Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Helt galet fel gissat igen men det spelar mindre roll eftersom tråden inte handlar om mig, du kanske skulle kunna försöka svara ordentligt på frågan om varför en högerextrem grupp inte skulle kunna ligga bakom lögner och propaganda istället?
Ja visst. Naturligtvis kan de det. Men när det gäller "högerextrema" så är det ett epitet som klistras på alla som inte för invandringen. Allt från NMR som knappast är höger till SD som är ett socialkonservativt parti, mer till vänster än M. Däremot är den här höger/vänster-skalan ganska uttjatad vid det här laget och fungerar inte i dagens samhälle även om jag tycker att den aldrig har passat in. Globalistpåfund för att sätta ett folk i olika grupper så de ska börja tjafsa.
I USA har bara Dem och Rep någon chans att få majoriteten, allt annat som är minsta nationellt får leva med att de kallas högerextrema. När det gäller Q så är det mestadels patrioter som följer händelseförloppet, dvs nationalister. De har även hjälpt in Trump där han är nu och går inte Trump sina väljare till mötes kanske det blir så ( min fria tolkning) att även Trump kommer att vara en del av träsket som ska rensas ut och till nästa val ser vi tre stora block i USA.
Högerextrem? Lögner? propaganda? Som om sanningen skulle vara ute nu? Med dagens globalister, lögner och propaganda.