2018-05-15, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kneedrag
Trump tillhör deep state . Han är med i samma klubb. Vad jag tror är att Rothschild kommer sänka dollarn och de kommer skylla allt på Trump. Sen blir det inbördeskrig i Usa.

Vi får vänta och se. Hoppas goda krafter jobbar

OM allt som Q säger stämmer så var det något som slog mig när jag läste ditt inlägg.

Gå tillbaka till napoleonkrigen, Rotsch1ld var det som avgjorde det kriget, dom drog in finansieringen till Napoleon och ökade finansieringen till england.
- Sådan makt har dom alltså haft historiskt.

Soros sänkte Bank of England och krossade ju kronan på 90-talet, han kunde sänka länder.

Det finansiella vapnet är ganska potent mao.

Deep State är ju enligt Q - Rotsch, Soros och Saud.

Skulle trump/white hats vara på väg att förgöra deep state/kabal som leds av ovanstående tre aktörer så vore det ju ganska smart att släppa lös det finansiella vapnet på USA?

-ett argument för att Trump är immun är att marines sades raida CIA och NSA i Virginia för ett tag sedan och tog tillbaka 35 trillion USD i embezzled funds. Trump har alltså en rejäl krigskassa.

-ett argument för att Trump är two-faced är att Soros et.al inte släppt sitt finansiella vapen trots att Q hävdar att vi nu nått point of no return och att segern är i sikte. Man hade ju ganska enkelt kunnat starta börskraschen som ju är i antågande ändå.

-det var ett kraftigt fall på börsen innan jul som slutade på 666 punkter ned, var det deras försök och nu är ammunitionen slut?

Vad tror ni?

Soros har väl flyttat alla sina medel till en stiftelse, varför då?
Citera
2018-05-15, 12:52
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kneedrag
Trump tillhör deep state . Han är med i samma klubb. Vad jag tror är att Rothschild kommer sänka dollarn och de kommer skylla allt på Trump. Sen blir det inbördeskrig i Usa.

Vi får vänta och se. Hoppas goda krafter jobbar

Intressant, den teorin har jag hört från början. Americas ekonomi kommer kollapsa och Trump beskyllas, som "vit kristen" (trots att han inte är kristen) -men White America har gett Trump samma förtroende som Black America gav Obama, och de kommer utnyttja det.

Trump har direkta kontakter med Rothschilds. Här är den hittils bästa exposén om vem Donald J. Trump är, han har trots allt varit i rampljuset länge i USA och här är mycket med, dock inte hans kontakter till Kosher Nostra och Roy Cohn (CIA Blackmail Pedophile som skapade Trump)

Det förvånar mig såhär i efterhand att amerikanerna köpte Trump, jag gjorde det själv, delvis på det han kampanjade på. Men jag är ingen amerikan och har inte följt på honom samma sätt. Här är en rättvis, och lång, historia bakom Donald J. Trump och de är ingen 4D Chess player.
https://www.youtube.com/watch?v=LzNCZPzb8MI
Det var hans tur. Folk spelar fortfarande med i Höger-Vänster spelet med "Clinton är ond och Trump är god" .. så enkelt är det tyvärr inte.
(OBS: Jag vill inte dissa nån eller nått, de är förståligt att väljer att tro på en bot som "Q")

Han är en koks & bitches miljonär. Frimurare: https://youtu.be/4CVlE3qWG88
New York miljonär som folk fortfarande tror håller på "Drain The Swamp" när han direkt efter valet sa att det bara var valsnack. De erkände det tom. på CNN: https://youtu.be/So93QSsJBLk

Han är god vän med Clintons. Frimurare som flashar sin Kabbalah sign mer Angela Merkel, god vän Macron som han rörde mer när han besökte USA än vad han rört sin fru under hela perioden som President.

Det är som två parallella världar, det dyker upp något som "Q" sagt och folk tror på det.

Simpson har samma teori om ekonomin btw: https://youtu.be/tFpnKrHzoIU
Citera
2018-05-15, 12:59
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Halvfint paketerat får väl medges
Notera att jag verkligen inte vill dissa nån här, men vettefan om jag tycker de är så fint paketerat. Jag hela tiden förundrats över hur "Q" kan ha vunnit sådant förtroende.

Citat:
Du och alla andra vet ju hur otroligt svårt det är att behålla folks intresse i dagens sekundsamhälle, folk stannar för att det händer saker. SA, NK, avgångar på DOJ och FBI, avslöjanden om trafficking osv. Nya events varje vecka.
De är ju folks hopp, och klart folk hoppas att korruptionen i Amerika ska få ett slut, eller någon form av rättvisa.
Kolla denna, dömd till 27 år, Trump släppte ut honom: https://twitter.com/arbetarbroder/status/950040900486430720

Gotta put the Tribe first!

