2018-05-15, 07:18
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Finns det möjlighet att detta med q och allt endast är ett försök att vilseleda? Hur ställer ni er till det?

Självklart, men det gör det ju inte mindre spännande! Jag har hela tiden hävdat att detta är en världsunik händelse och att det kommer studeras grundligt i framtiden oavsett utgång. Du förstår att i början av det här så fanns det folk som trodde att detta var ett ensamt källartroll eller några "highschool-studenter"! Tack och lov har vi lämnat dom foliehatts-teorierna bakom oss. Min teori är fortfarande att det är Amerikanska militären som ligger bakom detta, motiv är ännu något diffust. Men kollar man in DARPA så förstår man att dom både har verktyg och resurser.

Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ja, det är väl tom. bevisat nu.
https://qmethod.org/

https://www.youtube.com/watch?v=2xo-XQU_0jk

Kvar finns att ta reda på vilka på som tjänat pengar på det här: https://youtu.be/pheqsEHkuG8

Sen, visst, det är säkert godhjärtade personer som följt detta men inte kan göra egen research eller erfarenhet av psykologiska operationer (psyops) och svalt detta, samt "cognitive dissonance" vilket är mänskligt, som förklaras här: https://youtu.be/VlJpky1BIe4

Men de har blivit alldeles för Cult-aktigt och kritiskt tänkande och inte följa en Bot så slaviskt som man sett många göra hoppas jag blir Qanon läxan för många. Fan, Massmedia fick ju rätt i "Russian Bot" narrativet de körde, även om detta är en Sionistisk Bot.

Du kommer se folk som fortsätter med detta, dels för att de har eget vinning i det, här på Flashback att de inte kan erkänna att de haft fel och blivit lurade.

"Trust The Plan" ..

Jag förstår inte vad beviset ligger i? Någon outbildad hittar en socialpsykologisk metod som varit känd sen länge? Det har väl aldrig varit omtvistat att detta är ett intrikat psykologiskt experiment? Det är ju motivet som är det intressanta, metoden är redan bevisat genialisk.

Sen den där idioten som du postar och som hävdar att han förklarar vem som ligger bakom är ju ett skämt. Det enda han säger är att det finns en app som några idioter har laddat ner, en jävligt usel affärsidé måste jag säga att släppa all info gratis på multipla plattformar för att sen släppa allt på en app, som jag inte ens hört talas om, och som knappast kan ha laddats ned av särskilt många.

Så Judarna gjorde allt detta för att få en ambassad i Jerusalem? Som varit godkänd av Amerikanska kongressen i 20 år? Eller för att skjuta ihjäl 40 Palestinier? Israel-USA hade kunnat göra detta utan Q för dom har i princip alltid gjort som de velat.

Du får göra bättre research.
Citera
2018-05-15, 07:28
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Den enda som ens har antytt att de skulle godkänt den är dock du själv. Om alla som följer Q har misslyckats att lista ut vem det är så kan förstås även USAs myndigheter misslyckats med samma sak, och att peka ut någon utan säkra bevis skulle förstås bara öka uppmärksamheten kring fenomenet..

Att påstå att det skulle vara fullständigt otroligt däremot, det kan jag bara se som önsketänkande eller ren naivitet.

Så Mueller håller på med en utredning i 1,5 år där han ska utreda Rysk inblandning men han missar en psyop som har gud vet hur många följare och som dyker upp på Trump-rallyn?

Dina gissningar har alltså varit i den här ordningen?

1. Ett ensamt källartroll.
2. Några Highschoolstudenter.
3. Ryssarna.

Du är ju en lika stor galning som flateartharna fast på andra sidan av spektrumet, fascinerande att se hur någon som blivit indoktrinerad av MSM i 20-40(?) år tänker.
Citera
2018-05-15, 08:52
Medlem
BushwickBills avatar
Ett intressant fenomen i kölvattnet av Q är att desto mer Q hävdar att "tro inte på dom som tjänar pengar på detta" desto vansinnigare verkar dom "vanliga" konspirationsgalningarna bli som Corsi/Jones/Lift the veil, det är som att när deras inkomstkällor stryps för att allt finns gratis på ett forum så spårar dom ur.

Finns en post på reddit som förklarar det:

https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8ia0vu/the_long_and_secret_info_wars_against_q_and_how/

Du bör läsa den Arbetarbroder.
Citera
2018-05-15, 09:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Så Mueller håller på med en utredning i 1,5 år där han ska utreda Rysk inblandning men han missar en psyop som har gud vet hur många följare och som dyker upp på Trump-rallyn?

Muellers utredning är tillsatt för att ta reda på om ryssar påverkade valet 2016 samt om Trump var inblandad i detta. Dvs, utredning handlar främst om sånt som skedde långt innan Q.
Sen behöver förstås inte dataspåren leda till "platsen" Ryssland även om Q fått sitt uppdrag därifrån..
Men om vi låtsas att det vore så enkelt att hitta vem som ligger bakom Q som du verkar tro - varför har inte det påstådda "deep state" i sånt fall avslöjat Q för länge sedan?

Citat:
Dina gissningar har alltså varit i den här ordningen?
1. Ett ensamt källartroll.
2. Några Highschoolstudenter.
3. Ryssarna.

Nej, fortfarande vore det enklare om du läste vad jag skriver innan du påstår vad jag gjort...

Initialt gissade jag förvisso på en anonym tramspelle/källartroll men sen dess har jag konstant skrivit att jag främst tror det handlar om desinformation från främmande makt "som t.ex. Nordkorea eller Ryssland", detta eftersom jag tycker det verkar lite mycket för en person att fantisera ihop - men vem vet?
Andra möjligheter är förstås att det skulle kunna handla om highschoolstudenter, alt-right-grupperingar, msm som undersöker hur mycket de kan trolla etc. Jag håller öppet för alla möjligheter tills vi vet mer, vilket jag även svarat flera gånger när folk (och du) frågat.
Men nej, jag har aldrig specifikt skrivit att jag tror det handlar om highschoolstudenter eller pekat ut ryssland som skyldiga.
Citera
2018-05-15, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ja, det är väl tom. bevisat nu.
https://qmethod.org/

https://www.youtube.com/watch?v=2xo-XQU_0jk

Kvar finns att ta reda på vilka på som tjänat pengar på det här: https://youtu.be/pheqsEHkuG8

Sen, visst, det är säkert godhjärtade personer som följt detta men inte kan göra egen research eller erfarenhet av psykologiska operationer (psyops) och svalt detta, samt "cognitive dissonance" vilket är mänskligt, som förklaras här: https://youtu.be/VlJpky1BIe4

Men de har blivit alldeles för Cult-aktigt och kritiskt tänkande och inte följa en Bot så slaviskt som man sett många göra hoppas jag blir Qanon läxan för många. Fan, Massmedia fick ju rätt i "Russian Bot" narrativet de körde, även om detta är en Sionistisk Bot.

Du kommer se folk som fortsätter med detta, dels för att de har eget vinning i det, här på Flashback att de inte kan erkänna att de haft fel och blivit lurade.

"Trust The Plan" ..

Halvfint paketerat får väl medges

Du och alla andra vet ju hur otroligt svårt det är att behålla folks intresse i dagens sekundsamhälle, folk stannar för att det händer saker. SA, NK, avgångar på DOJ och FBI, avslöjanden om trafficking osv. Nya events varje vecka.

Det är ju inte direkt så att vi uppfinner hjulet här, maktmissbruk och korruption är ju ganska vanliga inslag även på hemmaplan och det kryddas ju ofta med droger och prostitution gärna av underåriga och kontakter med underworld för leverans av sagda tjänster.

Det som är lite intressant är ju att sittande president i USA verkar vilja ta tag i skiten till skillnad från de flesta andra länder utom Island.
Citera
2018-05-15, 10:18
Medlem
Hur går det för Mueller nu, har hans utredning blivit nedlagd?
Citera
2018-05-15, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheoneaboveAll
Okey, så här:
Ta in det jag skriver nu med massor av skeptism och var riktigt kritiska.
Ni vet hur en berg-o-dal bana går upp å ned ..nu snart kommer saker att hända väldigt fort.
- Påven äger i princip USA (och resten av väst) som genom dec. of ind. förvandlades till en corporation som mer eller mindre ägs av federal reserve som i sin tur genom the city of london ägs av the templar bank som ägas a vatikanen. Det som snart händer vill jag inte skriva men det slutar med att USA frigör sig från detta.
- Samtidgit som det pågår kommer det rasslas lite med sablarna och skrikas lite om krig mot Iran ..lite hot mot EU osv. Ingeting (om inget konstigt inträffar) händer. Ayatollah kommer att åka till Kina(USA allierade) sen åker han till Ryssland(USA allierad) för att till sist åka til Brussel (EU aka under rome empire = vatikanen å påven). SÅ åker han hem. Så är den rundan över ..för efter Iran är det EU efter EU är det Israel men samtidigt dras mattan under påven. Dom som har sett Q poster har kanske undrat vad 'dark to light' betyder.. när ljuset slås på ser man hur det ser ut. Så får ni inte glömma att dom är 3 stora aktörer om detta, Kina Ryssland och USA med allierade..det är slutet för alla dessa satans yngel som genom BV å andra stötte org. villför sig på barn när dom är som mest utsatta. Allt är styrt av dem, från röda kors til FN å världsbanken och hela deras 2021 och 2030 agenda handlar om å förinta stora delar av befolkningen ..sätta påven överst på tronen igen i en ny världsordning där ett fåtal utvalda styr under påven. Inga länder ..inga religioner, inga rättigheter ( inte ens rätten till liv). Pedofili och männskliga offer kommer att vara lagligt för dom som innehar sådan rätt.
Så detta handlar om mycket mycket mer än en LARP som vill sprida sanning genom att ställa frågor och hadde man verkligen följt med i timmen så hadde man utan svårigheter sätt mönstret. Nu för tiden är Q rakt på sak, för att " ..the hard part is over "

En hel det tvärsäkra påståenden
Lyckades inte PM dig för du är tydligen helt nyregistrerad så jag frågar här.

