knivigt också för henne att ta sig hem därifrån. Minst 6 km att gå för bussen hade slutat gå vid den tiden. Tror inte Terese orkar gå hem, dessutom genom hela stan mitt i natten.

Såg nu att hon gjort ett nytt inlägg:
"Ha meka moppe då idioterna som förstört saker på moppen tog även bort skruvar så ha skruva så denna sitter fast nu
Tack för trevlig service på lajtis låna verktyg

Idiotern är anmälda skador är fotade"

Är ju en jäkla slump isf. Tessans moppe blir vandaliserad samtidigt som en annan moppe brinner
Senast redigerad av Naturligt-urval 2019-05-08 kl. 17:16.
2019-05-08, 17:22
Medlem
Citat:
Är ju en jäkla slump isf. Tessans moppe blir vandaliserad samtidigt som en annan moppe brinner
Kan ju vara samma gärningsmän och två mopeder.
2019-05-08, 17:28
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Men vems moppe är det då som har brunnit? Stod ju i tidningen
Tror inte det var Terese som brände moppe, hon behöver den för att kunna fläska runt i stan.
Funderar istället över dessa två "vittnen", hur kan de se att moppen blivit skadad? De bor ute på Ön och Terese inne i stan på Kungsgatan. Den del av gatan där Terese bor ligger lite avsides, så att säga, alltså inget ställe man passerar om man inte har ärende dit. Därför borde vittnena ha befunnit sig i mopedens närhet för att se någon greja med den. Skumt är bara förnamnet.

Kom just på att "någon" hade tidigare ristat något på hennes dörr, då fanns det inga vittnen.
Senast redigerad av hum.by.666 2019-05-08 kl. 17:38.
2019-05-08, 18:07
Medlem
undercoverninjas avatar
Nu är det visst Malin som har förstört moppen:

http://forumbilder.se/I5CA2/tessan-moppe
2019-05-08, 18:13
Medlem
Citat:
Det missade jag!

Var i valet och kvalet om jag skulle sitta uppe till san vänen blev avstängd, men jag skulle upp och jobba så jag orkade inte

Så det kom en "varning" här igår alltså?

Åh nej, jag verkar också ha missat vad som hänt här inne igår. Var det en helt ny sanvän som kom in i tråden och ”bidrog”? Låt mig gissa, alla är falska och kriminella - utom T?!
2019-05-08, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Åh nej, jag verkar också ha missat vad som hänt här inne igår. Var det en helt ny sanvän som kom in i tråden och ”bidrog”? Låt mig gissa, alla är falska och kriminella - utom T?!

Ja men ungefär så. Mycket klagande på Pernilla och diverse andra, användaren hette dock 1pernilla om jag inte minns fel, så samma intelligensnivå som vanligt 🤦

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in