Citat:
Det är ju inte direkt så att vi uppfinner hjulet här, maktmissbruk och korruption är ju ganska vanliga inslag även på hemmaplan och det kryddas ju ofta med droger och prostitution gärna av underåriga och kontakter med underworld för leverans av sagda tjänster.

Det som är lite intressant är ju att sittande president i USA verkar vilja ta tag i skiten till skillnad från de flesta andra länder utom Island.
Det känns taskigt o döda folks hopp, men jag tror att de är hopp i onödan. Kolla på tex. PizzaGate i valkampanjen. Aldrig i världshistorien har så många människor runt om i världen bett om en utredning vad som ser ut att vara pedofili på elit-nivå. Ingenting hände.

Tom. Weinstein går ju fri. Och Epstein fick en Sweetheart deal, och domaren som gav honom den, Alexander Acosta, är idag Sec. of Labor i White House.

Jag hoppas också att Trump, eller USA tar tag i det där, men jag har väldigt låga förhoppningar.

Eller om jag frågar såhär, har de skett några arresteringar eller liknande som visar motsatsen?
En fråga i all välmening.
Citera
2018-05-15, 14:40
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Halvfint paketerat får väl medges

Du och alla andra vet ju hur otroligt svårt det är att behålla folks intresse i dagens sekundsamhälle, folk stannar för att det händer saker. SA, NK, avgångar på DOJ och FBI, avslöjanden om trafficking osv. Nya events varje vecka.

Fast det är ju inte "nya events" varje vecka. Det är som "vanligt" i en värld med 7,5 miljarder invånare, en jäkla massa händelser hela tiden. vad Q gör är att han länkar samman en massa händelser som inte har med varandra att göra genom kryptiska hänvisningar vilket ger en upplevd känsla att "nu jävlar händer det en massa hela tiden här!".

Eftersom han följare så extrem gärna vill se, wants to belive, så framstår sammanhangen som självklara. Dock så inte för oss andra som tycker att världen lunkar på men med ett konstant förhöjt media-klimat som ger fler och snabbare nyheter för var dag.
Citera
2018-05-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

New York miljonär som folk fortfarande tror håller på "Drain The Swamp" när han direkt efter valet sa att det bara var valsnack. De erkände det tom. på CNN: https://youtu.be/So93QSsJBLk

Han är god vän med Clintons. Frimurare som flashar sin Kabbalah sign mer Angela Merkel, god vän Macron som han rörde mer när han besökte USA än vad han rört sin fru under hela perioden som President.

Det var som fanken

Har nu tittat på en massa youtubevideor och visst har Trump två handshakes, ett helgrepp och ett som beskrivs som masonic handshake.

Det här skulle förklara väldigt mycket om vilken grupp det är som tagit upp striden med deep state, en frimurarloge.

Man kan ju gissa att dom varierar litegrann men kan ni frimurarnas historia så vet ni vilken typ av personer som välkomnas in.

Trump är ju ganska långt ifrån en frimurare men vi vet ju bara vad vi läser på internet.
Har han känt JFK junior som vissa påstår och dom är en ok loge så kan nedmonterandet av deep state ha planerats jädrigt länge i ett slutet sällskap utan läckor.

kan egentligen inget om illuminati men är dom vad dom presenteras som så är det inte frimurare men dom kan väl ha knoppats av en gång i tiden och utvecklats i en egen riktning så jag tror inte man kan göra kopplingen trump - frimurare - illuminati - deep state.
Citera
2018-05-15, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Fast det är ju inte "nya events" varje vecka. Det är som "vanligt" i en värld med 7,5 miljarder invånare, en jäkla massa händelser hela tiden. vad Q gör är att han länkar samman en massa händelser som inte har med varandra att göra genom kryptiska hänvisningar vilket ger en upplevd känsla att "nu jävlar händer det en massa hela tiden här!".

Eftersom han följare så extrem gärna vill se, wants to belive, så framstår sammanhangen som självklara. Dock så inte för oss andra som tycker att världen lunkar på men med ett konstant förhöjt media-klimat som ger fler och snabbare nyheter för var dag.

De exempel jag tog har ju alla att göra med Trump och går alldeles utmärkt att koppla ihop

Han twittrar ju själv dagligen om sina planer så vi vet ju i allra högsta grad vilka han hoppas ska bli avskedade eller avgå och dom ryker på löpande band. Han var i saudi och dansade runt ett ljusklot och träffade nya prinsen och sen blev det purge, han har mäklat fred med nordkorea osv osv.

