2018-05-15, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Betänk att Trump har militären i ryggen och att Q påstås vara MIL Intel. Amerikanska militären är trött på att bli offrad runt om i världen i samband med Deep States ärenden. De har svurit att försvara konstitutionen, inget annat och det tror jag Trump gör också.

Det är inte militären som har startat krig även om det säkerligen finns Black Hats även inom den organisationen. Jag tror på utrensningen som händer och jag tror inte Trump är Deep State och Rothschildslakej. Problemet är väl som någon skrev att motelden från globalisterna kan bli kraftig och få hela världsekonomin i gungning. Jag tror själv inte ett dugg på slumpen och de 666 punkterna ner i vintras var en kontrollerad varning.

Ja, men 4D chess kan även vara åt andra hållet. Istället för att spela det för att rensa ut Deep state så var det Trump som behövdes för att injuta hopp och tro till militären att nu vänder det. Måhända att militären hade gjort revolt på riktigt om Hillary hade blivit vald, nu kontrolleras militären genom Trump.

Tiden får utvisa vad som händer och sker, men jag börjar tro mer och mer att varken Trump eller nån annan kommer kunna ändra den rådande världsordningen. Skulle de som styr världen på riktigt känna sig hotad hade de förmodligen ställt till med ett kaos utan dess like.
Citera
2018-05-15, 22:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
För det första så kastar Mueller ett oerhört brett nät och att påstå att det bara är Trump/Ryssland innan valet han utreder är ett falskt, alternativt obildat, påstående, hur förklarar du exempelvis domarens toksåg av Muellers Manafortåtal som släpptes förra veckan med den premissen? Eller bara det faktum att det redan är konsterat att det inte fanns något konspiration mellan Ryssland och Trump, hur förlikar du det med påstående att det är det enda som utreds? Då skulle utredningen vara nedlagd vid det här laget!

Angående det nedersta stycket så håller det väl på med det eller hur menar du att det ska "avslöja" det? Det enda motståndet som sker publikt är ju det gamla vanliga att håna och förlöjliga ideérna vilket Ibland undrar jag om du är dövstumblind.

Din definition på "initialt" är inte lik min det konstaterar jag direkt. Jag noterar även att du tror på att vad som helst och vem som helst kan ligga bakom bara det inte är vad det utger sig för att vara. Ta bara din gissning på Nordkorea, den får
du gärna utveckla för det är ungefär som att föreslå Norge i min bok! Eller Gymmnasieungdomar för den delen, har du suttit och pratat med en 18-åring på sistone? Vart FAN hittar du sådana savanter som har tid, resurser, kunskap och disciplin att genomföra något i av den här magnituden? Avengers var inte baserat på en verklig händelse vet du! Det är även lagt till handlingarna nu att DU är den enda som haft ett konstaterat fel i dina gissningar vilket borde frammana lite självransakan.

Faktum är att för varje dag som går
sjunker listan på misstänkta drastiskt och snart är det i princip bara dessa alternativ kvar:

1. Det är sant
2. Amerikansk militären
3. Wikileaks
4. Israel
5. Saudiarabien
6. En konkurrerande gren av Deep State
7. En blandning av något av alternativen ovan.

Har jag missat någon? Varför? Plissken är diskad från att delta.
North Korea has put together a team of 3,000 cyber warriors as part of attempts to build support for the regime of leader Kim Jong-Un and destabilize its enemies, according to a South Korean think tank.
https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/northkorea/10239283/North-Korea-builds-online-troll-army-of-3000.html
They also have about 200 North Korean trolls to contend with, according to a report published by a South Korean think-tank, the Police Policy Institute, in 2013. In total the report estimated that North Korean agents had posted 41,373 pieces of propaganda in 2012.
https://www.theguardian.com/media/2016/nov/06/troll-armies-social-media-trump-russian

EDIT: Från ovanstående länk angående ryska trollfabriker:
Favourite subjects Putin and Trump being great, the opposition being corrupt, the Nato conspiracy against Russia, the effeminacy of Barack Obama.
The State Department currently operates a Global Engagement Center with an original focus on researching terrorism and counter-propaganda by non-state actors like the Islamic State group. Congress broadened its mandate in 2016 to include state-run propaganda machines as well, including Russia, China, Iran and North Korea.
https://www.pbs.org/newshour/world/is-the-u-s-doing-enough-to-fight-russias-troll-factory
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-05-15 kl. 22:06.
Citera
2018-05-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Finns det möjlighet att detta med q och allt endast är ett försök att vilseleda? Hur ställer ni er till det?

