Om staten endast har fått in futtiga 2.8 miljoner i intäkter hitintills,
förstår vilken tänkande människa som helst att det här håller på att haverera totalt.
Nu är bara frågan, hur länge innan PN ger upp, och lägger ytterligare förluster till deras
redan förlustdrabbade företag, i form av en idiotsatsning som gått käpprätt åt helvete.
Alla dessa idioter som har suttit och kalkylerat, vad det här skulle dra in till statskassan,
och bli en guldko till PN, ha ha ha!!!
Fett sparken skall dom ha!!
Som jag skrev tidigare, det finns en anledning till 22 Euro gränsen i övriga länder,
och det är att det helt enkelt inte är lönsamt att driva in småbelopp.
Kostnaderna överstiger intäkterna.
T.o.m. en gravt förståndshandikappad hade kunnat räkna ut det, med 5 promille i blodet.