Det som inte hänt ännu är att han inte lyckats på HRC bakom galler och det är väl hans våta dröm
Citera
2018-05-15, 18:30
Medlem
Citat:
Eller om jag frågar såhär, har de skett några arresteringar eller liknande som visar motsatsen? En fråga i all välmening.

Jag vet att det här svaret inte håller men säger 29000 sealed indictments.
Det finns väl en chans att jag får äta upp detta inlägg framöver om det visade sig vara bogus med dom.
Citera
2018-05-15, 19:36
Medlem
Ondahamstern,

Republikanerna slutade väl skrika om valfusk när trump vann valet?
Citera
2018-05-15, 19:49
Avslutad
Citat:
Intressant, den teorin har jag hört från början. Americas ekonomi kommer kollapsa och Trump beskyllas, som "vit kristen" (trots att han inte är kristen) -men White America har gett Trump samma förtroende som Black America gav Obama, och de kommer utnyttja det.

Trump har direkta kontakter med Rothschilds. Här är den hittils bästa exposén om vem Donald J. Trump är, han har trots allt varit i rampljuset länge i USA och här är mycket med, dock inte hans kontakter till Kosher Nostra och Roy Cohn (CIA Blackmail Pedophile som skapade Trump)

Det förvånar mig såhär i efterhand att amerikanerna köpte Trump, jag gjorde det själv, delvis på det han kampanjade på. Men jag är ingen amerikan och har inte följt på honom samma sätt. Här är en rättvis, och lång, historia bakom Donald J. Trump och de är ingen 4D Chess player.
https://www.youtube.com/watch?v=LzNCZPzb8MI
Det var hans tur. Folk spelar fortfarande med i Höger-Vänster spelet med "Clinton är ond och Trump är god" .. så enkelt är det tyvärr inte.
(OBS: Jag vill inte dissa nån eller nått, de är förståligt att väljer att tro på en bot som "Q")

Det är som två parallella världar, det dyker upp något som "Q" sagt och folk tror på det.

Simpson har samma teori om ekonomin btw: https://youtu.be/tFpnKrHzoIU

Ja, det känns ändå som ett rimligt antagande. Jag trodde själv från början att Trump faktiskt på riktigt gick emot det politiska etablissemanget och globalismen, men börjar nog inse att de krafter som finns och som styrt världen sen 1700-talet helt enkelt är för mäktiga och förmögna för att göra något åt.

Jämfört med de personer som styr och kontrollerar världen är nog Trump bara en liten betydelselös personer och Trump är deras egen produkt som de styr och kontrollerar. Att Trump med sin förmögenhet på cirka 10 miljarder dollar är absolut ingenting, verkligen ingenting, jämfört med förmögheten hos de personer som kontrollerar världen. Där snackar vi biljoner och åter biljoner dollar i förmögenhet. Det behövs ungefär 10 000 Trumps för att komma upp ens i närheten av förmögheten hos världens styrande personer.
Citera
2018-05-15, 20:49
Medlem
Citat:
Det känns taskigt o döda folks hopp, men jag tror att de är hopp i onödan. Kolla på tex. PizzaGate i valkampanjen. Aldrig i världshistorien har så många människor runt om i världen bett om en utredning vad som ser ut att vara pedofili på elit-nivå. Ingenting hände.

Tom. Weinstein går ju fri. Och Epstein fick en Sweetheart deal, och domaren som gav honom den, Alexander Acosta, är idag Sec. of Labor i White House.

Jag hoppas också att Trump, eller USA tar tag i det där, men jag har väldigt låga förhoppningar.

Eller om jag frågar såhär, har de skett några arresteringar eller liknande som visar motsatsen?
En fråga i all välmening.

Jo men är inte precis hela narrativet att Trump försöker byta ut korrupta domare som konsekvent inte satt dit precis dom som du listar ovan och att detta håller på att ändras, domare och åklagare eller vad fanken dom nu är droppar ju av som vissna höstlov i oktober

Håller med om att du är lite av en glädjedödare men vi håller hoppet uppe bäst vi kan.
Citera
2018-05-15, 20:52
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Ja, det känns ändå som ett rimligt antagande. Jag trodde själv från början att Trump faktiskt på riktigt gick emot det politiska etablissemanget och globalismen, men börjar nog inse att de krafter som finns och som styrt världen sen 1700-talet helt enkelt är för mäktiga och förmögna för att göra något åt.

