Det spelar sällan någon roll hur rätt man har, det är hur man lägger fram det som är avgörande, våldtagna kvinnor som inte blir trodda till exempel.
Alla härinne kan nog hålla med om att Qanon movement är i en annan division och intresset verkar öka närmast exponentiellt och har spridit sig utanför red necks i usa till breda lager och internationellt.
Kollar ni tillbaka i tråden var jag inne innan jul och runt årsskiftet och sen tappade jag sugen när HRC och BO inte skickades till Guantanamo.
Nu har detta fångat mitt intresse igen efter NK och Iran.
Vad är det då som gör det intressant - jo att det händer saker utanför det vanliga narrativet, någonting står ut.
Att det är skenande korruption, maktmissbruk, trafficking, kriminella kontakter, pedofili och mer bland de som kan för att dom har makt, pengar eller styrkan är väl ett faktum, det tror jag inte vi behöver diskutera här.
Ibland tar Qanon förnekarna till så dom spricker och hävdar att världen är paradiset och Qanon stödjarna att alla män är pedofiler, eller liknande.
Kan man enas om ovan baslinje och att det sannolikt finns MYCKET djävulstyg i de högre skikten i USA vore bra (eftersom vi nu pratar USA) för jag börjar bli lite trött på att vissa hävdar att HRC inte skulle ha gjort något av ovan rikebarns-dygder. För att ta sig dit hon är idag har hon sålt sin själ (bildligt talat) och samma med BO. Men Trump har gjort precis samma sak.
Går man då vidare så är egentligen det som Qanon påstår inte något direkt revolutionerande, närmast obekräftade fakta eller nåt.
Det vi som inte vet något vill se är ju bevisen och det har vi inga.
En sak som Qanon återkommer och som jag tror är sann är att HRC inte skulle kunna förlora och att det var det man sålde in medlemskapet med. Du gör all skit vi ber dig, du blir kompenserad och får en plats vid bordet, du kan inte åka dit för vi har riggat systemet. Det är en sluten grupp som har kunnat göra vad dom vill.
Tänk här på alla som genom åren anklagat good old Bill C för våldtäkt och han har så vitt jag vet aldrig åkt dit, frikort. (att dom alla skulle ljuga tror jag inte en sekund på).
vi får se, Qanon har mitt intresse ett tag till