Allt är väl möjligt, men det är lite sannolikt.
Det är inte den enklaste skaran av individer Q försöker vilseleda i så fall.
Man har försökt på alla möjliga sätt såga och discreditera Q men det är för solit.
Det har nu gått runt 6 månader och med det finns det för mycket "fakta" som tyder på att Q är precis vad han/hon utger sig för att vara.
Altså; level Q clearence medarbetare i den Amerikanska regeringen nära kopplad till Trump, därmed inte sagt att Trump är fullt insatt. Det spekulaeras i att han är på en need to know basis för att skydda honom. Personligen tror jag det stämmer, det rimmar med den IQ Q-teamet visar till.
Det här är bara början...och There is no escape ..allla kommer att ryka och det kommer att vara riktigt jobbigt för många, även svenskar.
Citera
2018-05-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
En hel det tvärsäkra påståenden
Lyckades inte PM dig för du är tydligen helt nyregistrerad så jag frågar här.

Är det inte black pope som styr enligt Q?
Enligt dig ovan är alltså huvudet på ormen vatikanen och white pope?

Q har ju sina +++, Saud, Rotchilds och Soros, är dom då underställda vatikanen?

Jo, jag skrev påven som ett samlings begrepp för Vatikanen. Påven vi ser har liten reel makt, altså ett mandat, och är bara en front figur som dom nu har tänkt byta ut, man kan lite undra om dom klunsar om vem som ska bli. Kardinalerna är dom som styr och dom har en svart påve eller president om du vill som heter Giuseppe Bertello som har 7 mandat av totalt 14 mandat, om jag förstår det rätt. Oavsätt så kommer den informationen snart, så ta det med en knypa salt. Vilket fall dom har 3 olika besluts instanser , poänget är att dom är dom få som styr de många. Soros (ny) Clinton(ny) Rothschild, Rockerfeller och resten av dem är the knights så at säga. 1776 bildades Illuminati som ett kompliment till frimurarna, deras syfte var/är at fungera som ett styrande organ för Vatikanen som är the shadow government som styr allt mer eller mindre.

Detta görs genom 3 autonoma stater 1 Vatikanen 2 City of London 3 District of Columbia om du undersöker lite så finner du att alla trådar går tillbaka till någon av dessa. Ex. så ligger alla kungliga under City of London med Q Elisabeth överst i rank.

Ingen blir rik utan att vara med, det är en regel, du kan spara spara spara ..men är du inte med dom så är du snart tilbaka på ruta 1.

Och det är nu vi kommer in på det som blir det svåra, för när allt är "uncovered" och folk vet vad som är vad ..så måste det finnas en väg vidare, en som inte leder till nått NWO eller annan form för totalitet/fascism/ism ish. Utan nått som är riktig frihet i kombination med eget ansvar. Här kommer utmaingen ..för det finns inte..hittils har alla former varit kuliser där folket trott dom har en röst en chans å bräkat sig gula å blå över vad som är bäst medans det aldrig spelat någon roll ..altså vad dom har gjort över så lång tid kommer ta mycket kärlek altså "volumes of love" och massor av förståelse för att gottgöra. Världen kommer aldrig mer bli den samma, men det viktiga är att det aldrig händer igen och att det blirriktigt med rätt till ett gott tryggt harmoniskt liv i frihet. Om du tänker, så är inte människan ett blod törstigt monster men dom har gjort så att det är det folk tror. Folk generellt vill bara älska å bli älskade..lets make that real.
Citera
2018-05-15, 23:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheoneaboveAll
Allt är väl möjligt, men det är lite sannolikt.
Det är inte den enklaste skaran av individer Q försöker vilseleda i så fall.
Man har försökt på alla möjliga sätt såga och discreditera Q men det är för solit.
Det har nu gått runt 6 månader och med det finns det för mycket "fakta" som tyder på att Q är precis vad han/hon utger sig för att vara.
Altså; level Q clearence medarbetare i den Amerikanska regeringen nära kopplad till Trump, därmed inte sagt att Trump är fullt insatt. Det spekulaeras i att han är på en need to know basis för att skydda honom. Personligen tror jag det stämmer, det rimmar med den IQ Q-teamet visar till.
Det här är bara början...och There is no escape ..allla kommer att ryka och det kommer att vara riktigt jobbigt för många, även svenskar.

