Citat:
Har hört att dom lämnade katter i flera veckor så djurskyddet var tvungen dit å ta sej in med hjälp av polis för att rädda dom små liven det var visst ren tur att dom kom när dom gjorde för katternas skull . Har även hört att J har djur förbud men han är då ute på Jörn å går med en hund.Har även hört att J sover på järnvägsstation men även vistas i lägenheten som visst är en ren misär enligt rykten.Tycker synd om hunden som inte har ett riktigt hem 🐕😟
Jag vet dock inte så mycket mer om T förutom det som skrivits här och att hon är rätt ökänd i Jörn. Hon var det redan innan pga. Alla "små" bränder hon anmälde och varje gång från hennes sida var det alltid ett anklagande att det var "inte svenskar" hon sett, men olyckligtvis varje gång inte kunnat iakta deras ansikten.🤔 Och det var inte bara bränder i lägenhetshuset hon anmälde, det var andra bränder runt om samhället hon blev vittne till och var först på plats eller iakttagit "inte svenskar" leka med elden... Så ja, T började vara misstänkt redan innan, och ännu mer sen den stora branden. Och samhällsborna började rent bli arg när det var så uppenbart någon medvetet vill förstöra på det viset och dessutom ett fler lägenhetshus och flera andras hem på det viset. Det är helt vansinnigt och samhället hade redan börjat förutspå vad som skulle ske tyvärr. Och vad jag vet så skulle 2 eventuellt 3 lägenheter bli tomma dom hade tänkt flytta 2 veckor senare pga. de inte kände sig trygga att bo kvar där.
Dom vågade knappt sova om nätterna eftersom de misstänkte ju denne person också, och visste inte vad hon var kapabel till egentligen just för att bränderna blev värre och värre för varje gång.😟 Och vad jag hört bor J*m*y fortfarande kvar i huset, men har hört ryktesvägar också att J*m*y träffar någon kvinna på samhället som är rankad i samma nivå som honom men vet inte riktigt om det stämmer. För bevisligen träffar han T fortfarande, han hoppar kanske mellan på samma sätt som T gör mellan sina två J.
Dom vågade knappt sova om nätterna eftersom de misstänkte ju denne person också, och visste inte vad hon var kapabel till egentligen just för att bränderna blev värre och värre för varje gång.😟 Och vad jag hört bor J*m*y fortfarande kvar i huset, men har hört ryktesvägar också att J*m*y träffar någon kvinna på samhället som är rankad i samma nivå som honom men vet inte riktigt om det stämmer. För bevisligen träffar han T fortfarande, han hoppar kanske mellan på samma sätt som T gör mellan sina två J.