2018-02-09, 21:33
Medlem
Crimxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priiicken
Jag har en känsla av att de kommande månaderna kommer att bli "ganska" dramatiska. De som har börjat förstå hur saker och ting fungerar har ett ansvar att på ett sansat sätt förmedla detta vidare till mindre insatta/medvetna människor. Det Q representerar är för mig är ett väl planerat initiativ att driva en informationskampanj eller en typ av psykologisk krigföring, fast av den goda sorten. Där man har försökt att upplysa människor snarare än att vilseleda. Jag tror inte vi har sett mer än början av vad som komma skall, detta enligt Q's egna ord. Räkna med att vindens styrka tilltar med tiden.

https://www.youtube.com/watch?v=-ihl8FwVGSA
https://www.youtube.com/watch?v=ms92B5h2dz0

"Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that."
- Martin Luther King

“Enlighten the people generally, and tyranny and oppressions of the body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day." - Thomas Jefferson

#TheGreatAwakening

100%

Propagandan kommer intensifieras.
Citera
2018-02-09, 23:53
Medlem
LightOfIshtars avatar
Nya bevis visat att McCain hjälpte till att finansiera FBI för att sätta dit Trump.
(Backed Bogus Russian Trump Dossier)

https://truepundit.com/new-evidence-shows-mccain-helped-fund-fbi-plot-to-frame-trump-backed-bogus-russian-trump-dossier/
Citera
2018-02-10, 00:02
Medlem
LightOfIshtars avatar
Obama som under ed inför kongressen sa att han inte hade pratat med FBI. Nu börjar även han dras in i slukhålet. Nu har det dragit igång på riktigt o 0 i MSN fast det offentliggörs dokument o memon hela tiden. Enda på tapen är om de hittar nått som kan missgynna POTUS.
https://truepundit.com/dnc-letter-may-uncovered-obama-directed-fbi-frame-trump/
Citera
2018-02-10, 00:13
Medlem
LightOfIshtars avatar
Fox News:
"NEW DETAILS: Reports:
Author of "second dossier" Cody Shearer is a former journalist and longtime Clinton ally.

Drar dom ned Obama så lär ju Clinton gå med av bara farten.
Citera
2018-02-10, 00:25
Medlem
LightOfIshtars avatar
Rachel Brand som var satt som efterträdare till R Rosenstein att övervaka Mueller utredningen, hon har fått sparken.
NBC till Gen. Kelly:
Lät du henne avgå?
Nej
Men det finns uppgifter om det?
Jag sa just nej.
Citera
2018-02-10, 00:38
Medlem
LightOfIshtars avatar
Bra länk till Q översikt.
Om man trycker på blå markerat i en post så kommer man till ursprungsinlägget med diskussionen.
https://qcodefag.github.io

Någon som vet vem som arresterades i Shanghai Tower? Tydligen har de en Obama Club där och Q säger att "vi ser allt".
På bilden kommer ett pizzabud men låt oss inte gå där ännu
Citera
2018-02-10, 01:31
Medlem
BeatriceCencis avatar
Q sa någon gång i höstas att om de la ut alla korten på bordet på en och samma gång, om vad den korrupta Rothschilds-klanen och Deep State haft för sig i alla år, så skulle ingen tro på det. Det är för stort för folk att fatta.

Jag kände inte till denna story förut: Jacob Rothschild ärvde patentet till microchipet KL-3 då det Malaysiska planet MH-370 försvann spårlöst eftersom alla de fyra övriga innehavarna av patentet var ombord på planet.

https://mobile.twitter.com/S_A_Patriot/status/962082565602541570/photo/1
Citera
2018-02-10, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Narrativet följer Q:s utskrivna plan, True Pundit/SC/Hannity får alla scoop först! CNN/NBC/CBS är helt utslagna men fortfarande fria, i västerländsk betydelse! Det som händer nu är hitoriskt!

"POTUS freed" tycker jag är extremt intressant, det finns en sammanställning på Twitter av en Brasiliansk författare men kan för guds skull inte hitta det, någon som vet vad jag pratar om?

EPISK jävla win, flytta tråden bort från konspirationer nu!

+ Brenden Dilley som får info före alla andra. 8chan har flaggat hans info som sann. Han opererar på facebook samt twitter.

Brenden Dilley är lite av B kändis som kandiderat sig som kongresman vid valet i Arizona(?).
Citera
2018-02-10, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightOfIshtar
Rachel Brand som var satt som efterträdare till R Rosenstein att övervaka Mueller utredningen, hon har fått sparken.
NBC till Gen. Kelly:
Lät du henne avgå?
Nej
Men det finns uppgifter om det?
Jag sa just nej.

Du är helt ute och cyklar. Du har satt ihop två händelser som inte har ett skit med varandra att göra. ??

1) Rachel Brand har INTE fått kicken, hon har sagt upp sig från DOJ. Hon var tredje högsta hönsen där och varit #3:e i nio månader. Det spekuleras men det går inte veta något ännu, om hon är inbLandad i DOJ härvan eller om hon helt enkelt inte vill ha något att göra i härvan.

2)

@NBCNews
·
2h
JUST IN:

@KellyO: “Gen. Kelly, did you offer to resign?"

Chief of Staff Kelly: No.”

@KellyO: “But there are reports you did. “

Kelly: “I just said no.”

Någon har spridit någon falsk rykte att Gen. Kelly vill avgå fråm vita huset. Alltså det handlar om honom!
Senast redigerad av Flashigqwe 2018-02-10 kl. 02:22.
Citera
2018-02-10, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Q sa någon gång i höstas att om de la ut alla korten på bordet på en och samma gång, om vad den korrupta Rothschilds-klanen och Deep State haft för sig i alla år, så skulle ingen tro på det. Det är för stort för folk att fatta.

Jag kände inte till denna story förut: Jacob Rothschild ärvde patentet till microchipet KL-3 då det Malaysiska planet MH-370 försvann spårlöst eftersom alla de fyra övriga innehavarna av patentet var ombord på planet.

https://mobile.twitter.com/S_A_Patriot/status/962082565602541570/photo/1

Själva twittern kan ju vem som helst photoshoppa ihop, men finns det någon trovärdig källa till detta så blir det väldigt intressant.
Citera
2018-02-10, 09:10
Medlem
LightOfIshtars avatar
1) Rachel Brand har INTE fått kicken, hon har sagt upp sig från DOJ. Hon var tredje högsta hönsen där och varit #3:e i nio månader. Det spekuleras men det går inte veta något ännu, om hon är inbLandad i DOJ härvan eller om hon helt enkelt inte vill ha något att göra i härvan.

Då hoppas vi på det sista och att det ännu finns några rakryggade kvar.
Citera
2018-02-10, 09:29
Medlem
LightOfIshtars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashigqwe
Du är helt ute och cyklar. Du har satt ihop två händelser som inte har ett skit med varandra att göra. ??

2)

@NBCNews
·
2h
JUST IN:

@KellyO: “Gen. Kelly, did you offer to resign?"

Chief of Staff Kelly: No.”

@KellyO: “But there are reports you did. “

Kelly: “I just said no.”

Någon har spridit någon falsk rykte att Gen. Kelly vill avgå fråm vita huset. Alltså det handlar om honom!

Så sant efter nattens eskapader gick jag tillbaks o kollade du har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in