Är det inte black pope som styr enligt Q?
Enligt dig ovan är alltså huvudet på ormen vatikanen och white pope?

Q har ju sina +++, Saud, Rotchilds och Soros, är dom då underställda vatikanen?
Citera
2018-05-15, 10:42
Medlem
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Allt på nätet är väl dessutom knappast en barnlek att spåra om det är proffsigt skött - om de kunde spåra det skulle de väl spårat det oavsett källan.. Om "deep state" verkligen fanns så hade de väl försökt dra ner brallorna på denna Q i ett tidigt skede oavsett vem eller var Q är..

Snake,

Trumps twitter verkar tycka att deep state riggade valet till HRC fördel och när hon förlorade så försöker dom nu få honom avsatt.
Om deep state fanns så vore det ju ganska smart av dom att göra så och dom har ju iallafall lyckats lura i trump att dom finns.
Citera
2018-05-15, 10:48
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Trumps twitter verkar tycka att deep state riggade valet till HRC fördel och när hon förlorade så försöker dom nu få honom avsatt.
Om deep state fanns så vore det ju ganska smart av dom att göra så och dom har ju iallafall lyckats lura i trump att dom finns.

Du måste dock tänka på att Republikanerna lade ner utredningen om valfusk direkt efter att det Demokraterna krävde att få se deras resultat och deras metoder, Trump har backat kring att vilja samla in väljardata som rör både vilket parti man har röstat på de senaste 3-4 valen, (hela) socialsecurity number, stattillhörighet, stat man har fötts i samt vilket parti man sympatiserar med.

Termen Deepstate är för övrigt väldigt bred då vissa påstår att FBI är Deepstate, vissa påstår att företagare är det och vissa menar på att Senaten är det.

Vem är Deepstate?

Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hur går det för Mueller nu, har hans utredning blivit nedlagd?

Den sker fortfarande och kommer troligen att fortsätta att göra det tills den är klar såvida Trump inte aktivt sparkar någon vars efternamn börjar på S och tvingar in någon som lyder Trump blint som även går med på att sparka Mueller.
Citera
2018-05-15, 11:57
Medlem
Trump tillhör deep state . Han är med i samma klubb. Vad jag tror är att Rothschild kommer sänka dollarn och de kommer skylla allt på Trump. Sen blir det inbördeskrig i Usa.

Vi får vänta och se. Hoppas goda krafter jobbar
Citera
2018-05-15, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vem är Deepstate?

Ja vi svänger oss ofta lite löst med begreppen.

För mig är det nedan,

Trump - trumps administration.

Deep State - finns dom så är det för mig en grupp tjänstemän ute på myndigheterna, lite som palmehatarna i marinen på 80-talet. Hur organiserade dom skulle vara har jag inte den blekaste aning om, Page - Strzok sms visar ju på att man iallafall initialt jobbade ganska hårt på sina håll för att försvåra för Trump. Jag kan ju gissa att ju längre tiden går så rättar man in sig i ledet litegrann?
Citera
2018-05-15, 12:35
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Jag förstår inte vad beviset ligger i? Någon outbildad hittar en socialpsykologisk metod som varit känd sen länge? Det har väl aldrig varit omtvistat att detta är ett intrikat psykologiskt experiment? Det är ju motivet som är det intressanta, metoden är redan bevisat genialisk.

Motivet, rätta mig om jag har fel, men att hålla bilden om Donald Trump som slåss mot "Deep State" och en ondskefull Cabal av Hillary och Obama uppe? 4D Chess, det Trump blev vald på.
Folk vill tro, inte för de är ondeskulla människor, utan ytterst mänskligt.

"Until the Third Temple is Rebuild we have two options:
We can play this game w/ David Duke, Cernovitch Alex Jones, Qanon and the Zionist. Sit back, relax and TrustThePlan while yTrump playing 4DChess against the DeepState"
- What You think about that?
https://twitter.com/arbetarbroder/status/996327548182245376

Alternativ 2: https://twitter.com/arbetarbroder/status/996328168708599808

Citat:
Du får göra bättre research.
Som jag sagt innan, jag är dåligt påläst av vad Qanon säger, mer än att Hillary och massa folk ska gripas.
Att Qanon används för att hålla bilden av Trump uppe på det han kampanjade på, det måste ju va möjligt att se?

Min hypotes är att Qanon hindrar folk från att göra reaserch om vad som pågår i världen.
Samtidigt verkar de fått en del att vakna upp vad som pågår och ta del av info utanför mainstream media, så de är inte helt ondskefullt i sin grund även om de går på Overdrive nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in