2017-11-30, 00:43
Medlem
Pussykings avatar
Hillary, hennes mail och alla som skyddade henne från att hamna bakom galler. Men, tick, tack..

https://mobile.twitter.com/NameRedacted4/status/935696193442779137
Citera
2017-11-30, 01:09
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
What is HUMA and why is that important? https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/7axud4/yuge_anon_found_connection_obama_prince_alwaleed/?utm_source=amp&utm_medium=comment_list

Harvard Universtiy Muslim Alumni. En ung Barack Obama fick sin skolgång betald av en nu fängslad Saudisk prins, och alla papper rörande hans skolgång är hemligstämplade. Varför?

Spännande! Jag tror det blåser upp till en perfekt storm :-)
Citera
2017-11-30, 01:11
Medlem
Mafiabhoys avatar
Det här är information som är Guld värd.

Trump håller just nu på att rensa inom sina egna led. Obama, Clintons, CIA agenter som talar ut o hela kittet, sök Alex Jones han har TUNGA videoklipp just nu om hur det ser ut i USA.

Sedan har vi det med Saudiern, ubåten i Argentina o alla andra händelser som har kommit till ljus.

Vi lever i en sjukt spännande tid i detta nu, just pga att Don Trump, Putin och några andra tunga presidener bestämt sig för att gå emot de familjer som helt enkelt har för mycket makt, de som reglerar världsekonomin.

Först hade jag svårt att ta denna tråd på allvar även fast jag innerst inne verkligen hoppades på att det skulle stämma. Men efter att ha sett Ron Paul prata om det, Putin hinta öppet om det och hört Felipe Coronel lägga sina tunga fakta så har jag jätte svårt att tro att denna tråd över huvudtaget skall tas som ett skämt, haha! Vi vittnar kanske om en helt ny epok här i människohistorien. Trump med allierade har startat ett krig mot de som styr ekonomin världen över.

Frågan är vad fan vi ska göra här i Sverige nu, bör vi vara oroliga över samhällskollaps, vad händer med alla pengarna ( som ju är deras skuldnotor ) osv osv.

Alla ni som har goda mänskliga råd till en broder, låt höra! Varit inne i såna här grejer jätte länge, helt bissart att det börjat visa sig sakta men säkert, att allt alla nånsin sagt till mig, inte varit något annat än självaste lögnen.

Länge leve kärleken, och må alla ni som vet att det ni sysslar med är helt jävla fel någon dag stå framför den Gode guden eller kraften eller vad det än är, och få tillbaka allt det som ni gjort under alla dessa låååånga lååååångaa år.

Meeto kampanjen och alla andra skräpnyheter är bara till för att dölja den riktiga sanningen, som systemet så gärna vill att INGEN NÅGONSIN ska få veta, men som sakta men säkert kommer komma upp som det som det har utspelat sig i flera hundra år nu, ja exakt vad det är, en satans jävla bluff.

Denna tråden bör visas på fucking nyheterna och inte dem här löjliga jävla sexkampanjerna som bara vill göra så att alla pedofilanklagelser runt om i världen inte ska synas mitt i hela skiten. Ja juste! Rika bankirer o dylikt avslöjas som pedofiler, och högt uppsatta politiker avgår och tas ifrån sig sitt ämbete el/titel m.m.

Se bara på vad världsekonomin som i sin grund är roten till krig, vapen, och all hat, har förvandlat oss till. Vi är fucking robotar i maskinens händer i grund o botten. Jag klagar inte, jag har det ganska hyfsat, men det är så jälva mycket runtomivärlden som händer så jag med mitt samvete ska tycks att världsordningen är hur bra som helst och bara stirra blint i att deras falska papperslappar är det som får hela jävla planeten att snurra.

Går liksom inte ihop med det som verkligen gäller, punkter som Världsfred, klimatet, värna om allt levande, ta hand om vår planet, bara vara en klok människa för Guds skull, för skapelsens skull!

Infinite Love#
Truth'll setcha' free#
WakeUpWorld! #
Makt till de upplysta o godhjärtade människor runtomiTellus #

Mafiabhoy for President

Jag hade iallafall gjort ett tusen gånger bättre jobb än han tröge fete jäveln Löven och hans jemlikar i riksdan, Det kan jag med 100% sannolikhet garantera, sakta men säkert!

