Citat:
Ursprungligen postat av TimeHolk
Man kan verkligen inte överdriva med hur bra det är att dricka vatten :P hade en kompis som satt och drack öl ist, slutade med att han spydde en stund och fick gå och lägga sig fast än stora svårigheter med att somna

efter det började naturligtvis alla dricka en jävla massa vatten :P eftersom ingen hade tänkt på det innan, det jag vill komma fram till är att om du sitter å drar tjack så se till att ha ett glas vatten framför dig hela tiden. det är jävlgt bra eftersom att du automatiskt dricker av det i väntan på att det ska bli din tur att prata

Jo kan jag mycket väl tänka mig... tjack är ganska starkt, och öl är inte bästa alternativet... tillslut pallar väl inte magen mer...
Jag brukar alltid lägga fram en 1liters kanna och lägga i ett par isbitar när man väl börjat inta tjacket.
Blir alltid torr som en öken i käften/halsen ganska direkt efter IR intag..
Snort/Bomb känner man inte av torr-heten lika mycket, därför slarvar man ofta med vatten intaget...
En kompis till mig drack bara coca-cola under en tjack påverkan under en natt.. han fick sjuk AT och väldigt ont i magen i flera dagar....
Har själv gjort misstaget att bara dricka coca-cola... resulterade i extrem huvudvärk tillslut.....