Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-26, 12:47
  #601
Avstängd
Rättegång där kommer Terese få gå då hon behöver behöver hon varje femte minut eller varje trettionde minut så äre bara för Terese att gå från rättsalen till toan punkt slut
2018-01-26, 12:48
  #602
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Går hon upp var femte eller trettionde minut på natten för att kissa också?
Ja tillfrån gör hon det. Lägg av nu Terese går på toa så ofta hon behöver som andra människor ni gå då ni behöver
2018-01-26, 12:49
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
För de mästa går hon varje femte minut men hon kan gå även varje 30 minut gå o kissa Terese ha inget gjort Joel men Joel ha varit på t med våld hon ha inget att erkänna för Terese har ingenting gjort hon kommer säg sanningen på rättegång att hon är oskyldig
Det där med hennes täta kissbehov blir knappast något problem för rätten. Hon får helt enkelt bära vuxenblöja i tingsrätten. Då kan hon uträtta sina behov hur ofta hon vill, utan att det stör förhandlingen.
Vad bra att hon är oskyldig. Då har hon inget att förlora, men allt att vinna, på att infinna sig i tingsrätten.
2018-01-26, 13:45
  #604
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Jag tror Arlighet123 menar att T sedan länge har någon slags intyg på att hon behöver kissa hela tiden. Inte att detta intyg ska vara direkt kopplat till rättegången men det kommer väl till pass nu.

Men det vore intressant att få veta vem som skrivit intyget och vad det står i det.

Hon ha länge haft besvären men intyg hon har är enkomt för rättegång så dom ska vet om att hon går antingen 5 eller 30 min eller då hon behöver på innebandyn är 20 min då va troligt vis blåsan i de skick varje 30 min därför äre olika olika gånger hur ofta hon måste gå på toa hon går då hon behöver. Nej ingen blöja eller kateter kontinent binda evunellt hon kanske har ja hon har ju jonaler från hon va sju år att dessa kissproblem fanns men blev värre efter våldtäkten
2018-01-26, 13:47
  #605
Medlem
steelis80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Ja tillfrån gör hon det. Lägg av nu Terese går på toa så ofta hon behöver som andra människor ni gå då ni behöver

Vänta, måste ändå få reda ut detta klart! Kissar Terese var 5:e minut eller var 30:e minut?
2018-01-26, 14:03
  #606
Avstängd
[quote=Lgswe|63035392]
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
För de mästa går hon varje femte minut men hon kan gå även varje 30 minut gå o kissa Terese ha inget gjort Joel men Joel ha varit på t med våld hon ha inget att erkänna för Terese har ingenting gjort hon kommer säg sanningen på rättegång att hon är oskyldig[/QUO
Om det är som du skriver!
Varför håller sig Terese undan rättegången då?
Om hon är oskyldig.Om hon är oskyldig lär det inte ta lång stund


Hon höll sig inte undan hon va på akuten pga hjärt fel. Ja hon är oskyldig de få ni höra hon säga på rättegång med o kissa de kommer hon gå iväg från rättsalen då hon måste o de bara apcentera
2018-01-26, 14:20
  #607
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Vänta, måste ändå få reda ut detta klart! Kissar Terese var 5:e minut eller var 30:e minut?
Terese kissar både varje femte minut o kissa också varje 30 minut är olika
2018-01-26, 14:28
  #608
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Vänta, måste ändå få reda ut detta klart! Kissar Terese var 5:e minut eller var 30:e minut?
Hon går både vEje femte min o varje 30 min olika blåsan är knasig o hon ha sina problem med kissblåsan apcentera hon gå ofta. Rättegång få ta en dag eller tio dagar
2018-01-26, 15:09
  #609
Medlem
Finns ingen orsak att springa på toa var femte minut, hon måste för fan lära sig att knipa igen eller ha inkontinesskydd. Finns inte en människa som kissar MYCKET var femte minut för då blir man uttorkad och så vidare, så det är småskvättar i så fall och det behöver man INTE gå på toa för var femte minut. Är du som försvarar Terese, helt jävla galen som skriver detta om toabesök var femte minut?

Vore Terese oskyldig så skulle hon dra på sig en Tenabinda och komma till rättegången utan tjafs. Bara skyldiga människor gömmer sig och tramsar, men oftast är det grova brottslingar som håller sig undan, inte småbus som Terese.
2018-01-26, 15:17
  #610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123


apcentera

😂 ordet du söker är nog acceptera
2018-01-26, 15:37
  #611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Vänta, måste ändå få reda ut detta klart! Kissar Terese var 5:e minut eller var 30:e minut?
Sluta driv med 'na nu. För Guds skull. Ha lite barmhärtighet.

2018-01-26, 15:42
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Hon ha länge haft besvären men intyg hon har är enkomt för rättegång så dom ska vet om att hon går antingen 5 eller 30 min eller då hon behöver på innebandyn är 20 min då va troligt vis blåsan i de skick varje 30 min därför äre olika olika gånger hur ofta hon måste gå på toa hon går då hon behöver. Nej ingen blöja eller kateter kontinent binda evunellt hon kanske har ja hon har ju jonaler från hon va sju år att dessa kissproblem fanns men blev värre efter våldtäkten
Förstår Terese att hon kommer att tvingas till rättegång i alla fall? Förr eller senare. Ditförd i polisbil om så behövs.


Det bästa sättet att dra av ett plåster är att dra av det snabbt. Inte att dra ut på pinan.

Förstår du liknelsen?

Säg åt Terese att det bästa är om hon kommer till rättegången den 31/:a.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback