2007-11-24, 17:57
Medlem
Kyozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weaz
Bomba 0,2 och fyll på med två linor på 0,1
Skjut 0,3
Eller snorta 0,2 och fyll på efter behov..

Du tror alltså att hon får mindre ut av att skjuta eller vad menar du? Högsta dosen du anger är när hon skall skjuta.
2007-11-25, 19:27
Medlem
morras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JTR_TR
Jag kan såklart svara på dina frågor, de är ju trots allt ett forum...
tack, mycket intressant läsning!
glad att saker och ting verkar funka för dig idag (anar några tuffa år), och nej tar inte lätt på att testa, kanske gör jag det aldrig.
intresset för a är baserat på en förhoppning om självmedicinering, är medveten om att jag är ute på mycket tunn is... men känner att jag inte har så mycket att förlora då livet är ganska outhärdligt just nu och har varit så de senaste 15åren.

har ingen depression eller så däremot en ätstörning (hetsätning), vilken är helt förlamande, det enda jag tänker på är mat, drömmer om det.. har nämligen nästan inga mättnadskänslor däremot starka hungerskänslor, kav vara hungrig trots att jag ätit så att jag knappt kan andas. varje dag är en plåga, som att ständigt gå på ngn idiotisk flygvärdinnediet! kan inte koncentrera mig på studier/arbete, ingen energi över till vänner o intressen.
känna hunger är för många en del av livets krydda, med njutningen att äta sig mätt, men min högsta önskan är att aldrig mer känna hunger, att äta efter schema och ägna mig åt annat än mat.

kanske är a inte svaret, men vet att läkarna har det iallafall inte.
2007-11-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoz
Du tror alltså att hon får mindre ut av att skjuta eller vad menar du? Högsta dosen du anger är när hon skall skjuta.
Nä, bomba 0,2 och ta två linor 0,1or, det blir 0,4 totalt

0,4 > 0,3
2007-11-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m!lk
Nä, bomba 0,2 och ta två linor 0,1or, det blir 0,4 totalt

0,4 > 0,3

Inled istället med en varm dryck du tycker om, krydda med dextropur och amfetamin. Är tjacket av dålig kvalité går det lika bra att dricka en 0,5g, lika bra att börja ordentligt, är det potent pulver ska det räcka med en 0,2-0,3g. När några timmar passerat och du börjar bli seg i både skalle och kropp kan du alltid fylla på med fina, väl hackade linor.
2007-11-29, 14:20
Medlem
luudvigs avatar
Hur är det att blanda med alkohol?
Tänk dig att man dricker lite på fredag, sen ett par timmars förfestande med alkohol på lördagen och sen köra resten av kvällen på affe. Hur blir det och är det dumt att blanda första gången?
2007-12-03, 21:17
Medlem
Går det att köpa amfetamin på internetapotek och vilka namn har de i så fall?

Hur får man annars tag på det om man saknar kontakter?
2007-12-03, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wertpert

Nej sånt finns inte på internetapotek.

Svårt om man inte har kontakter, man får kolla runt lite mer helt enkelt.
2007-12-03, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wertpert

amfetamin är troligtvis det som är lättast att fåtag på i sverige med tanke på allt som skrivits i medier om att det används flitigt av svenskarna och finns i väldigt stor utbredelse som det stod i aftonbladet.

Vet ej om dessa media "påståenden" stämmer, men jag "antar" att dom gör det

Fråga runt bland kompisarna (bara dom du litar på)... Många har nog fått erbjudande att köpa och kan då förmedla.
Good LUCK and God SPEED

PS. Har du ingen i din bekantskapskrets som håller på med något eller kan fixa så ska du nog inte använda det.
Är beroende framkallande efter man testat det några gånger och man inte får AT längre...

Men alla har vi ett val...
2007-12-08, 03:35
Medlem
NeffeiKs avatar
Jag har aldrig prövat tjack, så denna frågan kanske är lite dum, men jag drar den ändå. E har jag tagit en hel del, men det var länge sedan. Är det några stora skillnader mellan dem?
2007-12-08, 04:08
Medlem
onkelswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luudvig
Hur är det att blanda med alkohol?
Tänk dig att man dricker lite på fredag, sen ett par timmars förfestande med alkohol på lördagen och sen köra resten av kvällen på affe. Hur blir det och är det dumt att blanda första gången?

Det funkar bara finfint. Första gången jag drog en lina var jag rätt så bra packad, och även om det blev lite väl många linor den kvällen var det helt klart en av dom bästa partykvällar jag nånsin haft. För övrigt brukar jag oftast dricka både innan, under och efter inverkan av tjack. Enda att tänka på är väl att dricka extra mycket vatten då både alkohol och tjack torkar ut dig riktigt bra. Så för att slippa en fruktansvärd bakfylla/AT så är vatten a och o.
2007-12-08, 22:36
Medlem
SckrevvedUps avatar
För mig blir det helt olika rus om jag dricker, jämfört med om jag inte dricker. Tar jag nykter så blir det ett härligt solljus i bröstkorgen som skiner ut och ger mig lycka. Krökar jag samtidigt som jag tar tjack så blir det mest en kontrollerd fylla. Kan dricka hur mycket som helst.
2007-12-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaomao
Är beroende framkallande efter man testat det några gånger och man inte får AT längre...

Men alla har vi ett val...

Att man inte får en AT för att man blivit beroende är direkt fel, tjacket har ingen direkt avtändning utöver lite nedstämdhet. Men den kan kontrolleras om man hela tiden berättar för sig själv att man är inte deppig, det är bara en fysisk konsikvens av tjacket och har inget med din mentala hälsa att göra. Sen är det att inte vara ensam utan umgås med någon och vara i en possitiv miljö med glada toner och skratt. Detta funkar ju dock bara om du verkligen mår bra igentligen, är du nere i ditt vardagliga liv är det en annan sak, men också ett annat problem

Det andra är också fysiska konsikvenser av vad som händer med kroppen
med brist av mat,vatten och sömn osv. Inte mycket som beror på tjacket i sig.

Tjackets AT är alltså redan för en person på sin första lina något han kan påverka i väldigt stor grad, gör man allt fel kan det vara hämskt att gå av, gör man allt rätt känns det närmast inget alls, själv består min AT enbart av ökad törst efter jag sovit klart efter ett race

Sen ska man inte dra på för stora växlar på ordet "beroende" provat några ggr hur många är det? Jag vet ingen som påvisat fysisk abstinens när man vart utan tjack. Sen finns det en liten psykisk aspekt och det är att tjack är en jävligt kul drog att festa på, även kanon och knulla många många timmar på
så när man inte tar så kan man säkna tjacksexet eller känslan av att festa på tjo. Under längre tids bruk kan det psykiska beroendet öka, men en mental saknad efter något är inte samma sak och är starkt kopplat till en persons mentala styrka.

kan ju ta mitt senaste halvår sen semestern starta t.ex. Under semestern som startade i juli var jag vaken större delen av dom 4 veckorna. Det var vaket 5/7 dagar i veckan. när jag sen började jobba så körde jag under 2 veckor vaket mån-ons vila tors och sen vaket till söndag. Efter det blev det bara helger för man var tvungen att se ok ut på jobbet igen. Sen tog det slut någon gång i slutet av september. Då hade jag nog avverkat minst 60g.

Sen har det vart problem att få fram bra saker till rätt pris och jag har vart utan i 2 månader, har inte haft 1 symtom på beroende, ska man vara riktigt långsökt så är det enda symptomet att vi saknat vårt tjacksex för det är vad vi gör när vi racar...

Så beroende efter ett par ggr är nog möjligen en liten överdrift, det passar mer in på saker som tobak än tjo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in