2018-02-14, 19:03
  #1201
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Tack. Jag fick rätt länk på PM nyss.
Hade iof väntat mig fler kommentarer på hennes vägg än de 14 jag hittade.

Hela den här historien tycker jag är djupt tragisk,speciellt för den där Joel.
Jag är jävligt förundrad hur det kommer sig att en endaste människa på allvar tror att hon är oskyldig.

Finns även nya kommentarer till gamla inlägg (18/1).

Jag är mest förundrad över att ingen av hennes "sanvän"-kompisar skrivit nåt.
2018-02-14, 19:07
  #1202
Medlem
jah_man2s avatar
Nu har maken precis postat ett inlägg på hennes vägg.
2018-02-14, 19:21
  #1203
Bannlyst
Ja. Jimmy har gjort inlägg på Facebook

Tråkigt Terese blir falsk dömd
Klart hon kommer överklag vad jag trorFör hon är oskyldig. Å måste hon ju överklaga

Joel blev dömd för stöld förut. Och han drog in Terese i det men Terese ej fälld för de va jag vet

Terese gör inget olagligt så varför skulle hon göra något olagligt under tre år hon dömd för de hon aldrig gjorde
2018-02-14, 19:33
  #1204
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Ja. Jimmy har gjort inlägg på Facebook

Tråkigt Terese blir falsk dömd
Klart hon kommer överklag vad jag trorFör hon är oskyldig. Å måste hon ju överklaga

Joel blev dömd för stöld förut. Och han drog in Terese i det men Terese ej fälld för de va jag vet

Terese gör inget olagligt så varför skulle hon göra något olagligt under tre år hon dömd för de hon aldrig gjorde
Hur kan det alltid vara någon annans fel?
Btw, sökte på lexbase och Joel fanns inte med där... Däremot fanns en viss Terese där men det är väl någon annans fel det med...
__________________
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-02-14 kl. 19:35.
2018-02-14, 19:35
  #1205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Ja. Jimmy har gjort inlägg på Facebook

Tråkigt Terese blir falsk dömd
Klart hon kommer överklag vad jag trorFör hon är oskyldig. Å måste hon ju överklaga

Joel blev dömd för stöld förut. Och han drog in Terese i det men Terese ej fälld för de va jag vet

Terese gör inget olagligt så varför skulle hon göra något olagligt under tre år hon dömd för de hon aldrig gjorde

Ja det här kan hon ju inte Acceptera!

Då är ju detta Förtal!
Vad säger Jörns borna då?

norran.se/nyheter/blaljus-nyheter/skelleftekvinna-skickade-dodshot-i-expojkvannens-namn-ska-doda-barnen-doda-alla-978780
2018-02-14, 19:55
  #1206
Bannlyst
Jörns bor säger inget
2018-02-14, 19:59
  #1207
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Jörns bor säger inget
om vadå?
2018-02-14, 20:00
  #1208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Tro vad ni vill men Terese har blivit döm nu för något hon inte gjort hennes man kan bevisa att hon är oskyldig som hon säger hon är så lyssna på sanningen Terese säger

Men ni tror ju bara på skit snacka så undra vem som är efterblivna

Sluta lek nu, du är bara pinsam. På riktigt pinsam.
Vi vet vad som är sant. Vi vet vad hon gjort.
Du har ingenting för att sitta å säga att hon är oskyldig, vi har läst allt om utredningen och vad för bevis som kommit fram.

Vet du vad som står i domen? Att bevisningen är STARK. Hade det inte funnits ett enda vittne så hade hon ändå dömts då den tekniska bevisningen redan har bevisat att det är Terese. Förstår du? Det finns MYCKET som bevisar att det är Terese. MYCKET!

Du får inbilla dig precis vad du vill, men kom inte hit till oss som faktiskt förstår och säg att vi har fel, för det har vi inte.

Tänk en extra gång på vad som står här, i domen och på Terese Facebook. Sen tänker du en gång till, för sanningen är framme sen länge, ingen idé att försöka dölja den.
2018-02-14, 20:03
  #1209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Nu har maken precis postat ett inlägg på hennes vägg.
Frågan är om han också lider av en utvecklingsstörning?

"Nu funderar Jag på hur Ni tänker när ni anklagar en person UTAN några grunder att gå på ...

"Utan några grunder..." efter såväl FUP som rättegång som fällande dom.
2018-02-14, 20:12
  #1210
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Frågan är om han också lider av en utvecklingsstörning?

Jag har inte mandat att bedöma om han har det eller inte.
Sannolikheten att han har det är nog rätt stor ändå.

Ingen normalt funtad 60-åring väljer att gifta sig med en underutvecklad mytoman och tar hennes parti.
2018-02-14, 21:58
  #1211
Medlem
LillaTEs avatar
Enligt domen så tillhör "jimmy-kontot" dem bägge, men språket och ordvalet tyder på att det faktiskt är Jimmy som skrivit inlägget på Tereses vägg.
Annars hade det ju kunnat vara en skön parodi om Terese ännu en gång kliver in och försvarar sig själv men under annat konto.


Någon i "sanvänskap" tycks i alla fall fortfarande tro på Tereses oskuld
2018-02-14, 22:27
  #1212
Medlem
Desiree-A-Scheins avatar
Och DÄR blev fru Lindgren-Kvicks Facebook privat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in