2018-09-23, 10:41
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ja jäklar där var judar inte populära

Som sagt undrar jag om det är detta Q-grejset handlar om - samt om Q-följare i den här tråden skriver under på det religiösa flummet, judehatet, etc.

Klipper in mitt föregående inlägg här.

"Den första tråden jag gav mig in i var en soppa av judehat ("Alla judar är onda"), ett par "nigger"-kommentarer, en hel del kristet flum om "the second coming of christ" och annat religiöst snack, kommentarer om att judar kidnappar barn och dricker deras blod(!), kommentarer om att gud och satan existerar på riktigt, nån kommentar om att Förintelsen ej ägt rum, samt ännu mer religiöst flum.

Skriver Q-följare i denna tråd under på detta?

Är Q-följare religiöst troende människor?"
Citera
2018-09-23, 11:19
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Nu drog du rätt stora växlar direkt

Mig veterligen är det endast en person härinne som skriver ord som Jude eller Troll, han har också FB mest osmakliga namn.
Jag har dessutom försökt moderera det lite för det drar ned diskussionen rejält, hoppa gärna in ni andra när dom orden börjar flyga omkring.

Jag drog inga växlar Ställde en uppriktigt nyfiken fråga då jag har svårt att greppa vad det här går ut på. Kikar man på Voat-tråden så får jag känslan av att det är en judehatande, religiös sekt som tror på gud, satan och att judar dricker barnblod. Undrar därmed om det är vad Q-följare i den här tråden också tror på, eller om de förkastar detta tänk och har en egen teori.
Citera
2018-09-23, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Jag drog inga växlar Ställde en uppriktigt nyfiken fråga då jag har svårt att greppa vad det här går ut på. Kikar man på Voat-tråden så får jag känslan av att det är en judehatande, religiös sekt som tror på gud, satan och att judar dricker barnblod. Undrar därmed om det är vad Q-följare i den här tråden också tror på, eller om de förkastar detta tänk och har en egen teori.

Israel for last

Q

Tror det är mer sionisterna som är illa ute, vilka är dom RIKTIGT RIKTIGA judarna ?
Kan ju finnas sk troll på det nya stället och VEM vet vilka som står bakom dem som skriver så mycket hat mm !
Expand your thinking !!
Citera
2018-09-23, 11:28
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Nu drog du rätt stora växlar direkt

Mig veterligen är det endast en person härinne som skriver ord som Jude eller Troll, han har också FB mest osmakliga namn.
Jag har dessutom försökt moderera det lite för det drar ned diskussionen rejält, hoppa gärna in ni andra när dom orden börjar flyga omkring.

Din självcensurerande tölp, sålänge inte Jude frågan tas upp så kommer problemen vi står inför aldrig att lösas, att låtsas som att marxism, kommunism, feminism, krigen i M.Ö, dekadens och brytandet av kärnfamiljen inte har en gemensam nämnare i JUDEN är som att försöka stoppa en sjunkande båt med en ihålig spann.

Att Q står bakom detta visar på att det är på riktigt, det är inte längre Civ Nat nivå, nu är det game time.

Trust the plan.
Citera
2018-09-23, 11:33
Medlem
Citat:

Det är HRC som dricker blod, vi känner alla någon som sett filmen där HRC tillsammans med Huma Abedin skalar av ansiktet på en flicka runt 10 år. Eller dom dricker egentligen inte blodet utan det är adrenochrome som bara kan utvinnas om offren är riktigt livrädda. Dom huserar i Astors gamla villa och Rotschild brukar vara värd för sammankomsterna.
Citera
2018-09-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Din självcensurerande tölp, sålänge inte Jude frågan tas upp så kommer problemen vi står inför aldrig att lösas, att låtsas som att marxism, kommunism, feminism, krigen i M.Ö, dekadens och brytandet av kärnfamiljen inte har en gemensam nämnare i JUDEN är som att försöka stoppa en sjunkande båt med en ihålig spann.

Att Q står bakom detta visar på att det är på riktigt, det är inte längre Civ Nat nivå, nu är det game time.

Trust the plan.

