Det här är information som är Guld värd.
Trump håller just nu på att rensa inom sina egna led. Obama, Clintons, CIA agenter som talar ut o hela kittet, sök Alex Jones han har TUNGA videoklipp just nu om hur det ser ut i USA.
Sedan har vi det med Saudiern, ubåten i Argentina o alla andra händelser som har kommit till ljus.
Vi lever i en sjukt spännande tid i detta nu, just pga att Don Trump, Putin och några andra tunga presidener bestämt sig för att gå emot de familjer som helt enkelt har för mycket makt, de som reglerar världsekonomin.
Först hade jag svårt att ta denna tråd på allvar även fast jag innerst inne verkligen hoppades på att det skulle stämma. Men efter att ha sett Ron Paul prata om det, Putin hinta öppet om det och hört Felipe Coronel lägga sina tunga fakta så har jag jätte svårt att tro att denna tråd över huvudtaget skall tas som ett skämt, haha! Vi vittnar kanske om en helt ny epok här i människohistorien. Trump med allierade har startat ett krig mot de som styr ekonomin världen över.
Frågan är vad fan vi ska göra här i Sverige nu, bör vi vara oroliga över samhällskollaps, vad händer med alla pengarna ( som ju är deras skuldnotor ) osv osv.
Alla ni som har goda mänskliga råd till en broder, låt höra! Varit inne i såna här grejer jätte länge, helt bissart att det börjat visa sig sakta men säkert, att allt alla nånsin sagt till mig, inte varit något annat än självaste lögnen.
Länge leve kärleken, och må alla ni som vet att det ni sysslar med är helt jävla fel någon dag stå framför den Gode guden eller kraften eller vad det än är, och få tillbaka allt det som ni gjort under alla dessa låååånga lååååångaa år.
Meeto kampanjen och alla andra skräpnyheter är bara till för att dölja den riktiga sanningen, som systemet så gärna vill att INGEN NÅGONSIN ska få veta, men som sakta men säkert kommer komma upp som det som det har utspelat sig i flera hundra år nu, ja exakt vad det är, en satans jävla bluff.
Denna tråden bör visas på fucking nyheterna och inte dem här löjliga jävla sexkampanjerna som bara vill göra så att alla pedofilanklagelser runt om i världen inte ska synas mitt i hela skiten. Ja juste! Rika bankirer o dylikt avslöjas som pedofiler, och högt uppsatta politiker avgår och tas ifrån sig sitt ämbete el/titel m.m.
Se bara på vad världsekonomin som i sin grund är roten till krig, vapen, och all hat, har förvandlat oss till. Vi är fucking robotar i maskinens händer i grund o botten. Jag klagar inte, jag har det ganska hyfsat, men det är så jälva mycket runtomivärlden som händer så jag med mitt samvete ska tycks att världsordningen är hur bra som helst och bara stirra blint i att deras falska papperslappar är det som får hela jävla planeten att snurra.
Går liksom inte ihop med det som verkligen gäller, punkter som Världsfred, klimatet, värna om allt levande, ta hand om vår planet, bara vara en klok människa för Guds skull, för skapelsens skull!
Infinite Love#
Truth'll setcha' free#
WakeUpWorld! #
Makt till de upplysta o godhjärtade människor runtomiTellus #
Mafiabhoy for President
Jag hade iallafall gjort ett tusen gånger bättre jobb än han tröge fete jäveln Löven och hans jemlikar i riksdan, Det kan jag med 100% sannolikhet garantera, sakta men säkert!
Ridååå, AVGÅÅÅ hela Svea Rike Land, eller öppna ögonen och se den flygande örnen som lite försiktigt svingar sina guldiga freds-pungkulor som kanske senare förvandlas till Guldiga Vingar som kommer bära hela vår mänskliga ras och alla andra raser till en helt ny tidsepok.
Godnatt