Ridååå, AVGÅÅÅ hela Svea Rike Land, eller öppna ögonen och se den flygande örnen som lite försiktigt svingar sina guldiga freds-pungkulor som kanske senare förvandlas till Guldiga Vingar som kommer bära hela vår mänskliga ras och alla andra raser till en helt ny tidsepok.

Godnatt
Senast redigerad av Mafiabhoy 2017-11-30 kl. 01:31.
Citera
2017-11-30, 01:34
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiabhoy

Vad har Felipe aka Immortal Technique sagt/skrivit. Antar det är han som var hos Joe Rogan för ett par år sen ?
Citera
2017-11-30, 01:50
Medlem
Alla står under hammaren för sitt eget deltagande. Vi är alla isolerade från oss själva och varandra genom vårt handlade genom historien. Karmas universella lag har varit känd i alla tider, för samtliga. Vi har av olika anledningar valt att bortse från det. Du vet bara själv anledningen till det. Ingen kan tvinga någon annan att förstå det man inte vill se. Utifrån den enkla sanningen har åren passerat och slutprodukten är minst sagt ambivalent; vad kan vi annars förvänta oss? Ingen borde ta det jag skriver för sanning eller halv-sanning. Så länge vi tar någon annans ord för vårt eget har vi inte lärt oss någonting. Talar jag sanning, halv-sanning eller ljuger nu? Lär känna din omgivning genom dig själv, integrera den i dig själv och observera resultatet. För att något inte är som det alltid varit eller för att du inte haft möjlighet att tydligt nog kommunicera ger dig ingen helig rätt att gå bananas. Tvärtom. Den rädsla/smärta du känner är växtvärk och du behöver läka.
Citera
2017-11-30, 01:52
Medlem
Mafiabhoys avatar
Han nämnde ganska mycket sjuka grejer i hans låt the poverty of philosophy, kolla även Jesse Ventura, sagt sådana här grejer sedan lång tid tillbaka, mer eller mindre bannlyst från USA frånomed nu , en fucking Navy SEAL bannlyst från sitt eget land, David ickes snack om reptilerna och allt sånt.

Vad i helvete håller på o hända egentligen, om man tänker efter riktigt noga?

"Crazy shieeeeett is happenin all over this Damn God less world, please dear God save us from Religion, The fake institutions, and the biggest fake institution of em all, the Goddamn monetary institution"
Youtube commenters från USA skriver allt möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
[/spoiler]

Vad har Felipe aka Immortal Technique sagt/skrivit. Antar det är han som var hos Joe Rogan för ett par år sen ?
Citera
2017-11-30, 01:56
Medlem
Mafiabhoys avatar
Visst har du möjligtvis en poäng i ditt inlägg,
Eller tillomed många för den delen, men det ger änå inga svar på vad man ska förbereda sig för om det ekonomiska systemet kollapsar, eller dylikt, You get it, undrar vad som kommer ske de närmsta tio åren allså!

Citat:
Ursprungligen postat av Sagosand
Alla står under hammaren för sitt eget deltagande. Vi är alla isolerade från oss själva och varandra genom vårt handlade genom historien. Karmas universella lag har varit känd i alla tider, för samtliga. Vi har av olika anledningar valt att bortse från det. Du vet bara själv anledningen till det. Ingen kan tvinga någon annan att förstå det man inte vill se. Utifrån den enkla sanningen har åren passerat och slutprodukten är minst sagt ambivalent; vad kan vi annars förvänta oss? Ingen borde ta det jag skriver för sanning eller halv-sanning. Så länge vi tar någon annans ord för vårt eget har vi inte lärt oss någonting. Talar jag sanning, halv-sanning eller ljuger nu? Lär känna din omgivning genom dig själv, integrera den i dig själv och observera resultatet. För att något inte är som det alltid varit eller för att du inte haft möjlighet att tydligt nog kommunicera ger dig ingen helig rätt att gå bananas. Tvärtom. Den rädsla/smärta du känner är växtvärk och du behöver läka.
Senast redigerad av Mafiabhoy 2017-11-30 kl. 02:06.
Citera
2017-11-30, 02:05
Medlem
Citat:
Visst har du möjligtvis en poäng i ditt inlägg,
Eller tillomed många för den delen, men det ger änå inga svar på vad man ska förbereda sig för om det ekonomiska systemet kollapsar, exempel.