Ja, Tampis har nog rätt...
Citera
2018-09-23, 11:57
Medlem
Fittahoras avatar
När vi ändå är inne på ämnet judar/Israel är det värt att nämna några av George Papadopoulos's senaste tweets:
George Papadopoulos
@GeorgePapa19

Coincidence? An ISRAELI diplomat named Christian Cantor introduced me to AUSTRALIAN intelligence officer, Erika Thompson, as his "girlfriend" in April 2016. Both confessed how much they hated Trump. After I humiliate UK prime minister David Cameron, Erika introduces me to Downer
10:16 PM - 22 Sep 2018
George Papadopoulos
@GeorgePapa19

Australia, if you are listening, do not sacrafice and damage your relationship with the USA to protect Alexander Downer. He sold you out for the sole purpose to try and sabotage Donald Trump to keep his links to the Clintons alive and well.
5:24 PM - 22 Sep 2018
George Papadopoulos
@GeorgePapa19

Alexander Downer will go down in history as a stooge for Clinton who single handedly caused irreparable damage between the USA-Australia. Congrats, buddy.
1:02 PM - 21 Sep 2018
George Papadopoulos
@GeorgePapa19

After reports are finally out that the British and Australian governments were actively spying and trying to sabotage the Trump campaign, those two governments called the president to ask for him not to declassify any FISA documents. Strange.
11:18 AM - 21 Sep 2018
Som jag skrev om igår.
George Papadopoulos
@GeorgePapa19

I repeat: the British and Australian governments were illegally spying on the Trump Campaign by April 2016. Let that sink in.
11:12 AM - 20 Sep 2018
Och de var bara några få utvalda tweets. Besök hans twitter, det finns hur mycket godsaker som helst.

Jämför även det han säger med det jag har skrivit om här i tråden; Papadopoulus blev lurad av FBI, han är en Patriot och Trump trogen samt gårdagen då jag avslöjade att UK och Australien var dom två stater som Trump nämnde som "allierade".

Också får vi inte glömma detta guldkorn:
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Min teori/förhoppning: Trumpadministrationen flyttade ambassaden från Tel Aviv, en stad grundad av judar och innan Israels uppkomst av judarna betraktad som deras huvudstad.

Jerusalem var Palestinas huvudstad innan britterna intog staden 1917. Jerusalem anspråkas av Palestina, som anser det vara sin huvudstad, liksom av Israel efter grundandet 1948.

Många är dom som inte erkänner Israel som stat och min teroi/förhoppning är att det i planen ingår att staten Israel skall upplösas och dess mark återges till tidigare ägare. Om det sker är USAs ambassad lokaliserad i Palestinas huvudstad Jerusalem och inte i judarnas huvudstad Tel Aviv.

Citat:
We are saving Israel for last.
Very specific reason not mentioned a single time.
Q
Citera
2018-09-23, 14:46
Medlem
Eftersom Michael Flynn nämns i tråden ibland kan den här notisen The Washington Post passa bra.

"A former top White House official has revised her statement to investigators about a key event in the probe of Russian interference in the 2016 election, after her initial claim was contradicted by the guilty plea of former national security adviser Michael Flynn, according to people familiar with the matter.

K.T. McFarland, who briefly served as Flynn’s deputy, has now said that he may have been referring to sanctions when they spoke in late December 2016 after Flynn’s calls with Russia’s ambassador to the United States, these people said.

When FBI agents first visited her at her Long Island home in the summer of 2017, McFarland denied ever talking to Flynn about any discussion of sanctions between him and the ambassador, Sergey Kislyak, in December 2016 during the presidential transition.
For a time, investigators saw her answers as “inconsistent,” putting her in legal peril as the FBI tried to determine if she had lied to them.

Special counsel Robert S. Mueller III’s team is examining whether Flynn’s conversations with Kislyak are in any way related to Russia’s interference in the 2016 election. At the time, some suggested Flynn might have violated the Logan Act, a law that prohibits private citizens from conducting foreign policy. It’s highly unlikely Flynn would have faced any consequences from the Logan Act, which has not been used in more than 150 years. But Flynn put himself in legal peril when he told investigators he did not discuss sanctions with the ambassador.

Flynn pleaded guilty last December to lying to the FBI about his calls with Kislyak and has been cooperating with Mueller. He is scheduled to be sentenced in mid-December.

What happened between Flynn, Trump and Comey? The Fact Checker's Timeline
President Trump, former FBI director James B. Comey and former national security adviser Michael Flynn's stories are entangled, to say the least. (Meg Kelly/The Washington Post)

[‘The Apprentice’ book excerpt: At CIA’s ‘Russia House,’ growing alarm about 2016 election interference]

Court papers filed in connection with Flynn’s plea indicated that a senior Trump transition official was involved in strategizing over the conversations with Kislyak. That official was not identified in the court papers, but people familiar with the case have said it was McFarland.

Prosecutors have sought to determine what Trump or those close to him knew about Flynn’s calls with the Russian ambassador, but McFarland does not appear to be a critical witness in that regard, according to people familiar with the matter.

Not long after Flynn’s plea, McFarland was questioned by investigators again about her conversations with Flynn, and she walked back her previous denial that sanctions were discussed, saying a general statement Flynn had made to her that things were going to be okay could have been a reference to sanctions, these people said.

