2018-04-14, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
På vilket sätt har han bevisat det?

Är det så jävla svårt för er tröga att förstå reflexiv kontroll?

Nu är USAs sista djupen statens paladiner ett minne blott i Mellanöstern och de går nu mot fred.

USA lämnar Mellanöstern.

Det kommer _INTE_ bli ett världskrig.
Ja, en sak som skulle kunna tyda på det är att Ryssland inte verkar ha gjort några försök att skjuta ner missilerna som man först påstod att man skulle göra, ev. p.g.a. man vet mer än man ger sken utav. Sedan påstås det att man har attackerat "militära mål" vad nu det är rent konkret? Framstår direkt som ganska diffust.
Citera
2018-04-14, 10:36
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Nu är USAs sista djupen statens paladiner ett minne blott i Mellanöstern och de går nu mot fred.

USA lämnar Mellanöstern.

Är det därför USA bokstavligen skickade missiler på Syrien inatt för att man vill vara fredliga med Ryssland och deras allierade?
Citera
2018-04-14, 11:57
Avslutad
Citat:

USA lämnar Mellanöstern.

För hade Trump och hans USA varit det MINSTA goda och ej Gå deep states ärenden så hade man omedelbart dragit hem alla insatser från Syrien direkt man vann valet.

Det är på grund av USA Syrien ser ut som som det gör idag, gäller även Ryssland(nej Ryssland är och har aldrig varit goda heller) Men USA har varit den största drivande faktorn till landets förfall.

Sedan att Trump och USA väljer att skicka missiler Som en varning lär vara ren lögn. Man skulle aldrig skicka missiler för att varna Syrien då man VET att dessa missiler kan vara ett avgörande steg mot ett tredje världskrig. Så snälla sig mig igen varför Trump är så god?
Citera
2018-04-14, 12:00
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Helt galet fel gissat igen men det spelar mindre roll eftersom tråden inte handlar om mig, du kanske skulle kunna försöka svara ordentligt på frågan om varför en högerextrem grupp inte skulle kunna ligga bakom lögner och propaganda istället?
Ja visst. Naturligtvis kan de det. Men när det gäller "högerextrema" så är det ett epitet som klistras på alla som inte för invandringen. Allt från NMR som knappast är höger till SD som är ett socialkonservativt parti, mer till vänster än M. Däremot är den här höger/vänster-skalan ganska uttjatad vid det här laget och fungerar inte i dagens samhälle även om jag tycker att den aldrig har passat in. Globalistpåfund för att sätta ett folk i olika grupper så de ska börja tjafsa.

I USA har bara Dem och Rep någon chans att få majoriteten, allt annat som är minsta nationellt får leva med att de kallas högerextrema. När det gäller Q så är det mestadels patrioter som följer händelseförloppet, dvs nationalister. De har även hjälpt in Trump där han är nu och går inte Trump sina väljare till mötes kanske det blir så ( min fria tolkning) att även Trump kommer att vara en del av träsket som ska rensas ut och till nästa val ser vi tre stora block i USA.
Högerextrem? Lögner? propaganda? Som om sanningen skulle vara ute nu? Med dagens globalister, lögner och propaganda.
Citera
2018-04-14, 13:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Ja visst. Naturligtvis kan de det. Men när det gäller "högerextrema" så är det ett epitet som klistras på alla som inte för invandringen. Allt från NMR som knappast är höger till SD som är ett socialkonservativt parti, mer till vänster än M. Däremot är den här höger/vänster-skalan ganska uttjatad vid det här laget och fungerar inte i dagens samhälle även om jag tycker att den aldrig har passat in. Globalistpåfund för att sätta ett folk i olika grupper så de ska börja tjafsa.

I USA har bara Dem och Rep någon chans att få majoriteten, allt annat som är minsta nationellt får leva med att de kallas högerextrema. När det gäller Q så är det mestadels patrioter som följer händelseförloppet, dvs nationalister. De har även hjälpt in Trump där han är nu och går inte Trump sina väljare till mötes kanske det blir så ( min fria tolkning) att även Trump kommer att vara en del av träsket som ska rensas ut och till nästa val ser vi tre stora block i USA.
Högerextrem? Lögner? propaganda? Som om sanningen skulle vara ute nu? Med dagens globalister, lögner och propaganda.

Så då föll ju hela meningen med din invändning eller konstaterande eller vad det var...

För övrigt är det nog bara i ditt huvud alla som är kritiska mot invandring kategoriseras som högerextrema.
Dock, bland de som tror att det är en ondskefull nwo-plan av Soros / Illuminati / judar / bankirer etc som ligger bakom invandringen är nog många just högerextrema..
Citera
2018-04-14, 13:49
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Så då föll ju hela meningen med din invändning eller konstaterande eller vad det var...

Vart föll den? Både Dem och Rep är "Israelfirst" partier, precis som SD. Om Trump som säger "Make America great again" egentligen menar "Make America great again, but we have to make Israel the greatest" kommer nog folk att vända sig från Trump och fler och fler ser varför USA egentligen går i krig.

Citat:
För övrigt är det nog bara i ditt huvud alla som är kritiska mot invandring kategoriseras som högerextrema.
Dock, bland de som tror att det är en ondskefull nwo-plan av Soros / Illuminati / judar / bankirer etc som ligger bakom invandringen är nog många just högerextrema..
"Bara i ditt huvud", en skymf till alla vanliga hederliga medborgare som fått stått ut med mycket skit pga sina åsikter. Även du kommer väl ihåg hur stigmatiserat det var bara för några år sedan att prata volymer, mm.
Citera
2018-04-14, 13:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vart föll den?
Jag skrev: ... jag är helt övertygad om att det antingen är nån högerextrem sekt eller rysk/nordkoreansk/insert valfri stormakt, som ligger bakom tramset
Du highlightade högerextrema sekter och svarade: Det var skönt att höra att du inte heller tror detta är bara fejk.

Men nu säger du själv tvärs emot den slutsatsen när du konstaterar att även högerextrema naturligtvis kan blåljuga och hitta på en ”Q”..

Citat:
"Bara i ditt huvud", en skymf till alla vanliga hederliga medborgare som fått stått ut med mycket skit pga sina åsikter. Även du kommer väl ihåg hur stigmatiserat det var bara för några år sedan att prata volymer, mm.
OK - bara i ditt huvud och i massmedia/pk-kretsar då... Själv har jag aldrig haft några problem att diskutera invandring utom med en släkting som är journalist, men där har inget ändrat sig idag heller..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-04-14 kl. 14:00.
Citera
2018-04-14, 14:29
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Jag skrev: ... jag är helt övertygad om att det antingen är nån högerextrem sekt eller rysk/nordkoreansk/insert valfri stormakt, som ligger bakom tramset
Du highlightade högerextrema sekter och svarade: Det var skönt att höra att du inte heller tror detta är bara fejk.

Men nu säger du själv tvärs emot den slutsatsen när du konstaterar att även högerextrema naturligtvis kan blåljuga och hitta på en ”Q”..

OK - bara i ditt huvud och i massmedia/pk-kretsar då... Själv har jag aldrig haft några problem att diskutera invandring utom med en släkting som är journalist, men där har inget ändrat sig idag heller..
Du missförstår på flit och väljer att inte ser ironin i vad jag skrev, fast jag vet att ironi är svårt på nätet. Allra helst när man diskuterar med en gatekeeper. Min retoriska fråga var att de som kallas för högerextrema sekter i din Orwellska värld är det som kallas det vanliga folket i min värld.
Men som tur är ser fler och fler genom den fasaden och vi kommer nog att få se ett väldigt skiftande i den politiska världen de närmaste åren.
Om inte de som brukar starta krig gör det igen, nu när de ser att de håller på att tappa monopolet på det som de kallar "sanningen".
Citera
2018-04-14, 14:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du missförstår på flit och väljer att inte ser ironin i vad jag skrev, fast jag vet att ironi är svårt på nätet. Allra helst när man diskuterar med en gatekeeper. Min retoriska fråga var att de som kallas för högerextrema sekter i din Orwellska värld är det som kallas det vanliga folket i min värld.
Men som tur är ser fler och fler genom den fasaden och vi kommer nog att få se ett väldigt skiftande i den politiska världen de närmaste åren.
Om inte de som brukar starta krig gör det igen, nu när de ser att de håller på att tappa monopolet på det som de kallar "sanningen".

