Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Det var som fanken
Har nu tittat på en massa youtubevideor och visst har Trump två handshakes, ett helgrepp och ett som beskrivs som masonic handshake.
Han har ju sin "Pussy Sign"
Bildlänk och 666-Sign:
bildlänk där 666-Sign har blivit något hans följare tagit efter för att signalera vilken sida de är på. Typ
Mike Cernovich - och
Ljugmedia kallar det en "White Power" symbol, haha så sjukt (creepy bild dock)
Är de dom 2 hand flash du tänker på eller?
Jag trodde hans Pussy Flash var ny efter han blev President men han har ju flashat det länge.
Igen, jag rekommenderar verkligen SMH Productions
Who Is Donald J. Trump? Do You Really Want To Know? (YouTube) när ni har tid över (den är 1.56h lång) visar bra vem Trump är och det förvånar mig att amerikaner över 45 eller nått köpte han måste jag säga.
(Jag hade också vissa förhoppningar på Trump baserat på vad han sa i valet)
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Det här skulle förklara väldigt mycket om vilken grupp det är som tagit upp striden med deep state, en frimurarloge.
Nej, snälla du, ingen frimurarloge har tagit upp någon kamp mot Deep State - här får du fan lita på mig som jag vore självaste Qanon.
Vilka tror du Deep State är?
(..och vad tror du frimurare är?)
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Man kan ju gissa att dom varierar litegrann men kan ni frimurarnas historia så vet ni vilken typ av personer som välkomnas in.
Trump har rötter till McCloud och Scottish Freemasonry men de är i det stora hela samma. Han äger massor med privata klubbar (läs: Frimurarlodger)
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Trump är ju ganska långt ifrån en frimurare men vi vet ju bara vad vi läser på internet.
Ja och de rensade en hel del inför Valet 2016, men hur då "Trump är ganska långt från en frimurare" menar du? En real estate billionaire i New York City, framhävd av MSM, hela vad jag vill kalla "koks & whores" attityden, som den där porrstjärnan han satte på tex.
Jag tycker också Trump är "like-able" (lätt att tycka om) men Frimurar-radarn slår i taket.
Jag länkar igen till Black Childs
Donald Trump and the Zio-Freemasons men ska du bara se en så kolla denna, som rensade från JewTube:
https://www.bitchute.com/video/qXjASC1gvORn
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Har han känt JFK junior som vissa påstår och dom är en ok loge så kan nedmonterandet av deep state ha planerats jädrigt länge i ett slutet sällskap utan läckor.
Jag lovar dig att frimuare inte kämpar mot någon Deep State, tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
kan egentligen inget om illuminati men är dom vad dom presenteras som så är det inte frimurare men dom kan väl ha knoppats av en gång i tiden och utvecklats i en egen riktning så jag tror inte man kan göra kopplingen trump - frimurare - illuminati - deep state.
Jag är inte heller nån expert på "iLLUMiNATi" och de var mest ett triggerword för mig innan ärligt talat.
Black Childs videos, som länkas i tråden, har lärt mig en del och de är ju svårt att missa all symbolik som de trycker upp i ansiktet via musikindustrin, Hollywood osv.
De jobbar sammordnat, de knoppas inte av utan har en sträng hieraki. I grund och botten är frimurare Luciferianer, Satanister allltså.
Från Katolska Kyrkan till - JERUSALEM där de tog efter Kabbalah, och sen flydde till Skottland för att spridas över världen. Snabbt beskrivet.
Black Child har en bra snabb genomgång om det:
Donald Trump & The ILLUMINATi Knights Templar Crusaders som verkligen är sevärd.
Hursomhelst, jag hade en fråga om Q men de har jag glömt bort nu. Men vad/hur har "Q" sagt om Jerusalem Embassy?
Sen vill jag säga att tillskillnad från många andra ställen, där minsta kritik mot Trump i Qanon sammanhang bemöts med Obama-liknande argument inte verkar dominerar på Flashback och det hedrar er!
Tack för Ordet.