McFarland’s account does not answer the question of what the president knew or didn’t know about Flynn’s interactions with the ambassador, these people said.

K.T. McFarland served as deputy national security adviser in the first half of 2017. (Jabin Botsford/The Washington Post)
McFarland didn’t respond to multiple requests for comment, including emails and calls to her home."

Eventually, McFarland and her lawyer Robert Giuffra were able to convince the FBI that she had not intentionally misled the bureau but had rather spoken from memory, without the benefit of any documents that could have helped her remember her exchanges with Flynn about the Kislyak conversations, these people said.

Mueller’s team appears to be satisfied with McFarland’s revised account, according to people familiar with the probe.

Just days after Flynn talked to Kislyak, however, McFarland said that her memory was clear, and that the two had never discussed sanctions or how the incoming Trump administration hoped Russia would respond.

Early on the morning of Jan. 13, 2017, McFarland phoned one of the authors of this article to rebut a column in The Washington Post, which said Flynn and Kislyak had spoken “several times” on Dec. 29, the day the Obama administration announced it was expelling 35 Russian officials and taking other punitive measures."

https://www.washingtonpost.com/world/national-security/former-top-white-house-official-revises-statement-to-special-counsel-about-flynns-calls-with-russian -ambassador/2018/09/21/77bb8a7e-bb50-11e8-bdc0-90f81cc58c5d_story.html?noredirect=on&utm_term=.26 cf175abfdc
Citera
2018-09-23, 14:51
Medlem
Citat:
Är det här FBI kommentar om Kvanaugh våldtäktsanklagelse?

Är den legit så är det ju inte direkt brottsligt (längre)...

https://mobile.twitter.com/peterluisvenero/status/1043394603712307200

Dessutom har alla som hon påstår var med på festen, gått ut och sagt att det inte stämmer, de har aldrig varit på en fest med Kavanaugh och påstådda BO på samma fest. Till och med påstådda BO's nära vän, som hon nämnt som ett av vittnena, säger nu att det inte stämmer.

Inte undra på att FBI säger ifrån då.
Citera
2018-09-23, 15:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Dessutom har alla som hon påstår var med på festen, gått ut och sagt att det inte stämmer, de har aldrig varit på en fest med Kavanaugh och påstådda BO på samma fest. Till och med påstådda BO's nära vän, som hon nämnt som ett av vittnena, säger nu att det inte stämmer.

Inte undra på att FBI säger ifrån då.

Men nu påstås det ju att övergreppet troligen skedde men att det var Kavanaughs dubbelgångare som gjorde det så det finns bevis för att festen skedde och att hon var där
Citera
2018-09-23, 16:40
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Vad är det jag försöker? Du låter paranoid. Jag undrade bara om folk i den här tråden skriver under på att det finns gudar, djävlar, bloddrickande judar, etc.
Du säger att du skriver under - bra, då vet jag.

Vad som hände när Sverige släppte religion vet jag ej - men förmodligen så var det väl som så att vi insåg att det ej existerar gudar, andar, själar och liknande övernaturliga väsen. Tack och lov för det.
Vi var ju dessutom ej involverade i andra världskriget vilket lämnade vårt land i väldigt bra skick jämfört med resten av Europa. Länder i risigt skick med desperata medborgare är nog mer benägna att tro på högre makter och liknande hittepå.

Kan du definiera "så småningom"?
A) Inom loppet av sex månader
B) Inom loppet av sex till tolv månader.
B) Inom loppet av 1 - 10 år.
C) Inom loppet av 10 - 20 år.

"Ingen rök utan eld". Gäller det även kristendomen? Tänker på de mängder av pedofila våldtäkter som skett inom kristendomen de senaste åren.
Det är nog precis så illa i hela Q-rörelsen som det ser ut i den här tråden. Helt sjukt, och egentligen vill man ju bara skratta åt det. Tills man kommer ihåg allt Q-skyltviftande under de stormöten som världens mäktigaste man -- USAs president -- håller med stora skaror av fans. Man bör nog faktiskt vara orolig för hela vår demokrati.
Citera
2018-09-23, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Det är nog precis så illa i hela Q-rörelsen som det ser ut i den här tråden. Helt sjukt, och egentligen vill man ju bara skratta åt det. Tills man kommer ihåg allt Q-skyltviftande under de stormöten som världens mäktigaste man -- USAs president -- håller med stora skaror av fans. Man bör nog faktiskt vara orolig för hela vår demokrati.

Det bör du VARA orolig för just det här hemma !
Vad e det med folk , sover på som lamm o läser massa fake news !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in