2018-04-14, 16:10
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Den där shillen gör bort sig gång på gång. Säkert många som går på det förvisso. Kändes bara som ett dåligt försök att få liberaler och nationella att bli osams. Hela skådespelet lyser "Divide and conquer"

Vaddå shill, för att han inte vill se andra människor och barn dö i ett krig och framförallt ett världskrig? Lustig syn du har på det, jag tyckte det var bra, han visar verkligen sin ståndpunkt vilket jävligt få svennar gör.
Citera
2018-04-14, 16:19
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Vaddå shill, för att han inte vill se andra människor och barn dö i ett krig och framförallt ett världskrig? Lustig syn du har på det, jag tyckte det var bra, han visar verkligen sin ståndpunkt vilket jävligt få svennar gör.
Hans ståndpunkt håller jag med om, men inte hans dolda agenda. Vi lever i en snurrig tid och det är svårt att veta vad som är vad idag.
Här är ett YT-klipp som handlar om fake alternativmedia. Avgör själv.
https://www.youtube.com/watch?v=aYVw2sl-4hA
Citera
2018-04-14, 16:36
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Hahaha YES om det är så!
Undra om Alex Jones får ågren när han inser detta och om det är såhär det är.
Han satt och svor så in åt helvete inatt i livesändning, satt och slog i bordet och sa "Fuck you" and "Fuck you Trump" etc xD

https://www.youtube.com/watch?v=S5aVumTJ31k

Kort version https://www.youtube.com/watch?v=3wG3QP5cvQk

Kors i taket. Det helt otroliga har faktiskt hänt: Jag håller helt med Alex Jones!

Fuck You Donald Trump!

Kanske även Q (-ueer?) håller med?
Citera
2018-04-14, 17:28
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Kors i taket. Det helt otroliga har faktiskt hänt: Jag håller helt med Alex Jones!

Fuck You Donald Trump!

Men tänk om det är så att Putin (som hatar deep state), Assad (Som är ansatt av deep state), och Trump (Som hatar deep state och är i krig med dem) faktiskt har kommit överens om att attackera ISIS = Deep state mål inne i Syrien, det ser ut som mer och mer.

Ja jag håller med, om det är så att det var en regelrätt attack mot Assad då håller jag med Alex Jones till 100%.. Jag har tänkt på det senaste veckan vilket helvete på jorden det skulle bli ifall det blev fullt ut kärnvapenskrig. Vad fan ska vi göra i Sverige, hur många kommer att dö här, vilka grupper i samhället hamstrar automatvapen och så vidare..

Nä, skippa världskrig, bara svinskinn som Rothschilds och Soros som tjänar på det, resten får lida.
Citera
2018-04-14, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd

Fuck You Donald Trump!

Donald Trump 3D chess
Alex Jones 2D chess

Trust the plan, helt klart skådespel av Alex inatt ! ::
Citera
2018-04-14, 17:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Det är ju ren och skär bondkomik att läsa den här tråden idag - full panik och den mest desperata damage comtrol hag någonsin skådat.. nu är visst Alex Jones med i skådespelet också..
Citera
2018-04-14, 17:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är ju ren och skär bondkomik att läsa den här tråden idag - full panik och den mest desperata damage comtrol hag någonsin skådat.. nu är visst Alex Jones med i skådespelet också..

Då rekommenderar jag att följa användaren Tom.Of.Finland inne på utrikespolitiska underforumet, speciellt USA delen, där har du damage controll
Citera
2018-04-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Då rekommenderar jag att följa användaren Tom.Of.Finland inne på utrikespolitiska underforumet, speciellt USA delen, där har du damage controll

Ser man inte att det var skådespel av Alex Jones inatt då är man blind !
Deep State följer Alex o där fick dom sitt skådespel ! HAHAHA
Citera
2018-04-14, 18:00
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

"full panik"
"den mest desperata damage comtrol hag någonsin skådat"

Ursäkta, men vad snackar du om?

Hänvisar till mitt tidigare inlägg

Man måste fråga sig, vad av värde för Assad eller Putin blev träffat? Vi snackar här om 120 (?) Tomahawks. Varför satte man inte bara 10 genom taket på Assads hus?

Försökte Ryssland skjuta ner några missiler? Om inte, varför?

https://twitter.com/YanniKouts/status/985154223833780229?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=htt ps%3A%2F%2Fwww.zerohedge.com%2Fnews%2F2018-04-14%2Fpeople-are-dancing-streets-syria-russi a-iran-shrug-more-limited-feared-airstrikes&tfw_site=zerohedge

Citat:
@YanniKouts
Follow Follow @YanniKouts
More
Russian air defenses did not engage during #SyrianStrikes, says US Joint Satff director Lt. Gen. McKenzie
US & Russia in full deconfliction mode. The whole thing was just a charade.