Om Q är i bakgrunden och tillsammans med sitt team drar upp riktlinjerna för denna ”storm” samtidigt som de håller Trump på en ”need to know basis” som en annan marionett - gör inte det Q till deep state då??
Citera
2018-05-15, 23:25
Medlem
Citat:
Jo, jag skrev påven som ett samlings begrepp för Vatikanen. Påven vi ser har liten reel makt, altså ett mandat, och är bara en front figur som dom nu har tänkt byta ut, man kan lite undra om dom klunsar om vem som ska bli. Kardinalerna är dom som styr och dom har en svart påve eller president om du vill som heter Giuseppe Bertello som har 7 mandat av totalt 14 mandat, om jag förstår det rätt. Oavsätt så kommer den informationen snart, så ta det med en knypa salt. Vilket fall dom har 3 olika besluts instanser , poänget är att dom är dom få som styr de många. Soros (ny) Clinton(ny) Rothschild, Rockerfeller och resten av dem är the knights så at säga. 1776 bildades Illuminati som ett kompliment till frimurarna, deras syfte var/är at fungera som ett styrande organ för Vatikanen som är the shadow government som styr allt mer eller mindre.

Detta görs genom 3 autonoma stater 1 Vatikanen 2 City of London 3 District of Columbia om du undersöker lite så finner du att alla trådar går tillbaka till någon av dessa. Ex. så ligger alla kungliga under City of London med Q Elisabeth överst i rank.

Ingen blir rik utan att vara med, det är en regel, du kan spara spara spara ..men är du inte med dom så är du snart tilbaka på ruta 1.

Och det är nu vi kommer in på det som blir det svåra, för när allt är "uncovered" och folk vet vad som är vad ..så måste det finnas en väg vidare, en som inte leder till nått NWO eller annan form för totalitet/fascism/ism ish. Utan nått som är riktig frihet i kombination med eget ansvar. Här kommer utmaingen ..för det finns inte..hittils har alla former varit kuliser där folket trott dom har en röst en chans å bräkat sig gula å blå över vad som är bäst medans det aldrig spelat någon roll ..altså vad dom har gjort över så lång tid kommer ta mycket kärlek altså "volumes of love" och massor av förståelse för att gottgöra. Världen kommer aldrig mer bli den samma, men det viktiga är att det aldrig händer igen och att det blirriktigt med rätt till ett gott tryggt harmoniskt liv i frihet. Om du tänker, så är inte människan ett blod törstigt monster men dom har gjort så att det är det folk tror. Folk generellt vill bara älska å bli älskade..lets make that real.

Vem har du fått allt det här ifrån?

Om du studerar europeisk historia några hundra år tillbaka så skulle du märka att frimurarnas och Illuminatiorderns största fiende var den katolska kyrkan och katolska monarker. Det är bara att titta på franska revolutionen, de avsatte den katolske Louis XVI och började avrätta varenda präst de kunde finna. Illuminatiorden hade som uttlat mål att krossa kyrkan medans deras sympatisörer återfanns hos fritänkare och protestanter.

Det är först med påve Franciskus som du har en påve som stöder globalism. Idag är Kyrkan delvis infiltrerad av frimurare, liberaler, kommunister och satanister det medger jag men läs själv om katolska kyrkan innan 1950 och andra vatikankoncilliet och du kommer att finna att din teori blir absurd.
Senast redigerad av belyi 2018-05-15 kl. 23:28.
Citera
2018-05-15, 23:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Betänk att Trump har militären i ryggen och att Q påstås vara MIL Intel. Amerikanska militären är trött på att bli offrad runt om i världen i samband med Deep States ärenden. De har svurit att försvara konstitutionen, inget annat och det tror jag Trump gör också.

Det är inte militären som har startat krig även om det säkerligen finns Black Hats även inom den organisationen. Jag tror på utrensningen som händer och jag tror inte Trump är Deep State och Rothschildslakej. Problemet är väl som någon skrev att motelden från globalisterna kan bli kraftig och få hela världsekonomin i gungning. Jag tror själv inte ett dugg på slumpen och de 666 punkterna ner i vintras var en kontrollerad varning.

Om militären är less på att skickas ut i krig och Trump är en allierad till dem så rimmar det illa med att Trump gick ut med att militären stannar i Afghanistan på obestämd tid samt att det börjar bli allt tydligare att USA kommer att köra på ett Irak 2.0 med Iran
Citera
2018-05-15, 23:47
Medlem
Angående Iran och affären där. Har sökt lite och det dyker upp mer och mer fakta om vad Iran affären egentligen handlar om och varför Trump pratat så mycket om den, han vet troligen mycket mer än vad han säger.

