Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
Din personliga uppfattning av historien är, om du är ärlig mot dig själv, de som "Q" strider mot, det är de som Hitler stred mot.. det är "deep states" beskrivning av historien.
Precis min åsikt också. Jag tror Q är legitim och tillhör patrioterna. Det jag har i åtanken är att de inte ska göra samma miss som de nationalister som enbart lyssnade på Hitler.
Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
Det enda som skiljer då från nu är att det är USA som "Erwache" - vaknar upp en masse just nu och med internet är det inte bara en nation i Europa som vaknar upp, utan en hel civilisation.
Helt rätt, med reservation för de som jag skrev ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
Om man vill ha svar på allt, då måste man även vara villig att ifrågasätta allt, inte plocka det som är bekvämt för att ignorera det som är obekvämt. "Q" har själv medgett att skulle de lägga fram allt så skulle den stora massan direkt avfärda det som "påhitt" "konspirationsteorier". Sanningen om Hitler och Tredje Riket är inget man kommer till underfund med efter generationer av indoktrinering.
Ignorerar inte något som jag anser obekvämt, utgår från logik och skulle det visa sig att Trump tillhör Deep State så finns det en ventil för nationalisterna så de inte blir överkörda än en gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
Tänk på det så här, MSM är "deep states" mun, de berättar för _dig_ hur och vad du ska tänka, MSM säger att Trump är dålig, MSM säger att Hitler var dålig. Varför skulle MSM ljuga om Trump men prata sanning om Hitler?
De har nog inte lyckats tala om för mig hur jag ska tänka och tycka, det borde du ha sett av mina tidigare inlägg. Ska försöka förklara min ståndpunkt gällande det fetade. MSM har gjort allt de kunnat för att misskreditera vita nationalister genom tiden, mycket har kommit från propaganda gällande Tredje Riket. Har man tyckt att vita ska lämnas ifred och man inte vill bli något nytt Detroit eller liknande så har man fått naziststämpeln på sig, likaså rasfrågan. Agendan från Deep State är ju ganska talande där, folk har helt enkelt hållt käften eftersom "guilt by association" principen har varit standard. Sedan om man drar tankeverksamheten ett varv till. Hur kunde en stormakt förlora mot några tusen sionister? Så för som du skrev tidigare, ifrågasätta allt, vilket jag gör. Så frågeställningen jag har efter min historierevisionism blev: Undrar om Hitler var en marionett som var ditsatt för att lura det tyska folket genom att säga sanningen om hur världen är skapt med dessa religiösa fanatiker och få dem in i ett krig där utkomsten var redan förutbestämd. Ett svagare och sönderslaget Europa?
Dagens fråga är: Upprepar sig historien och de patrioter som sett det startade Q för att väcka så många som möjligt om det visar sig att Trump tillhör Deep State?