2006-01-20, 19:01
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Äntligen kom din FAQ upp, Conen!! Bra jobbat, ser fram emot FAQ:en när den blir HELT klar!
2006-01-22, 22:36
Medlem
Onerrs avatar
Ja detta var en fin nybörjar faq. Ska ta med en polare imorgon som tagit 2 ggr förut och han undrar om det finns några risker om han varit vaken ca ett dygn innan han börjar ta pulvret. Antar att det är lugnt iom att man kan sitta uppe så länge på pulvret ändå men ville inte svara utan att fråga. Så är det lugnt att börja ta pulvret när man redan varit uppe i 24tim utan droger?
2006-01-22, 22:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onerr
Ja detta var en fin nybörjar faq. Ska ta med en polare imorgon som tagit 2 ggr förut och han undrar om det finns några risker om han varit vaken ca ett dygn innan han börjar ta pulvret. Antar att det är lugnt iom att man kan sitta uppe så länge på pulvret ändå men ville inte svara utan att fråga. Så är det lugnt att börja ta pulvret när man redan varit uppe i 24tim utan droger?

njae.. troligtvis inte.. man har väl tjackat i nån natt sen varvat ner under dagen och sen kört igen.. finns väl en minimal risk att snea som inte finns annars, det är helt klart bättre att vara utvilad.. jag hade kört hårt men jag har kanske tagit mer än 2 gånger..
2006-01-22, 23:10
Medlem
Jaaaas avatar
Föressten behöver man inte göra en lina för att snorta jag tycker det är lättast att bara dra ner en liten sked i zipen och snorta från skeden (självklart med nått form av rör ) det här funakr väldigt bra om det är nödvänndigt attvara diskret (tex på rave) eftersom det går väldigt snabbt tycker iaf att du kan ta upp det .
2006-01-22, 23:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Föressten behöver man inte göra en lina för att snorta jag tycker det är lättast att bara dra ner en liten sked i zipen och snorta från skeden (självklart med nått form av rör ) det här funakr väldigt bra om det är nödvänndigt attvara diskret (tex på rave) eftersom det går väldigt snabbt tycker iaf att du kan ta upp det .

det förutsätter att du har krossat det redan innan.. och med tanke på att detta är en nybörjarFAQ så tog jag inte upp saker som är överkurs..
har du sällan eller aldrig dragit tjack innan så ska man nog inte göra det på stamp heller..
2006-01-26, 04:42
Medlem
Dorazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa

de kan man ju göra, men de tjack man brukar köpa (iaf. jag) är väldigt kletigt och fuktigt..
Vilket inte är så skönt att snort, eller bra för den delen heller
2006-01-28, 19:55
Medlem
ruben saltes avatar
Detta var en bra mini FAQ!!!! Svarar på det mesta för nybörjaren! Jag är dock en inbiten tjackpundare och har inte mkt nytta av denna.....
2006-01-31, 18:56
Medlem
Citat:
Som helgknarkare så är de medicinska riskerna inte helt enorma

Det där kan väll inte riktigt stämma?

Beror väll iofs på vad man menar med helt enorma, men skadar gör det garanterat.
2006-02-02, 05:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomerang
Det där kan väll inte riktigt stämma?

Beror väll iofs på vad man menar med helt enorma, men skadar gör det garanterat.

absolut skadar det men i regel såpass lite så att kroppen hinner läka och vila sig mellan gångerna..
2006-02-02, 13:33
Medlem
holk på avis?

Citat:
Ursprungligen postat av Mjau
Tycker det är helt omöjligt att svälja mat på amfetamin, vätska går bra men mat blir som en enda stor äcklig gegga och inget smakar gott heller.

Mina tips för att lindra AT är att dricka stora mängder vatten, ta vitaminer och försöka få i sig flytande föda under ruset. När ATn kommer så tar man en spliff/holk och försöka ta det lugnt.

Benso är effektivare än holken på avisen. Enbart holken kan ju ge en jobbig nojja. Så fukar inte benso.
2006-02-02, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av homer56
Benso är effektivare än holken på avisen. Enbart holken kan ju ge en jobbig nojja. Så fukar inte benso.

Tjo va de va livat i holken i lördags.... lalalalal....
2006-02-02, 13:47
Medlem
Chunoos avatar
Yezzzzz........

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in