Ingen vill överge något som de är så pass beroende av, oavsett i vilket spektra av systemet de befinner sig. Överges systemet borde det tämligen komma från högsta ort, alltså ett gemensamt beslut och logiskt vore då en redan förberedd lösning. Vem vet?
Citera
2017-11-30, 02:11
Medlem
Mafiabhoys avatar
Absolut! Helt rätt har du iom att folk aldrig kommer släppa sina tillgångar etc. Etc. Men här snackar vi om att kanske vara tvugna att bojkotta de pengarna som styr just nu , då spelar det ingen roll vad någon säger, och det är där o då som vi ska se till att enas o samarbeta för att skapa ett bra liv till alla hedetliga medborgare med vår egen energi och våra egna länders resurser tillexempel omfördela, fin bil åt alla , tak över huvud åt alla, bra mat åt alla etc. Etc.

Men då får vi fan också se till att det är rätt människor som styr och att folket i helhet enas och samarbetar istället för som i dag i detta tråkiga individualistiska samhälle.
Citat:
Ursprungligen postat av Sagosand
Ingen vill överge något som de är så pass beroende av, oavsett i vilket spektra av systemet de befinner sig. Överges systemet borde det tämligen komma från högsta ort, alltså ett gemensamt beslut och logiskt vore då en redan förberedd lösning. Vem vet?
Senast redigerad av Mafiabhoy 2017-11-30 kl. 02:17.
Citera
2017-11-30, 02:12
Medlem
Citat:
Absolut! Håller med i det du säger här.

Men då får vi fan också se till att det är rätt människor som styr och att folket i helhet enas och samarbetar istället för som i dag i detta tråkiga individualistiska samhälle.

Går det att skapa ett samhälle som är individualistiskt styrt utan att det tar en individualistisk underton?
Isåfall, vad behöver individuellt styras?
Citera
2017-11-30, 02:21
Medlem
santacls avatar
I dessa #metoo tider så tycker i alla fall jag att denna teori kan vara intressant.

Att det är någon som läcker allt detta för att få bort folk som jobbat med/åt CIA dvs Mockingbird. Kan det ligga något i det ?

https://www.youtube.com/watch?v=NoLKqBPGGLQ

Minst två från NPR har fått avgå, någon från CNN, idag Lauer, kanske fler? Tillfälligheter eller ?

https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/7ghxw2/cnn_producer_fired_over_claims_of_inappropriate/dqj9d89/
Citera
2017-11-30, 08:07
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
I dessa #metoo tider så tycker i alla fall jag att denna teori kan vara intressant.

Att det är någon som läcker allt detta för att få bort folk som jobbat med/åt CIA dvs Mockingbird. Kan det ligga något i det ?

https://www.youtube.com/watch?v=NoLKqBPGGLQ

Minst två från NPR har fått avgå, någon från CNN, idag Lauer, kanske fler? Tillfälligheter eller ?

https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/7ghxw2/cnn_producer_fired_over_claims_of_inappropriate/dqj9d89/

Jag tror definitivt att #metoo är en del av detta att rensa ut folk som en del av cabalen. Självklart hoppar andra på och med kommer nån Lasse Kronér typ av bara farten. Men man ska inte underskatta vad det innebär när så här många personer med makt försvinner på ett bräde. Politiker bygger sina karriärer på kontaktnät det byggt under decennier. Journalister på förtroende som också byggs under lång tid.

De här amerikanska namnen är mest namn för mig, men jag kan jämföra med Virtanen som mina vänsterkompisar älskade och eftersom han sponsrade sina krönikor dök de alltid upp i mitt flöde på Facebook. Det var en stark röst som försvann ur valrörelsen. Och i mitt flöde gör det väldigt stor skillnad. Det är väldigt lugnt på vänsterläktarn just nu, luften verkar gått ur dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in