Iran kan möjligen vara nyckeln till att ta dra ner brallorna på CIA (CIA's finansiering kommer framförallt från droger)

Här är en bra video som bl.a. beskriver kopplingar till knarkhandel: Trump's Takedown of The Iran Drug Deal

Två länder i Europa som ogärna ser att man river upp avtalet med Iran är Tyskland och framförallt Frankrike. De två länderna har fått väldigt stora affärer med Iran men frågan är vart pengarna kommer ifrån?, kan det ha och göra något med de flygplanslaster med kontanter som skickades till Iran.

I övrigt verkar det ha varit svårt för företag att göra affärer med Iran vilket kanske inte är så konstigt. De har olja men får inte sälja speciellt mycket och deras befolkning är stor, över 80 miljoner så det är många munnar som måste mättas. Därför är det märkligt att just tyska och franska företag gjort så stora affärer.

CIA kontrollerade Nordkorea, de har nu befriats
CIA verkar ha kontrollerat Iran, och det ser ut som de rensas ut därifrån med

Vad är då kvar efter det? Vad har CIA kontroll över som är av vikt?
Citera
2018-05-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belyi
Vem har du fått allt det här ifrån?

Om du studerar europeisk historia några hundra år tillbaka så skulle du märka att frimurarnas och Illuminatiorderns största fiende var den katolska kyrkan och katolska monarker Ja just det, varför?. Det är bara att titta på franska revolutionen, de avsatte den katolske Louis XVI och började avrätta varenda präst de kunde finna. Illuminatiorden hade som uttlat mål att krossa kyrkan medans deras sympatisörer återfanns hos fritänkare och protestanter.

Det är först med påve Franciskus som du har en påve som stöder globalism. Idag är Kyrkan delvis infiltrerad av frimurare, liberaler, kommunister och satanister det medger jag men läs själv om katolska kyrkan innan 1950 och andra vatikankoncilliet och du kommer att finna att din teori blir absurd.

Det är bra att läsa saker, men du måste också kunna sätta saker i sammanhang, vad handlar allt om? Ja MAKT ..hur såg världen och Eurpoa ut i slutet av 1700 i början på 1800, vilka hadde makt ? Hur ser det ut nu? Tänk ..du är på rätt spår. Historia är roligt, det finns så många spår och när du ser så är min "teori" inte längre särkilt absurd.
Citera
2018-05-16, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om Q är i bakgrunden och tillsammans med sitt team drar upp riktlinjerna för denna ”storm” samtidigt som de håller Trump på en ”need to know basis” som en annan marionett - gör inte det Q till deep state då??

Plausible deniability är syftet med need to know. Och nei, deep state är en term som syftar till att beskriva plaformen och funktionen till dom som utför beslut på vägnar av the shadow government.

Här en engelsk version av det:
The correct world view would be something along this:
1 The Vatican rules more or less the western world and all the power resides with the cardinals and its president. The pope people see is just a front and none of the cardinals would actually like to be
that person.
2. The city of London is the platform under which all the royals are gathered and the Q Elisabeth is the highest ranking of them.
3 District of Columbia is the platform where the knights are gathered aka Freemason and Illuminati or that which is refereed to as 'deep state' now. They execute the money flow and construct all the events that brings the world from one corner to the next and it all is portrayed via the MSM.
Citera
2018-05-16, 01:23
Medlem
Citat:
Det är bra att läsa saker, men du måste också kunna sätta saker i sammanhang, vad handlar allt om? Ja MAKT ..hur såg världen och Eurpoa ut i slutet av 1700 i början på 1800, vilka hadde makt ? Hur ser det ut nu? Tänk ..du är på rätt spår. Historia är roligt, det finns så många spår och när du ser så är min "teori" inte längre särkilt absurd.

I slutet av 1700-talet skulle jag säga att monarken hade en stark eller absolut makt i de flesta nationer, samtidigt så fanns adels makt kvar som ofta var i konflikt med monarken och så har vi den framväxande borgarklassen som blev allt viktigare. Kyrkan hade tappat makt i och med reformationen och sedemera upplysningsideerna men hade kvar ett visst stöd från de katolska monarkerna i Frankrike och Österrike bl.a.

Det är väl kortfattat min bild av den politiska maktfördelningen då.

Idag så är monarkin störtad överallt i enlighet med frimurarnas filosofi och istället gav de oss demokrati som jag skulle säga inte är något annat än elitens manipulation av folket, dvs oligarki.