Say what?

"People Are Dancing In The Streets": Syria, Russia, Iran Shrug Off Trump's Airstrikes

Citat:
Sure, over a 100 cruise missiles were fired on Saturday morning local time at three mostly empty military installations, including one research and two storage facilities in airstrikes that last no more than 70 minutes ...

... Syrian air defenses may or may not have intercepted many, if not a majority of the launched missiles, and Trump got to wave his "mission accomplished" flag on twitter, but did anything change?

Not if one observes the response of the targeted nations: on Saturday, Syria, Russia and Iran largely shrugged off the strikes by the United States, United Kingdom and France (but not Germany and Italy) against three Syrian chemical weapons facilities, which naturally drew angry condemnations but no indication that there would be a wider escalation.

Citat:
But, as the WaPo reported, the pre-dawn volleys of cruise missiles launched by the United States, Britain and France "were limited to three sites linked to Syria’s chemical weapons program and triggered no retaliation."

Man skriver "sites" och inte fabriker. Lager?
Syriens, eller någon annans?

Verkar som det var exakt samma sak som med attacken förra året: missiler mot tomma mål (+"sites" kopplade till kemvapen).

Jag är inte beredd på att avskriva Q som trams riktigt än...
Senast redigerad av Fizzlor 2018-04-14 kl. 18:13.
Citera
2018-04-14, 18:20
Medlem
Fizzlors avatar
Coincidence? Twitter account gives vital intel of Syrian missile strikes 12 hours before information was made public. Future proves past.
Citera
2018-04-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Ser man inte att det var skådespel av Alex Jones inatt då är man blind !
Deep State följer Alex o där fick dom sitt skådespel ! HAHAHA

Vad var nyttan med detta skådespel? Vad har Alex Jones åstadkommit förutom att få en del Trump-anghängare emot sig? Deep state lär ju knappast ändra sin åsikt om Alex Jones och hans "skådespel" förändrar ingenting.
Citera
2018-04-14, 19:00
Medlem
Fizzlors avatar
https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8c4m18/q_post_1145_trust_potus_sparrow_red_missiles_only/

Citat:
TooMuchWinning2020New arrival, second day. 44 points 13 hours ago
Check this out ...

This dude is saying that the attacks tonight is causing ISIS to go on full attack, and the Syrians and Russians are waiting for them ... and slaughtering them.

Russia & Syria bombing the shit out of the bad guys (not being reported in Mockingbird Media).

These are anon reports from Syria, so ...

Interesting, if true.

https://twitter.com/Anon_decoder

Inlägg där Q säger "April Showers" = ((missil-regn i april??))

11 april

Citat:
Our comms must be this way.
Refer back - the ‘Why?’
NAT SEC laws.
Trust the plan.
April Showers.
Q

09 april

Citat:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/983423715332558848
CA Targeted.
How often does POTUS RT weekly address?
April Showers.
Q

07 april

Citat:
Talking to you, anon.
We always see “It’s Happening” here.
The ‘Tone’.
WAR.
April showers.
Q

05 april

Citat:
Thank you for your prayers.
Forced reaction.
One of many vehicles.
Intercepts.
Night [2]
Birds.
Fast movers.
Force projection.
April Showers.
Q

04 april

Citat:
Seth Rich?
MS_13 187 [2] -24 -Distance?
MS[13][13=M]MSM - The 'Wheel'
No investigation into WL receipt of information?
No pull down of NSA metadata trace/C to WL?
No pull down of NSA metadata period?
Nothing transferred across web?
Direct-to-Direct bypass dump?
No 'direct' investigation into DNC computer/software?
No 'direct' investigation into CS?
FBI/SC/DOJ/FED G simply TRUST CS's report on data breach?
HUSSEIN block?
HUSSEIN control?
HUSSEIN "STATE SECRETS" WH NAT SEC ARTICLES 1-9 - BURIED?
Awan attached?
AMERICA FOR SALE.
Cheatin' Obama.
Trust the plan.
APRIL SHOWERS.
Q

03 april

Citat:
Bunker.
Forest.
Blue.
+ ++ +++
APRIL SHOWERS.
Q
Senast redigerad av Fizzlor 2018-04-14 kl. 19:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in