Jämfört med de personer som styr och kontrollerar världen är nog Trump bara en liten betydelselös personer och Trump är deras egen produkt som de styr och kontrollerar. Att Trump med sin förmögenhet på cirka 10 miljarder dollar är absolut ingenting, verkligen ingenting, jämfört med förmögheten hos de personer som kontrollerar världen. Där snackar vi biljoner och åter biljoner dollar i förmögenhet. Det behövs ungefär 10 000 Trumps för att komma upp ens i närheten av förmögheten hos världens styrande personer.

Betänk att Trump har militären i ryggen och att Q påstås vara MIL Intel. Amerikanska militären är trött på att bli offrad runt om i världen i samband med Deep States ärenden. De har svurit att försvara konstitutionen, inget annat och det tror jag Trump gör också.

Det är inte militären som har startat krig även om det säkerligen finns Black Hats även inom den organisationen. Jag tror på utrensningen som händer och jag tror inte Trump är Deep State och Rothschildslakej. Problemet är väl som någon skrev att motelden från globalisterna kan bli kraftig och få hela världsekonomin i gungning. Jag tror själv inte ett dugg på slumpen och de 666 punkterna ner i vintras var en kontrollerad varning.
Citera
2018-05-15, 21:14
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Muellers utredning är tillsatt för att ta reda på om ryssar påverkade valet 2016 samt om Trump var inblandad i detta. Dvs, utredning handlar främst om sånt som skedde långt innan Q.
Sen behöver förstås inte dataspåren leda till "platsen" Ryssland även om Q fått sitt uppdrag därifrån..
Men om vi låtsas att det vore så enkelt att hitta vem som ligger bakom Q som du verkar tro - varför har inte det påstådda "deep state" i sånt fall avslöjat Q för länge sedan?

För det första så kastar Mueller ett oerhört brett nät och att påstå att det bara är Trump/Ryssland innan valet han utreder är ett falskt, alternativt obildat, påstående, hur förklarar du exempelvis domarens toksåg av Muellers Manafortåtal som släpptes förra veckan med den premissen? Eller bara det faktum att det redan är konsterat att det inte fanns något konspiration mellan Ryssland och Trump, hur förlikar du det med påstående att det är det enda som utreds? Då skulle utredningen vara nedlagd vid det här laget!

Angående det nedersta stycket så håller det väl på med det eller hur menar du att det ska "avslöja" det? Det enda motståndet som sker publikt är ju det gamla vanliga att håna och förlöjliga ideérna vilket Ibland undrar jag om du är dövstumblind.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej, fortfarande vore det enklare om du läste vad jag skriver innan du påstår vad jag gjort...

Initialt gissade jag förvisso på en anonym tramspelle/källartroll men sen dess har jag konstant skrivit att jag främst tror det handlar om desinformation från främmande makt "som t.ex. Nordkorea eller Ryssland", detta eftersom jag tycker det verkar lite mycket för en person att fantisera ihop - men vem vet?
Andra möjligheter är förstås att det skulle kunna handla om highschoolstudenter, alt-right-grupperingar, msm som undersöker hur mycket de kan trolla etc. Jag håller öppet för alla möjligheter tills vi vet mer, vilket jag även svarat flera gånger när folk (och du) frågat.
Men nej, jag har aldrig specifikt skrivit att jag tror det handlar om highschoolstudenter eller pekat ut ryssland som skyldiga.

Din definition på "initialt" är inte lik min det konstaterar jag direkt. Jag noterar även att du tror på att vad som helst och vem som helst kan ligga bakom bara det inte är vad det utger sig för att vara. Ta bara din gissning på Nordkorea, den får
du gärna utveckla för det är ungefär som att föreslå Norge i min bok! Eller Gymmnasieungdomar för den delen, har du suttit och pratat med en 18-åring på sistone? Vart FAN hittar du sådana savanter som har tid, resurser, kunskap och disciplin att genomföra något i av den här magnituden? Avengers var inte baserat på en verklig händelse vet du! Det är även lagt till handlingarna nu att DU är den enda som haft ett konstaterat fel i dina gissningar vilket borde frammana lite självransakan.

Faktum är att för varje dag som går
sjunker listan på misstänkta drastiskt och snart är det i princip bara dessa alternativ kvar:

1. Det är sant
2. Amerikansk militären
3. Wikileaks
4. Israel
5. Saudiarabien
6. En konkurrerande gren av Deep State
7. En blandning av något av alternativen ovan.

Har jag missat någon? Varför? Plissken är diskad från att delta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in