Citat:
Avenatti är en spelare som jag inte har en klar bild på om han är white- eller black hat. Om han är white hat måste han ha en uppgift som jag inte heller har lyckats identifiera. Jag har stämplat honom som black hat främst pga hans historik av affärer med Deep State och den bedömningen kvarstår tills jag övertygas om motsatsen.
Gällande Kavanaugh verkar jag vara den enda på vår planet som inte tror att han kommer sväras in som ny domare i högsta domstolen. Om jag känner Trump rätt skulle han aldrig förlåta en individs tidigare handligar, framförallt när det finns mängder med alternativa kandidater som är kvalificerade för uppdraget.
Jag har inte brytt mig om pågående anklagelser om sexuella övergrepp/trakasserier. Vad som däremot har fångat min uppmärksamhet är Republikanernas reaktion. Anklagerserna är så långt bak i tiden att dom är sedan längre preskiberade, förutom det faktum att dom än så länge inte är trovärdiga över huvud taget. Varför tillåts den anklagande parten diktera villkor som leder till att omröstningen skjuts på framtiden? Finns det en dold agenda?
Senator Grassley är ordförande över kommitén vars uppgift är att övervaka Justitiedepartementet. I den rollen verkar Grassley ha en betydande inverkan på Kavanaughs utfrågningsprocess. Det är Grassley som tillåter dom anklagande parterna att hållas som dom gör.
Igår matade Q min misstänksamhet med lite extra ved:
Q #2273:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 24 Sep 2018 - 1:43:32 AM
TRUST GRASSLEY.
Q
TRUST GRASSLEY.
Q
Lita på Grassley.
Lita på Grassley för vad? För att han tillåter anklagande parter förhala processen som skall leda till bekräftandet av Kavanaugh som ny domare i högsta domstolen?
Som ni vet litar jag inte på någon annan än mig själv. Mina instinkter säger att någonting inte stämmer med Kavanaugh och den förhalning av utfrågningsprocessen som sker. Detta är inte normalt för utnämningen av någon som alla ger sken av är den perfekta kandidaten.
1+1+1...