Den katolska kyrkans makt är idag nästan obefintlig efter ett drygt sekel av sekularisering och urholkande av traditionell moral. Vatikanen har varken sitt eget land längre eller sina historiska allierade (Spanien, Frankrike, Österrike).

Låt mig nu höra, om du försöker säga att allt som hänt sen 1700-talet är Vatikanens verk, vad är det som får dig att tro detta? För det låter helt obegripligt hur Vatikanen skulle ha tjänat på den utvecklingen som skett.
Senast redigerad av belyi 2018-05-16 kl. 01:27.
Citera
2018-05-16, 04:46
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Det var som fanken

Har nu tittat på en massa youtubevideor och visst har Trump två handshakes, ett helgrepp och ett som beskrivs som masonic handshake.
Han har ju sin "Pussy Sign" Bildlänk och 666-Sign: bildlänk där 666-Sign har blivit något hans följare tagit efter för att signalera vilken sida de är på. Typ Mike Cernovich - och Ljugmedia kallar det en "White Power" symbol, haha så sjukt (creepy bild dock)

Är de dom 2 hand flash du tänker på eller?
Jag trodde hans Pussy Flash var ny efter han blev President men han har ju flashat det länge.
Igen, jag rekommenderar verkligen SMH Productions Who Is Donald J. Trump? Do You Really Want To Know? (YouTube) när ni har tid över (den är 1.56h lång) visar bra vem Trump är och det förvånar mig att amerikaner över 45 eller nått köpte han måste jag säga.
(Jag hade också vissa förhoppningar på Trump baserat på vad han sa i valet)

Citat:
Det här skulle förklara väldigt mycket om vilken grupp det är som tagit upp striden med deep state, en frimurarloge.
Nej, snälla du, ingen frimurarloge har tagit upp någon kamp mot Deep State - här får du fan lita på mig som jag vore självaste Qanon.
Vilka tror du Deep State är?
(..och vad tror du frimurare är?)

Citat:
Man kan ju gissa att dom varierar litegrann men kan ni frimurarnas historia så vet ni vilken typ av personer som välkomnas in.
Trump har rötter till McCloud och Scottish Freemasonry men de är i det stora hela samma. Han äger massor med privata klubbar (läs: Frimurarlodger)

Citat:
Trump är ju ganska långt ifrån en frimurare men vi vet ju bara vad vi läser på internet.
Ja och de rensade en hel del inför Valet 2016, men hur då "Trump är ganska långt från en frimurare" menar du? En real estate billionaire i New York City, framhävd av MSM, hela vad jag vill kalla "koks & whores" attityden, som den där porrstjärnan han satte på tex.
Jag tycker också Trump är "like-able" (lätt att tycka om) men Frimurar-radarn slår i taket.

Jag länkar igen till Black Childs Donald Trump and the Zio-Freemasons men ska du bara se en så kolla denna, som rensade från JewTube:
https://www.bitchute.com/video/qXjASC1gvORn

Citat:
Har han känt JFK junior som vissa påstår och dom är en ok loge så kan nedmonterandet av deep state ha planerats jädrigt länge i ett slutet sällskap utan läckor.
Jag lovar dig att frimuare inte kämpar mot någon Deep State, tvärtom.

Citat:
kan egentligen inget om illuminati men är dom vad dom presenteras som så är det inte frimurare men dom kan väl ha knoppats av en gång i tiden och utvecklats i en egen riktning så jag tror inte man kan göra kopplingen trump - frimurare - illuminati - deep state.
Jag är inte heller nån expert på "iLLUMiNATi" och de var mest ett triggerword för mig innan ärligt talat.
Black Childs videos, som länkas i tråden, har lärt mig en del och de är ju svårt att missa all symbolik som de trycker upp i ansiktet via musikindustrin, Hollywood osv.

De jobbar sammordnat, de knoppas inte av utan har en sträng hieraki. I grund och botten är frimurare Luciferianer, Satanister allltså.
Från Katolska Kyrkan till - JERUSALEM där de tog efter Kabbalah, och sen flydde till Skottland för att spridas över världen. Snabbt beskrivet.

Black Child har en bra snabb genomgång om det: Donald Trump & The ILLUMINATi Knights Templar Crusaders som verkligen är sevärd.

Hursomhelst, jag hade en fråga om Q men de har jag glömt bort nu. Men vad/hur har "Q" sagt om Jerusalem Embassy?

Sen vill jag säga att tillskillnad från många andra ställen, där minsta kritik mot Trump i Qanon sammanhang bemöts med Obama-liknande argument inte verkar dominerar på Flashback och det hedrar er!

Tack för Ordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in