Nej jag missförstått inte med flit - du skrev: Det var skönt att höra att du inte heller tror detta är bara fejk. Har varit lite orolig att det bara är världens längsta Larp. Om du har rätt så finns det ljus i tunneln. Vi får fortsätta att hoppas.

Förklara gärna hur man skulle kunna tolkat det som dina efterkonstruktioner nu försöker få det till.. jag är fortfarande övertygad om att Q är fejk, så varför går du inte bara vidare istället - ingen bryr sig om att du hade fel, utom möjligen du själv.
Citera
2018-04-14, 14:51
Medlem
Fizzlors avatar
Intressanta tider, minst sagt.
Innan man drar några slutsatser måste man titta på exakt vilka mål det var som blev förstörda.

Was The Attack On Syria Actually Against Deep State Proxies, Not Assad?

'If POTUS really did attack Assad, the swamp would be rejoicing, only thing is, he attacked their Syrian and fed them to the Russians.'

All the swamp creatures are mad now
They realized POTUS attacked their terrorist pawns in Syria & not Assad
Ahahahahahha

Breaking: Syrian regime says sites attacked by US were abandoned days ago.

Citat:
Trust POTUS.
Sparrow Red.
Missiles only.
Intel good.
Q

Citat:
TooMuchWinning2020New arrival, second day.[S] 13 points 9 hours ago
Sparrow Red = Russian Air Force

Tonight's Attack was WITH Syria and Russia Against ISIS ???

Citat:
Not reported in the Mockingbird Media, but there are anons in Syria saying that the US/UK/France strikes were to make the other side believe it was going to be an all-out attack, but in reality, Russia and Syria were also involved.

ISIS started coming out after the first airstrikes, and Russia/Syria is mowing them down.

Don't know if true, but interesting angle, if true.

https://twitter.com/Anon_decoder

Twitter account posting in Q's style, posts picture of chemical weapons facility 43 minutes prior to launch of operation
Senast redigerad av Fizzlor 2018-04-14 kl. 15:23.
Citera
2018-04-14, 15:38
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Intressanta tider, minst sagt.
Innan man drar några slutsatser måste man titta på exakt vilka mål det var som blev förstörda.

Was The Attack On Syria Actually Against Deep State Proxies, Not Assad?

'If POTUS really did attack Assad, the swamp would be rejoicing, only thing is, he attacked their Syrian and fed them to the Russians.'

All the swamp creatures are mad now
They realized POTUS attacked their terrorist pawns in Syria & not Assad
Ahahahahahha

Breaking: Syrian regime says sites attacked by US were abandoned days ago.

Tonight's Attack was WITH Syria and Russia Against ISIS ???

Twitter account posting in Q's style, posts picture of chemical weapons facility 43 minutes prior to launch of operation

Hahaha YES om det är så!
Undra om Alex Jones får ågren när han inser detta och om det är såhär det är.
Han satt och svor så in åt helvete inatt i livesändning, satt och slog i bordet och sa "Fuck you" and "Fuck you Trump" etc xD

https://www.youtube.com/watch?v=S5aVumTJ31k

Kort version https://www.youtube.com/watch?v=3wG3QP5cvQk
Senast redigerad av QuattroCarl 2018-04-14 kl. 15:43.
Citera
2018-04-14, 15:58
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Hahaha YES om det är så!
Undra om Alex Jones får ågren när han inser detta och om det är såhär det är.
Han satt och svor så in åt helvete inatt i livesändning, satt och slog i bordet och sa "Fuck you" and "Fuck you Trump" etc xD

https://www.youtube.com/watch?v=S5aVumTJ31k

Kort version https://www.youtube.com/watch?v=3wG3QP5cvQk
Den där shillen gör bort sig gång på gång. Säkert många som går på det förvisso. Kändes bara som ett dåligt försök att få liberaler och nationella att bli osams. Hela skådespelet lyser "Divide and conquer"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in