2019-03-14, 21:16
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hennes vänner är förmodligen också utvecklingsstörda. Därför vet de inte bättre.

Men kan man verkligen vara så förståndshandikappad?
Jag önskar att alla som tror på henne också läser förundersökningen och denna tråd, så kanske de inser att hon är en notorisk lögnare som verkligen inte kan hålla sig till sanningen.
2019-03-14, 21:19
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Nu har hon sett det, och hennes svar är: "Öh jag ha inte sakt något sådant är någon som kommit åt min sida"

Huuuuur kan folk tro på henne? Det övergår mitt förstånd!

http://forumbilder.se/I4PBT/tessan-ifragasatt-2

Det är ju bara likasinnade som tror henne.

Helt klart märks samma mentala status som inför förra gången hon skulle upp i rätten. Fullt med desperata lögner på Facebook och försök att skylla ifrån sig. Allt sämre och genomskinligare lögner i sociala medier och här på Flashback en "sanvän" som försvarar henne och hjälper till att styrka lögnerna.
2019-03-14, 21:19
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Men kan man verkligen vara så förståndshandikappad?
Jag önskar att alla som tror på henne också läser förundersökningen och denna tråd, så kanske de inser att hon är en notorisk lögnare som verkligen inte kan hålla sig till sanningen.

Om de är utvecklingsstörda klarar de inte av att läsa FUP:en. För mycket text, för mycket detaljer.

De kan dessutom vara rädda flr Flashback. Tro att man blir hackad här.

Hon har definitivt inte uppmuntrat sina vänner att titta in här utan förmodligen hittat på skräckhistorier om sajten.
2019-03-14, 21:29
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Det är ju bara likasinnade som tror henne.

Helt klart märks samma mentala status som inför förra gången hon skulle upp i rätten. Fullt med desperata lögner på Facebook och försök att skylla ifrån sig. Allt sämre och genomskinligare lögner i sociala medier och här på Flashback en "sanvän" som försvarar henne och hjälper till att styrka lögnerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Om de är utvecklingsstörda klarar de inte av att läsa FUP:en. För mycket text, för mycket detaljer.

De kan dessutom vara rädda flr Flashback. Tro att man blir hackad här.

Hon har definitivt inte uppmuntrat sina vänner att titta in här utan förmodligen hittat på skräckhistorier om sajten.

Ni har helt rätt. (tyvärr)

Ja, så fort det närmar sig rättegång så brakar helvetet lös. Hoten haglar åt alla möjliga håll, hon blir hackad och självklart är hon helt oskyldig.

Skönt ändå att se att det faktiskt finns folk som ifrågasätter öppet på hennes Facebook, även fast Tessan är snabb på att radera.
2019-03-14, 21:30
Medlem
LillaTEs avatar
Nu får nån av våra moderatorer jobba hårt för jäklar vad det raderas här i tråden med. Misstänker att vår ”sanvän” snart är borta och avstängd
2019-03-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Nu får nån av våra moderatorer jobba hårt för jäklar vad det raderas här i tråden med. Misstänker att vår ”sanvän” snart är borta och avstängd

Lyckades skärmdumpa sista hotet innan detjag plockades bort👍
2019-03-14, 21:35
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval

Ja det fanns ju skäl att ta bort det och vi ska inte upprepa exakt vad som stod i det. Det bevisar dock att personen som skrev det är väldigt sugen på att smutskasta J igen.
Det visar också på den upphosade stressade mentala status som råder runt T
2019-03-14, 21:39
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval

Underbart! Du skärmdumpar hoten här, och jag skärmdumpar hennes Facebook
2019-03-14, 22:01
Medlem
Tessan umgås me dom som har svårt handikapp som inte förstår att tessan är inget annat än en bluff
2019-03-14, 22:05
Medlem
undercoverninjas avatar
Hon har iaf en smart vän på Facebook:
http://forumbilder.se/I4PBU/tessan-ifragasatt-3
2019-03-14, 22:05
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobran21
Tessan umgås me dom som har svårt handikapp som inte förstår att tessan är inget annat än en bluff
Ligger något i det faktiskt. Hon manipulerar dem bäst. Har sett svar från vänner på fejjan som just är på det viset.
Om rättegången förra året och årets är nog inget hon snackar vitt och brett om. Bara hur taskiga andra är som försöker sätta dit henne, att allt är ren lögn.
2019-03-14, 22:25
Medlem
xmzs avatar
En genomgång av hennes mobil/dator skulle vara hårresande att se. Skulle vara fan så kul att se dock! Kommer väl i någon FUP nån gång kan jag tänka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in